Tere!
Olen itse ollut aina kiinnostunut suomi-räpistä. Nyt ajattelin kysäistä josko jotakuta hyvää runoilijaa kiinnostaisi kokeilla yhteistyötä?
Itselläni kirjallinen ulosanti ei ole sitä mitä pitäisi, haluisin kirjoittamiseen apua?
Aiheet keksitään kimpassa ja runosta tai kirjoituksista yhdessä sovitetaan lopullinen biisi?
Ei tarkkaa käsikirjoitusta tähän ole että miten saadaan hoidettua mutta silti olis kiva kokeilla jotain vastaavaa, jonkun kanssa jonka kanssa kemiat ja ajatukset kohtais.
Musiikin parissa pyörin aika paljon ja musat pyörii elektronisesta, housesta räppiin asti...
[email protected] tähän mailiin saa laitella viestiä jos kiinnostuneita löytyy :)
Suomiräbä/urbaanirunous kirjoittajaa?
35vmiespkseudulta
1
147
Vastaukset
Mitä keksisitte seuraavista riimeistä:
enää mistään - heräämistään
nokkelia - kokkelia
?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897