Jopas on täällä tänään taas keskusteltu

KääLäy

Kova on jollakin viha thaimaalaisia naisia ja heidän suomalaisia miehiään kohtaan. Suorastaan käsittämättömän kova.

En viitsi keskusteluihin nyt muutoin osallistua, mutta kommentoin lyhyesti seuraavaa väitettä. Joku väittää kommenttinsa osana, että yhtään thaimaankielistä matkaopasta ei ole Suomesta painettu eikä julkaistu. Tämä väite ei pidä paikkaansa.

21

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aviomies

      Samaa mieltä olen ollut jo pidemmän aikaa KääLäy.

      Jollain tökkii ja pahasti.

    • AsiaAsiana

      Aloittaja ei tarkoittane thaimaalaisilla naisilla baarityttöjä, koska heidän asiakkaansa ei ole heidän suomalaisia miehiä.

      • KääLäy

        No joo ja jos ihan tarkkoja halutaan olla, niin en.

        Totuuksia Vol3 aloituksen tekijä, nimimerkki sinisimpukka, kuitenkin esimerkiksi lataa sellaista minulle käsittämätöntä vihatekstiä, että en oikein tiedä miten moiseen pitäisi suhtautua?

        Ehkä sinisimpukka vastaa itse?


    • suutsuppuun

      Akkojen löpinöitä. Samat akat laittaa repun levälleen heti kun ulkomaalainen sanoo pari kaunista sanaa ja vieläpä ilmaiseksi. Jotkut heistä maksavat saadakseen miehen ja lähtevät sarjanussijoiden matkaan tuosta vaan. Kumia eivät kysele eikä taudeista. Ovat vääriä henkilöitä haukkumaan thaimaalaisia naisia, olivat nämä sitten töissä baarissa tai pellolla.

      • 63NumBall

        Taas on pattayan pojulla raha mielessä, joka paikassa... ja vielä ilmaiseksi...
        Ei se Thaimaalainen 15 vuotta persettä myynyt 30 vuotias ole mikään kaunis näky...


      • lerpanvaimo
        63NumBall kirjoitti:

        Taas on pattayan pojulla raha mielessä, joka paikassa... ja vielä ilmaiseksi...
        Ei se Thaimaalainen 15 vuotta persettä myynyt 30 vuotias ole mikään kaunis näky...

        Lerppa tietää, ettei ole kaunis näky, omaa vaimoaan vilkaistessa!


      • NumBall63
        lerpanvaimo kirjoitti:

        Lerppa tietää, ettei ole kaunis näky, omaa vaimoaan vilkaistessa!

        Jep resu on tiennyt jo vuodesta 1998, ja tietää edelleen...


      • lerppaoikaisiasian
        NumBall63 kirjoitti:

        Jep resu on tiennyt jo vuodesta 1998, ja tietää edelleen...

        Hmm, jostain kuvittelin, että vaimosi ei ehtinyt kuin 12 vuotta myydä Pattayalla persettä, mutta olipa hyvä, että oikaisit väärän käsitykseni.
        Hienoa tuollainen 15 vuoden kokemus, saat takuulla ammattitaitoista käsittelyä ja laita vaikka silmät kiinni touhutessa, niin voit kuvitella kauniin tilalle.


      • NumBall63

        Resuperse sinä ja sinun huorasi, syö poju lääkkeesi, reppana.


      • sadetintin

        "Akkojen löpinöitä. Samat akat laittaa repun levälleen heti kun ulkomaalainen sanoo pari kaunista sanaa ja vieläpä ilmaiseksi. Jotkut heistä maksavat saadakseen miehen ja lähtevät sarjanussijoiden matkaan tuosta vaan. Kumia eivät kysele eikä taudeista. Ovat vääriä henkilöitä haukkumaan thaimaalaisia naisia, olivat nämä sitten töissä baarissa tai pellolla. " Kilijoitti "suutsuppuun nimimerkki"

        Niin ovat suomalaiset ja thaimaalaiset erilaisia..... Thakku akat laittaa repun levälleen hymyillen sanoo ulkomaalainen sitten mitä tahansa ? Kunhan ulkomaalaisella on antaa 20e rahaa.

        Pattayalla käyvistä suomalaisista miehistä kaikki, jotka ovat edes yhdenkään kerran polkaissut thaikkutyttöä. on 100% varmasti ollut tekemisissä maksullisen seksin myyjän kanssa-

        TÄMÄ VAAN ON KYLMÄ JA AINOA TOTUUS.


    • Kusander

      Suuri osa suomalaisista reppanoista Pattayalla panee vain leidipoikia. HIV jyllää ja silti pannaan.

      • heppskukkuu

        Minä panen paljaalla kumpiakin, leidareita, ja prostituoituja - oikein useamman viikon/kuukauden ajan talvisin thaimaassa ja kotimaahan palattuani annan pirullisella ilolla jollekin lähiökuppilan siiderikotkalle melaa niin poskeen kuin pesäänkin, ja kun olen muutaman näitä tykittänyt, menen vasta sitten käymään testeissä. Näin menetellen jännitys säilyy loppuun asti.


      • vaikkinen
        heppskukkuu kirjoitti:

        Minä panen paljaalla kumpiakin, leidareita, ja prostituoituja - oikein useamman viikon/kuukauden ajan talvisin thaimaassa ja kotimaahan palattuani annan pirullisella ilolla jollekin lähiökuppilan siiderikotkalle melaa niin poskeen kuin pesäänkin, ja kun olen muutaman näitä tykittänyt, menen vasta sitten käymään testeissä. Näin menetellen jännitys säilyy loppuun asti.

        et saa reppana edes siiderikotkalta. huono provo ja paska läppä.

        jatka kallen lukemista


      • AmalianRanneke
        heppskukkuu kirjoitti:

        Minä panen paljaalla kumpiakin, leidareita, ja prostituoituja - oikein useamman viikon/kuukauden ajan talvisin thaimaassa ja kotimaahan palattuani annan pirullisella ilolla jollekin lähiökuppilan siiderikotkalle melaa niin poskeen kuin pesäänkin, ja kun olen muutaman näitä tykittänyt, menen vasta sitten käymään testeissä. Näin menetellen jännitys säilyy loppuun asti.

        No nyt heräsi epäilys, että sinä olet se kuka on AviomiesAmalialle pannut tämän parantumattomaan taudin!
        Voi sentään mitä menitkään tekemään.
        Nyt tämä Amaliamme on sitten saastuttanut tätä palstaa jo vuosia jos ei jo vuosikymmeniä!


      • syylämake
        AmalianRanneke kirjoitti:

        No nyt heräsi epäilys, että sinä olet se kuka on AviomiesAmalialle pannut tämän parantumattomaan taudin!
        Voi sentään mitä menitkään tekemään.
        Nyt tämä Amaliamme on sitten saastuttanut tätä palstaa jo vuosia jos ei jo vuosikymmeniä!

        Lerpattaja unohti kovassa kiljupöhnässä kokonaan Lerpan?


      • lääkiksessä
        vaikkinen kirjoitti:

        et saa reppana edes siiderikotkalta. huono provo ja paska läppä.

        jatka kallen lukemista

        On aika kamalaa lukea raivonsekaisen katkeria kommenttejasi ja aloituksia. Sinulle ei varmasti tule niistä yhtään parempi mieli, vaan päinvastoin. Oletko pyörätuolissa vai ryypännyt itsesi pystyyn nostetuksi merinorsuksi? Olet reilu viisikymppinen nainen, jota ilmeisesti isä on koettanut joskus auttaa. Nyt isäsi on ilmeisesti poissa. Otan osaa mutta hakeudu oikeasti hoitoon. Ei tuo ole ihmisarvoista elämää istuskella täällä ja miettiä miten voisi parhaiten loukata muita.


      • HuiHainAvionainen
        lääkiksessä kirjoitti:

        On aika kamalaa lukea raivonsekaisen katkeria kommenttejasi ja aloituksia. Sinulle ei varmasti tule niistä yhtään parempi mieli, vaan päinvastoin. Oletko pyörätuolissa vai ryypännyt itsesi pystyyn nostetuksi merinorsuksi? Olet reilu viisikymppinen nainen, jota ilmeisesti isä on koettanut joskus auttaa. Nyt isäsi on ilmeisesti poissa. Otan osaa mutta hakeudu oikeasti hoitoon. Ei tuo ole ihmisarvoista elämää istuskella täällä ja miettiä miten voisi parhaiten loukata muita.

        Niin mutta kun ne sanoo nyt että mulla haisee SE.
        Tämä nyt vaan on ainoa ja kylmä totuus!


    • Jouko tekee näitä älyttömiä aloituksia, koska Joukossa on tyhmyys täydellisesti tiivistynyt.

    • KääLäy

      Kovin on aloitukseni ensimmäinen aihe kirvoittanut kommentteja.
      Sanoisinkohan ihan suoraan, että voi coccinellidae sentään.

      • OudostiTulkitset

        Oudosti tulkitset.

        Minä en havaitse ainoatakaan kirjoitusta joka käsittäisi vihaa tai vihaamattomuutta thaimaalaisia naisia kohtaan, kuten en myöskään sanaakaan thaimaalaisten naisten suomalaisista miehistä.

        Sen sijaan havaitsen tuota iänikuista sairaaloista.


    • KääLäy

      Toista aloitukseni varsinaista pääaihetta ei kukaan ole kommentoinut sanallakaan.
      Kovin minä nyt tästä mieleni pahoitin.
      Eikö kukaan asioista ilmeisesti yleensä tavallista enemmin tietävä voisi kommendoida väitettäni?
      Vuodesta2010 ?
      63NumBall ?
      Aviomies ?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe