Rälläävät 20 terroristin voimin terrorisoiden keskusta-aluetta ties monennenko vuoden ajan. Useammalla kuin joka toisella on äänenvaimennin rassattu pahaääniseksi. Ongeklmina on siis pahaäniset vehkeet, moottoreiden ulvottominen ja holtiton ajaminen. Poliisi on pyydetty puuttumaan ja sieltä kiitellään ja kumarrellaan, mutta mitään ei tapahdu. 3,5 kk ajan on kärsitty.
Miksi poliisi ei saa pärinäpoikia kuriin?
7
339
Vastaukset
- nuoretitkeetarvittaessa
Ota omankädenoikeutta, pistä pojat kuriin. Jollekin alamaailman kaverille ei ole väliä. He saa nuorison kuriin. Harmi et niit ei eurajoel ole.
- pollarit
possuja lisää
- Pärinääriittää
Antaa poikien päristellä!
- murrrrrr
Kestämätön ongelma samoin kun nuo jatkuvat mopolla keulijat. Todellista pelleilyä ja liikenteen vaarantamista, johon virkavallan pitäisi ankarasti puuttua!
- Pakkopuuttuu
Otappa kuva kännykällä niistä oikein läheltä ja kerro asiasi kuvan kera poliisille. Pitäis auttaa. Voi tehdä ilmoituksen kotirauhan rikkomisesta.
- KylmäkoskenKasvatti1
Menee kuvaamaan videokuvaa ja toimita aineisto polliiisille. Rekisterikilvet pitää näkyä videolla. Saadaan valtion kirstuun rahaa lisää.
- nuoriaaina
Pojat ovat poikia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086