Tajuatteko Te luuserit, että Bangkok on kuin NEW YORK !
https://www.youtube.com/watch?v=JSF5vZGoVr0
Ihan naurettavaa pelleilyä puhua, että New Yorkissa ei olisi huumeita ja huor*** !
Bangkok on vain paljon parempi ja turvallisempi ja Pattaya sijaitsee sen
läheisyydessä ja sinne paapattaa taksilla 1,5 tuntiin Bangkokista. Ei ruuhka aikaan.
Sinne tulee kohta supernopea juna ja se on sitten alle 1 tunnin sisällä.
Vain juntti juntti puntti kuvittelee, että Pattaya on sosialistien ja kommunistien
ja kulttuurillinen yhteensulautuma ? Joo kaikki suomesta menevät sinne junteista.
Ehei poika ... Kuuntele videon laulu BOY !
Te voitte kuulkaa nauttia ihmisitä Pattayalla ja sitä riittää ja riittää !
Pattayalta Bangkokiin kuulkaa asuu aika paljon ihmisiä ja jos sieltä ei naista löydä, niin
onhan jo kumma. Vaihtoehtoja on hakea vaimoa ja elämää muualtakin, kuin tyttö
baareista.
Kyllä siinä tulee onnen kyynel jos ymmärtää ensinnäkin mihin on menossa ja näkee kuule
sen valomeren alapuolella. Se on poijat jotakin vaikka verrattuna Lappeenrannan
katuvaloon. Mä olen aina ollut Bangkokissa myös enkä pelkästään Pattayalla ja olen
ottanut Drinkkiä SKY BAARISSA Huom SKY Baarissa.
Pattaya on Bangkokin esikaupunki aluetta !
7
190
Vastaukset
- DrinkkiOnTärkeä
Olet ottanut drinkkiä Sky baarissa vaude.
Taidat olla ainoa suomalainen thaimaassa, joka ottanut drinkkiä, sekä jopa käynyt korkealla.- DrinkkiOnTärkeä
VilliPattaya kirjoitti:
Sä Tiedät sitten mistä minä puhun jos sen olet kokenut.... ! Ei tarvi kertoa.
Aloitit avauksesi osoittaen sen luusereille.
Ei todellakaan tarvitse kertoa, kerro mieluummin lapsillesi mitä heistä ajattelet kun ostat asuntoja toisen nimiin että toinen ei ryyppää niitä.
- NumBall63
Näyttää sille että pattayaboyssin lääkitys ei aina ole kohdallaan...
- Kelarahalla_maailmalle
Lappeenrannan peräkammari on käynyt omien puheiden mukaan SkyBaarissa Bangkokissa. Ihanaa.
Kauan piti säästää työttömyyskorvauksia että matka toteutui?Ei sillä ole mitään väliä millä säästää ja pääse edes kerran elämässään nauttimaan
ihmisistä ja vilinästä ja sillai suuren maailman meiningeistä. Ei kait kommunistisessa
suomessa ole niin hirveän montaa tapaa saada rahoja Pattayalle.
https://www.youtube.com/watch?v=ugnNcVonFsE
Te voitte ihan vapaasti haistattaa sille suomelle ja heidän kommunismille ihan
pa*** . Ei se ole maailman napa eikä se ole itse asiassa yhtään mitään maailmassa
ja elämässä. Nauttikaa ja vapautukaa ja älkää jääkö, kuin juntti istumaan ja ihmettelemään.
Kyllä Teistä voi vielä kasvaa suuren maailman ihmisiä ja ymmärrys tulee ajan mukana.- KukaJaMikä
VilliPattaya kirjoitti:
Ei sillä ole mitään väliä millä säästää ja pääse edes kerran elämässään nauttimaan
ihmisistä ja vilinästä ja sillai suuren maailman meiningeistä. Ei kait kommunistisessa
suomessa ole niin hirveän montaa tapaa saada rahoja Pattayalle.
https://www.youtube.com/watch?v=ugnNcVonFsE
Te voitte ihan vapaasti haistattaa sille suomelle ja heidän kommunismille ihan
pa*** . Ei se ole maailman napa eikä se ole itse asiassa yhtään mitään maailmassa
ja elämässä. Nauttikaa ja vapautukaa ja älkää jääkö, kuin juntti istumaan ja ihmettelemään.
Kyllä Teistä voi vielä kasvaa suuren maailman ihmisiä ja ymmärrys tulee ajan mukana.Tapsa Pallomerestänsä nyt valitsi sanasensa siten, että Pattayan Villi siinä jäi kakkoseksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1932822- 1202013
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611672Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791552- 1681481
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1831430- 521268
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751231- 591208
- 1191121