Sinä Mies unessani

SweetDreams

Vihdoinkin näin Sinusta unta-oli jo aikakin! Johtunee siitä mitä mielessäni haaveilin ennen nukahtamistani.... Silmät kiinni haaveilin meidän rakastelusta, siitä kuinka saisimme unohtaa ulkopuolisen maailman ja kuinka rakastelisit minua-hellästi ja toisaalta röyhkeästi, ottaisit omaksesi ja antauduttaisiin intohimolle, joka korventaa sisimmässämme... jokaisessa katseessa, jokaisessa huulten kostuttamisessa, jokaisessa alas painetussa katseessa, jokaisessa lähes äänettömässä nielaisussa... Ja unessa katsoit minua silmiin ja sanoit: kyllä minä sinun kanssasi rakastelen.

13

714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saahansitäunelmoida

      Voi kun sitä välillä fantasioi että tämä olisikin häneltä, maailman ihanimmalta naiselta joka edelleen sydäntäni ja mieltäni jäytää, on muutaman kerran nukahtanut sillain että olen ajatellut kuinka rakastelisimme pitkän ja kiihkeän esileikin jälkeen ja se tunne ja kutina mikä siitä ajattelusta tulee, joskus tyhmästi kun häntä nähnyt tulee se sama kutina krhm tiettyyn paikkaan, toki tunnen kaikkea muutakin kuin himoa häntä kohtaan ja on ihan luonnollista että ihminen jota kaipaa kiihottaa myös paljon.

    • kerronajatuksesta

      Tuonko takia hän vilahti illalla muutamaan kertaan mielessä kun nukahdin... eikait. Hän kyllä vilahti pitkästä aikaa sillä tavalla mielessä kuin olisi ihan oikeasti kosketusetäisyydellä.

    • aloittajanaiselle

      sanooko N-mies mitään? onko unesi kohde juuri hän?

    • SweetDreams

      Ei valitettavasti ole N-miehelle... Tämä menee A-miehelle... Kaikki me taidamme kaivata ja fantasioida kuka kenestäkin.
      Kaikkeni tein, että olisit tuntenut mun olevan oikeasti läsnä... Se yhteys mikä meillä on, on mielestäni hyvin harvinaista. Vielä joskus minä sinua suutelen niin, että maailma pysähtyy siitä hetkestä sekunniksi tai kahdeksi vain siksi, että kaksi palasta loksahtaa yhteen, vaikka ne varastettuja hetkiä olisikin <3
      Tule ja katso minua, katso syvälle silmiini ja kävele luokseni, ei ole pakko sanoa sanaakaan, pelkkä kosketus riittää kaiken tunteesta kertomaan...

    • SalaaSuutelisin

      Toivottavasti olet ihana M nainen :)

      • SweetDreams

        Olen M-nainen :)


      • Ahti.sonni
        SweetDreams kirjoitti:

        Olen M-nainen :)

        Martta penteles,sänkyyn jo kun on aikainen herätys navettaan.


      • SalaaSuutelisin
        SweetDreams kirjoitti:

        Olen M-nainen :)

        Kerro jotain mistä tunnistan itseni?


      • yksinkertaistaonuskojo
        SalaaSuutelisin kirjoitti:

        Kerro jotain mistä tunnistan itseni?

        Juuri tuo kun pitää toisilta salata. Etkö tunnista? No eihän muutoinkaan ne asiat olleet kuten väitit mitäpä tuota ihmettelemään.


      • SweetDreams
        SalaaSuutelisin kirjoitti:

        Kerro jotain mistä tunnistan itseni?

        Sinulla on kaunis katse. Kerro mistä sinä tunnistat minut? Entä mistä minä sinut?


      • SalaaSuutelisin

        Olen iskenyt sinulle silmää ja varmaan sen olet huomannutkin?


    • kuhankysyn

      Oliko millainen tukka? ;P

      • Tietenkinn

        Kalju.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1515
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1312
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1247
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe