Tere!
Olen itse ollut aina kiinnostunut suomi-räpistä. Nyt ajattelin kysäistä josko jotakuta hyvää runoilijaa kiinnostaisi kokeilla yhteistyötä?
Itselläni kirjallinen ulosanti ei ole sitä mitä pitäisi, haluisin kirjoittamiseen apua?
Aiheet keksitään kimpassa ja runosta tai kirjoituksista yhdessä sovitetaan lopullinen biisi?
Ei tarkkaa käsikirjoitusta tähän ole että miten saadaan hoidettua mutta silti olis kiva kokeilla jotain vastaavaa, jonkun kanssa jonka kanssa kemiat ja ajatukset kohtais.
Musiikin parissa pyörin aika paljon ja musat pyörii elektronisesta, housesta räppiin asti...
[email protected] tähän mailiin saa laitella viestiä jos kiinnostuneita löytyy :)
Suomiräbä/urbaanirunous kirjoittajaa?
35vmiespkseudulta
1
185
Vastaukset
Mitä keksisitte seuraavista riimeistä:
enää mistään - heräämistään
nokkelia - kokkelia
?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että399905- 163880
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 56733
- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632