Pattaya on Bangkokin esikaupunki aluetta !

Tajuatteko Te luuserit, että Bangkok on kuin NEW YORK !
https://www.youtube.com/watch?v=JSF5vZGoVr0

Ihan naurettavaa pelleilyä puhua, että New Yorkissa ei olisi huumeita ja huor*** !
Bangkok on vain paljon parempi ja turvallisempi ja Pattaya sijaitsee sen
läheisyydessä ja sinne paapattaa taksilla 1,5 tuntiin Bangkokista. Ei ruuhka aikaan.
Sinne tulee kohta supernopea juna ja se on sitten alle 1 tunnin sisällä.

Vain juntti juntti puntti kuvittelee, että Pattaya on sosialistien ja kommunistien
ja kulttuurillinen yhteensulautuma ? Joo kaikki suomesta menevät sinne junteista.
Ehei poika ... Kuuntele videon laulu BOY !

Te voitte kuulkaa nauttia ihmisitä Pattayalla ja sitä riittää ja riittää !
Pattayalta Bangkokiin kuulkaa asuu aika paljon ihmisiä ja jos sieltä ei naista löydä, niin
onhan jo kumma. Vaihtoehtoja on hakea vaimoa ja elämää muualtakin, kuin tyttö
baareista.

Kyllä siinä tulee onnen kyynel jos ymmärtää ensinnäkin mihin on menossa ja näkee kuule
sen valomeren alapuolella. Se on poijat jotakin vaikka verrattuna Lappeenrannan
katuvaloon. Mä olen aina ollut Bangkokissa myös enkä pelkästään Pattayalla ja olen
ottanut Drinkkiä SKY BAARISSA Huom SKY Baarissa.

7

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DrinkkiOnTärkeä

Olet ottanut drinkkiä Sky baarissa vaude.

Taidat olla ainoa suomalainen thaimaassa, joka ottanut drinkkiä, sekä jopa käynyt korkealla.

• Sä Tiedät sitten mistä minä puhun jos sen olet kokenut.... ! Ei tarvi kertoa.

• DrinkkiOnTärkeä
        VilliPattaya kirjoitti:

Sä Tiedät sitten mistä minä puhun jos sen olet kokenut.... ! Ei tarvi kertoa.

Aloitit avauksesi osoittaen sen luusereille.
        Ei todellakaan tarvitse kertoa, kerro mieluummin lapsillesi mitä heistä ajattelet kun ostat asuntoja toisen nimiin että toinen ei ryyppää niitä.

• NumBall63

Näyttää sille että pattayaboyssin lääkitys ei aina ole kohdallaan...

• Kelarahalla_maailmalle

Lappeenrannan peräkammari on käynyt omien puheiden mukaan SkyBaarissa Bangkokissa. Ihanaa.

Kauan piti säästää työttömyyskorvauksia että matka toteutui?

• Ei sillä ole mitään väliä millä säästää ja pääse edes kerran elämässään nauttimaan
        ihmisistä ja vilinästä ja sillai suuren maailman meiningeistä. Ei kait kommunistisessa
        suomessa ole niin hirveän montaa tapaa saada rahoja Pattayalle.

https://www.youtube.com/watch?v=ugnNcVonFsE

Te voitte ihan vapaasti haistattaa sille suomelle ja heidän kommunismille ihan
        pa*** . Ei se ole maailman napa eikä se ole itse asiassa yhtään mitään maailmassa
        ja elämässä. Nauttikaa ja vapautukaa ja älkää jääkö, kuin juntti istumaan ja ihmettelemään.

Kyllä Teistä voi vielä kasvaa suuren maailman ihmisiä ja ymmärrys tulee ajan mukana.

• KukaJaMikä
        VilliPattaya kirjoitti:

Ei sillä ole mitään väliä millä säästää ja pääse edes kerran elämässään nauttimaan
        ihmisistä ja vilinästä ja sillai suuren maailman meiningeistä. Ei kait kommunistisessa
        suomessa ole niin hirveän montaa tapaa saada rahoja Pattayalle.

https://www.youtube.com/watch?v=ugnNcVonFsE

Te voitte ihan vapaasti haistattaa sille suomelle ja heidän kommunismille ihan
        pa*** . Ei se ole maailman napa eikä se ole itse asiassa yhtään mitään maailmassa
        ja elämässä. Nauttikaa ja vapautukaa ja älkää jääkö, kuin juntti istumaan ja ihmettelemään.

Kyllä Teistä voi vielä kasvaa suuren maailman ihmisiä ja ymmärrys tulee ajan mukana.

Tapsa Pallomerestänsä nyt valitsi sanasensa siten, että Pattayan Villi siinä jäi kakkoseksi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      244
      4288
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      120
      2744
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2502
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      85
      1529
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1476
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1199
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1117
    8. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      986
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      983
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      173
      965
    Aihe