Vihdoinkin näin Sinusta unta-oli jo aikakin! Johtunee siitä mitä mielessäni haaveilin ennen nukahtamistani.... Silmät kiinni haaveilin meidän rakastelusta, siitä kuinka saisimme unohtaa ulkopuolisen maailman ja kuinka rakastelisit minua-hellästi ja toisaalta röyhkeästi, ottaisit omaksesi ja antauduttaisiin intohimolle, joka korventaa sisimmässämme... jokaisessa katseessa, jokaisessa huulten kostuttamisessa, jokaisessa alas painetussa katseessa, jokaisessa lähes äänettömässä nielaisussa... Ja unessa katsoit minua silmiin ja sanoit: kyllä minä sinun kanssasi rakastelen.
Sinä Mies unessani
13
737
Vastaukset
- saahansitäunelmoida
Voi kun sitä välillä fantasioi että tämä olisikin häneltä, maailman ihanimmalta naiselta joka edelleen sydäntäni ja mieltäni jäytää, on muutaman kerran nukahtanut sillain että olen ajatellut kuinka rakastelisimme pitkän ja kiihkeän esileikin jälkeen ja se tunne ja kutina mikä siitä ajattelusta tulee, joskus tyhmästi kun häntä nähnyt tulee se sama kutina krhm tiettyyn paikkaan, toki tunnen kaikkea muutakin kuin himoa häntä kohtaan ja on ihan luonnollista että ihminen jota kaipaa kiihottaa myös paljon.
- kerronajatuksesta
Tuonko takia hän vilahti illalla muutamaan kertaan mielessä kun nukahdin... eikait. Hän kyllä vilahti pitkästä aikaa sillä tavalla mielessä kuin olisi ihan oikeasti kosketusetäisyydellä.
- aloittajanaiselle
sanooko N-mies mitään? onko unesi kohde juuri hän?
- SweetDreams
Ei valitettavasti ole N-miehelle... Tämä menee A-miehelle... Kaikki me taidamme kaivata ja fantasioida kuka kenestäkin.
Kaikkeni tein, että olisit tuntenut mun olevan oikeasti läsnä... Se yhteys mikä meillä on, on mielestäni hyvin harvinaista. Vielä joskus minä sinua suutelen niin, että maailma pysähtyy siitä hetkestä sekunniksi tai kahdeksi vain siksi, että kaksi palasta loksahtaa yhteen, vaikka ne varastettuja hetkiä olisikin <3
Tule ja katso minua, katso syvälle silmiini ja kävele luokseni, ei ole pakko sanoa sanaakaan, pelkkä kosketus riittää kaiken tunteesta kertomaan... - SalaaSuutelisin
Toivottavasti olet ihana M nainen :)
- SweetDreams
Olen M-nainen :)
- Ahti.sonni
SweetDreams kirjoitti:
Martta penteles,sänkyyn jo kun on aikainen herätys navettaan.
- SalaaSuutelisin
SweetDreams kirjoitti:
Kerro jotain mistä tunnistan itseni?
- yksinkertaistaonuskojo
SalaaSuutelisin kirjoitti:
Juuri tuo kun pitää toisilta salata. Etkö tunnista? No eihän muutoinkaan ne asiat olleet kuten väitit mitäpä tuota ihmettelemään.
- SweetDreams
SalaaSuutelisin kirjoitti:
Sinulla on kaunis katse. Kerro mistä sinä tunnistat minut? Entä mistä minä sinut?
- SalaaSuutelisin
Olen iskenyt sinulle silmää ja varmaan sen olet huomannutkin?
- kuhankysyn
Oliko millainen tukka? ;P
- Tietenkinn
Kalju.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458510Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472399Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272210- 361872
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811727Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211272Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531015