Eräs ei tiedä

paljontukeasaanut

Mitä hän on vaikuttanut.

62

3172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielipiteitä

      Se on hauska kuulla, että sellasia ihmisiäkin on.

    • Kyselyikäjatkuu

      Miten hän on vaikuttanut? Niin, tukea saanut, mutta tarkemmin?

    • Ko_

      Aina voi kertoa sen tänne

    • Eivoitietää

      jos kerrota. Kerro, tai se jää salaisuudeksi.

    • TukiSukkainen

      Kai sen arvaa jos on yrittänyt? Luulisin ettei sitä tarvitse kysellä!

    • paljonsaanut

      Suuri henkinen apu.

    • tuoeioleaiheleveilyyn

      Leveiletkö sillä että et ole kertonut toiselle ihmiselle kuinka tärkeä tämä sinulle on? Tuo ei ole leveilyn vaan itsensä kehittämisen paikka.

    • enosaamuuta

      Elämä on lahja.
      Hauras ja kaunis. Kiitän myös hänestä joka kosketti. Ajatuksin aamukävelyltä.

    • suurijahieno

      Lahja

    • yuijklo

      siinä olisi aihetta runsaisiin kiitoksiin

    • niinonkuin

      Myös hyvästä ystävästä.

    • palkaksi
    • hellettäpitää

      Pääsis uimaan

      • Vesivoitehena

        Kävin kastelemassa puutarhassa jääkylmällä porakaivovedellä. En niin tarkkaan vahtinut mihin vesi osui, joten itsekin kastuin virkistävästi. Nopein keino vilvoitella on laskea kylmää vettä hanasta ranteille missä valtimot on lähellä pintaa!


      • varpaatkastui
        Vesivoitehena kirjoitti:

        Kävin kastelemassa puutarhassa jääkylmällä porakaivovedellä. En niin tarkkaan vahtinut mihin vesi osui, joten itsekin kastuin virkistävästi. Nopein keino vilvoitella on laskea kylmää vettä hanasta ranteille missä valtimot on lähellä pintaa!

        Tuntui sekin aika kylmälle.


      • tietämättömiäviisaita
        varpaatkastui kirjoitti:

        Tuntui sekin aika kylmälle.

        Persilja ei taida kasvaa nyt kovin hyvin, pitäisiköhän sitä kastella?

        Ei olla tyhmiä kuin Poppe:n suku :;D:D:


    • seeimuutafaktoja

      together we are strong and nothin´goes wrong...tervehdys oli ylläpidolle liikaa, toisin kuin esimerkiksi "nainen haluaisin vi''ua sinulta"- aloitukset ja muut vastaavat mestarilainit.

    • Niinsemenee

      Täällä kehutaan ja kotona haukutaan.

      • adfkhlöhdg

        joskus ehkä fyys.


    • niipäniin

      Miten muutenkaan.

    • Sivusta

      Hih hih! Nää kehut on niinkuin kansalaispalkka.. Kaikki tahtoo mut kukaan ei viitti tehä töitä sen eteen.

    • merkitsee

      Paljon mentaalisesti

      • Pilkkalaulu

        Instrumentaalisesti!


    • hyväähuomenta

      Eräälle:)

    • Löysinsut

      Huomenta eräälle toiselle ;) ;)

    • TeräsJormalta

      Hyvä huomen täältäkin :)
      Mukavaa kesäpäivää!

      • varoruostumista

        Hapettumisongelma


    • paljonsaanut

      Nuku mukavasti:)

    • paljonmuistanut

      Hellepäivän iltaan sinulle...
      Aamukävelyt nyt mukavinta viileässä.
      <3
      Nuku hyvin.

      • lämmintäriittää

        Hyvää huomenta
        Ehkä ole viileällä kävelyllä.)
        Paljon muistettuj ja muistava.


      • ajatuksissani

        Hyvä huomen lempeästä kesäaamusta.
        Matkalla metsän keskellä.
        Aamut ja illat on parhaita. Ihanaa päivää.


    • HiljainenAhertaja

      Goood mooorning! Taas on uusi ihana kesäaamu. Kukat tuoksuu, linnut laulaa ja lihalehmien paarmat pörrää kimpussa heti kun nenunsa ulos laittaa. Lämmintä riittää heti aamusta.

    • Laiskimuskaakkimus

      Huosmenta vaan. Venytellen, nam. Kävin jo alkuyöstä lenkillä vaan nostettava tuo ahterinsa ulos aamukahville, sumpille sanoisinko. Jos sitä sitten lähtisi jahka pääsee... on niitä aikaisempia jo liikenteessä. Enpä ehtinyt ensin.

    • HEJIdiots

      Täällä ne tuntemattomat toisilleen jakelee kehuja sinne tänne ja huomenia )) ootteko te jotenkin jälkeenjääneitä kun ette uskalla mitään puhua muuten kun tänne. Sanotteko te koskaan mitään sille ihmiselle itelleen.

      • Mistäänmitääntiedä

        Hyvää huomenta sinullekin! Mitä vikaa huomenen toivottamisessa tuntemattomille on? Itse ainakin aloitan usein keskustelun sillä ihan tällä puolen ruutuakin. Uskallan ihan hyvin (välillä liikaakin) puhua -minua ei kukaan ole jälkeenjääneeksi nimitellyt. Päinvastoin! Ja viimeinen kohta jossa kysyt sanonko/sanommeko mitään ihmiselle itselleen niin se vastaus on jo ensimmäisessä lauseessasi. Eli kun olemme tuntemattomia niin miten voimne sanoa ihmiselle itselleen -siis oletan että tarkoitit ILR


      • eihänsiinäookkaan
        Mistäänmitääntiedä kirjoitti:

        Hyvää huomenta sinullekin! Mitä vikaa huomenen toivottamisessa tuntemattomille on? Itse ainakin aloitan usein keskustelun sillä ihan tällä puolen ruutuakin. Uskallan ihan hyvin (välillä liikaakin) puhua -minua ei kukaan ole jälkeenjääneeksi nimitellyt. Päinvastoin! Ja viimeinen kohta jossa kysyt sanonko/sanommeko mitään ihmiselle itselleen niin se vastaus on jo ensimmäisessä lauseessasi. Eli kun olemme tuntemattomia niin miten voimne sanoa ihmiselle itselleen -siis oletan että tarkoitit ILR

        mutta kun nämä raasut luulee ja kuvittelee TUNNISTAVANSA nämä toiset. et oikeasti ymmärtänyt mitä edellinen tarkoitti ?? tietenkin hän tarkoitti irl, ei kai se noin vaikeaa ymmärtää voi olla.


      • Kirvesvartta
        Mistäänmitääntiedä kirjoitti:

        Hyvää huomenta sinullekin! Mitä vikaa huomenen toivottamisessa tuntemattomille on? Itse ainakin aloitan usein keskustelun sillä ihan tällä puolen ruutuakin. Uskallan ihan hyvin (välillä liikaakin) puhua -minua ei kukaan ole jälkeenjääneeksi nimitellyt. Päinvastoin! Ja viimeinen kohta jossa kysyt sanonko/sanommeko mitään ihmiselle itselleen niin se vastaus on jo ensimmäisessä lauseessasi. Eli kun olemme tuntemattomia niin miten voimne sanoa ihmiselle itselleen -siis oletan että tarkoitit ILR

        Vaan sullekin, missä luetun ymmärrys.


    • autokoajaajalankulkijaa

      Pitäisikö tuollaiseen sitten taas nuorisoa villiinnyttää: Voimme olla omia taksikuskeja omilla moposkoottereilla ja mopo autoillakin, näin sanoo EU on määrännyt.

      Minulle sattui hauska tapaus, kun linjan bussi pysäytti eteeni ja tuli jotain että:

      Että kumpi menee ensin suojatiellä, jalankulkija vai autoila liikenneympyröihin menossa ja poistuttaessa.

    • Hienoa

      Että saa tukea, kaikki eivät saa.

    • Jasinäaloittaja

      Joka paljon tukea olet saanut, kiität siitä oikein anonyymipalstalla. Yes.

      • Tässäollaan

        Asian ytimessä, ketjullinen harhaisia ihmisiä on vain tänne kuuluva pakollinen lieveilmiö.


    • Mitäänhyväähän

      Ei koskaan kannatakkaan sanoa ääneen eikä ainakaan sen ihmisen korviin joka hyvää on tehnyt.
      Se kannattaa tuoda tänne paskasivulle näiden höyrypäiden sotkettavaksi kuten ketjusta näimme.
      Onhan se sinunkin tapasi suhtautua hyvää tekevään ihmiseen, jonkinlainen, sinunlaisesi.

    • eitänne

      nimiä laiteta

    • ajatuksissani

      Tämä(kin) ketju muuttui ihan ilkeäksi sitten loppujen lopuksi vaikka aloituksen ajatus oli minusta hyväntahtoinen...
      Päiväsiestalla lukaisin läpi :)

      • Hohohohooooo

        Aloitukset eivät ole täällä KOSKAAN hyväntahtoisia, tarkoitus ilmenee aina jatkossa lopusta. Kieroutunutta mielenlaatua ....


      • ajatuksissani

        Ehkä se johtuu siitä miten lukija tulkitsee aloituksen.Minä en kokenut siinä mitään ilkeää tai pahantahtoista. Se tuntui toteamukselta. Ehkä hän joskus kertoo sen irl tai ei. Jos autan toista vilpittömällä mielellä niin en minä ainakaan odota siitä erikseen kiitosta. Riittää jos on voinut auttaa ja helpottaa toisen elämää.


      • yep
        ajatuksissani kirjoitti:

        Ehkä se johtuu siitä miten lukija tulkitsee aloituksen.Minä en kokenut siinä mitään ilkeää tai pahantahtoista. Se tuntui toteamukselta. Ehkä hän joskus kertoo sen irl tai ei. Jos autan toista vilpittömällä mielellä niin en minä ainakaan odota siitä erikseen kiitosta. Riittää jos on voinut auttaa ja helpottaa toisen elämää.

        Minustakin aloitus on hyvinkin miellyttävä!

        Täällä on aina vastaamassa joitakin ihme marttyyreja, jotka odottavat kaikkea hyvää ilmeisesti omaan suuntaansa ja silti oma tyyli on jatkuvasti negatiivinen ja syyllistävä. Onko se niin kauheaa, jos jollakin on myönteinen ajatus toisesta ihmisestä, sitä paitsi emme me voi tietää, vaikka hän sen jossakin vaiheessa ihmiselleen muualla kertoisikin.


      • juuriniin
        ajatuksissani kirjoitti:

        Ehkä se johtuu siitä miten lukija tulkitsee aloituksen.Minä en kokenut siinä mitään ilkeää tai pahantahtoista. Se tuntui toteamukselta. Ehkä hän joskus kertoo sen irl tai ei. Jos autan toista vilpittömällä mielellä niin en minä ainakaan odota siitä erikseen kiitosta. Riittää jos on voinut auttaa ja helpottaa toisen elämää.

        hän joskus kertoo sen
        hyvällä ajalla:)


    • Auttamisenilosta

      Ei pyytteettömät ihmiset tee hyvää kiitosten takia. Oikea ihminen tuskin on täällä toivomassa kiitosta IRL vaan tietää auttaneensa tavalla tai toisella.

    • YölläEnää15

      Hyvää yötä ja levollisia unia! Iltateehen ei kannata sekoittaa maitoa :)

    • huomenet

      Mites aamukahvit?

    • Yölläenää15

      Juhlamokka mustana juotu. Tänään pitää ripustaa kärpäspaperit. Niitä on jostakin siunaantunut. Entinen koira söi kärpäsetkin. Uusi ei ole niin ahkera!

    • Naiseltaeräältä

      Tiedän vain, kumpikin juo kahvin maidolla. 😉

    • onkose

      Ruskea turkkinen ronkeli?

      • Yölläenää15

        Mun ruskeaturkkinen ei ole ronkeli. Kaikki menee alas kaurapuuroa myöten. Se kun on entinen Viipurin katutyttö niin pitää ulkonakin vahtia ettri se syö mitä sattuu. 2 kertaa olen joutunut kaivamaan sen kidasta rotan. Useammin ihmisten heittämiä kananluita 😀


    • Naiseltaeräältä

      Kiva että sinulla on seuraa täällä.😂 Minun koira ei syö kärpäsiä eikä rottia. Muuten kyllä kaikki mitä itse syön kelpaa sillekin. Myös mansikat ja herneet. 😋

    • valitettavasti

      Olen vain kerran nähnyt nelivetosen:))
      Nytkään ei mennyt suojatiellä.
      Liekö siellä missä parkki.

    • Naiseltaeräältä

      Rantatiellä joskus.

    • hyväthuomenet

      Niin oli hiihtoloma:)

    • Naiseltaeräältä

      Harmi, eipä ollut.

    • Mielenkiintosta

      Huosmenta :D 3 tunnin unien jälkeen maailma etsii valuuttaansa mutta juhliksen jälkeen mualima kirkastuu ;) on tässä jo verrytelty, rapian puolen tunnin päästä alkaa mielenkiintoinen historiaohjelma. Huipennus on siinä puolituntia alusta, kun saa tutustua muinaisiin rakennustekniikoihin. Miten vähällä saakaan aikaan!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe