Elämää nähneen 110 ajonestolaite on nyt muutaman kerran aiheuttanut ongelmia matkaanlähdön suhteen. Valo vilkkuu normaalisti kuljettajan oven avauduttua, mutta välillä laite ei reagoi ollenkaan lätkään, mutta välillä taas suostuu yhteistyöhön.
Myös on käynyt niin, että ajoneston normaalisti ohitettuani, ennen kuin olen auton käynnistänyt, se tekee saman, mitä normaalsiti tapahtuu hetki ajon loppunisen jälkeen, eli valo välkkyy nopeasti ja kuuluu korkea ”lentokoneen ääni” laitteesta. Tämän jälkeen lätkää on näytettävä uudelleen, jotta antaa käynnistää.
Kerran on tainnut tämä kimakalla äänimerkillä varustettu ajonestolaitteen kummittelu käydä kesken ajon, mutta tämä ei vaikuttanut ajoon mitenkään.
Tekisi mieli repiä tommoset laitteet helvettiin elämää rasittamasta. Eiköhän se paras ajonesto Ladalle kuitenkin ole se merkki keulassa.
110 ajonesto temppuilee
KarhulanTenho
1
304
Vastaukset 1
- se.usein.hapettuu
Irroita kuskin ovivalokytkin ja puhdista, tarvittaessa vaihda uuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393998- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei293866- 77748
- 82726
- 74714
- 50655
- 37646
- 45621
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609