Elikkäs kytkinkruunussa on urat eli levyt jää niihin jumiin niin mitenkäs ne urat sais pois. Voiko ne hiota pois? Kun uusi maksaa aika paljon niin ei huvittaisi ostaa.
Kytkinkruunu urilla
8
1949
Vastaukset
- sellaastase
sitä ne kytkinpommit teettää.. voihan sitä hioa.. toivon mukaan tulee hyvä, ja asia opettaa jotain?!
- nääin
Pikkuviat korjataan vikisemättä ja jatketaan temppuilua. Eikai kukaan tervejärkinen lähde keulintahommiin siinä uskossa ettei mikään mene koskaan hajalle.
- sellaastase
nääin kirjoitti:
Pikkuviat korjataan vikisemättä ja jatketaan temppuilua. Eikai kukaan tervejärkinen lähde keulintahommiin siinä uskossa ettei mikään mene koskaan hajalle.
Niin tervejäkinen, mitähän tällainen keulija sitte haluaa tempullaan todistella? Keulintä just on sitä ÄÄLIÖIDEN puuhastelua.
- nääin
Mitä siinä pitäis sitten todistella? Eikait siinä muuta ole kuin että se on helvetin hauskaa. Parempi viettää yötä keulimassa jossain kaupan takana kuin ryyppäämässä.
Liikenteen seassa keuliminen on jo vähän ääliömäistä toimintaa, mutta en näe syytä vetää herneitä nenään jos on hyvä rauhallinen paikka sille.
- mopetshow
Purkaamosta hommaat paremman kytkinkruunun tai sitten otat pikkurälläkän ja surautat kolot veks.
- nääin
Ne voi viilata pois ja ei kannata noista hinnoista huolestua kun käytettyjä saa alta kympillä facebookin moporyhmistä kyselemällä.
- lentäväkalamies
En suosittele viilaa, koska se pilaa sen pinnotteen ja sitte kuluu vielä nopeemmi
- Täyttöhitsaus
Yksi vaihtoehto on täyttöhitsaus tigillä jo suoraksi viilaus. Voi maksaa tosin jos ei itsellä Tiggiä tai joku tuttu tee halvalla. Kannattanee etsiä halpa käytetty ja ehjä kruunu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754851
- 494773
- 753554
- 502818
- 602521
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274