Tere!
Olen itse ollut aina kiinnostunut suomi-räpistä. Nyt ajattelin kysäistä josko jotakuta hyvää runoilijaa kiinnostaisi kokeilla yhteistyötä?
Itselläni kirjallinen ulosanti ei ole sitä mitä pitäisi, haluisin kirjoittamiseen apua?
Aiheet keksitään kimpassa ja runosta tai kirjoituksista yhdessä sovitetaan lopullinen biisi?
Ei tarkkaa käsikirjoitusta tähän ole että miten saadaan hoidettua mutta silti olis kiva kokeilla jotain vastaavaa, jonkun kanssa jonka kanssa kemiat ja ajatukset kohtais.
Musiikin parissa pyörin aika paljon ja musat pyörii elektronisesta, housesta räppiin asti...
[email protected] tähän mailiin saa laitella viestiä jos kiinnostuneita löytyy :)
Suomiräbä/urbaanirunous kirjoittajaa?
35vmiespkseudulta
1
150
Vastaukset
Mitä keksisitte seuraavista riimeistä:
enää mistään - heräämistään
nokkelia - kokkelia
?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191344
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275