Ajatuksien roskalaatikko

kuiskaus

Mä olen hiljainen ja kovin synkkä kun minut varjoissa näät, kesäisen yön yksinään. Me luodut toisillemme oltiin niin luulin kai, katkerana välttelen nyt katsettas.

Jossain joku vieläkin sua kaipaa, kyyneleitä sydän tulvillaan. Mä sua unhoita en, sua illoin muistelen ja kaipaan, aina kaipaan. Olin onnellinen sun kanssas hetkisen, nyt kuihdun.

No kai sitä saa edes kerran elämässä kuolla ja kelata. Ja kai sitä saa edes kerran elämässä olla ja unohtaa aidosti.

Päivästä toiseen tyhjää seinää. Päivästä toiseen pimeää. Päivästä toiseen sun sydämes peittää jää. Päivästä toiseen jään oven taa. Päivästä toiseen mua paleltaa. Päivästä toiseen mun toiveet murskataan.
Eilinen nyt mennyt on, huomenna kai poissa oon, sydän harmaa yksin tallustaa, aikaa jos mä taaksepäin, beibi voisin kääntää näin, tekis en mä koskaan uudestaan, itseäni syyttää tästä saan, lumituiskuun yksin jäädä kulkemaan...

8

650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyylikästä.

• jopaonkurjaaelämää

melodramaattinen ihminen olet aapee, ei voi muuta todeta kun paatoksellista tekstiäsi lukee. Jospa tekisit ryhtiliikkeen, hyväksyisit sen ettet kelvannut tuolle toiselle ihmiselle, ja hyväksyt sen ettei teitä tule. Jatka elämääsi kuten se toinenkin on jatkanut, kohti uusia pettymyksiä äläkä jää menneisiin vatvomaan, se ei tee kenellekkään hyvää ettei pääse menneistä yli.

• Eikös se yleensä joskus kuulukkin olla..

• leimataanvaan

Kylläpä joillakin taas tarve päteä, ettei olisi kakeruus siitä että jotkut ovat aitoja omia ittiänsä ihan irlkin ja pystyvät kirjoittamana noin kaunniisti myös synkemmistä asioista, et ole kokenut tollasta rakastumista koska noin kommentoit, kyllä se elämä vetää sutki vielä pohjalle niin ehkä opit vähän ajattelemaan, olethan täydellinen niin olisi hyvä puottaa pilvilinnoista realismiin.

• näistätuleepahallemielel

Samaa mieltä kuin leimataanvaan. Joskus ihmetellyt miten jotkut voi olla niin kylmiä kuin jopaonkurjaaelämä. Mistä tiedät mikä on ollut ap:n tilanne. Onko hän tullut kuulluksi ja nähdyksi, saanut sanoa sanottavansa niin että hänelläkin on mahdollisuus mennä eteenpäin. Aloittajalle sanoisin (en tiedä tilannettasi siispä vain yleistuntumalta), että ihmiset on melko anteensiantavaisia, jos kysymys etenkin suurista sydämenasioista. Yritä.

• sivusta
        näistätuleepahallemielel kirjoitti:

Samaa mieltä kuin leimataanvaan. Joskus ihmetellyt miten jotkut voi olla niin kylmiä kuin jopaonkurjaaelämä. Mistä tiedät mikä on ollut ap:n tilanne. Onko hän tullut kuulluksi ja nähdyksi, saanut sanoa sanottavansa niin että hänelläkin on mahdollisuus mennä eteenpäin. Aloittajalle sanoisin (en tiedä tilannettasi siispä vain yleistuntumalta), että ihmiset on melko anteensiantavaisia, jos kysymys etenkin suurista sydämenasioista. Yritä.

Hyvä kommentti. Sisältää vain hiukan loogista ristiriitaa, niin että en ehkä päätyisi samaan loppukehoitukseen, paitsi kuin "yleensä" osalta, joka voi ehkä aikaisempia lauseita mukaillenkin osoittautua soveltumattomaksi tapaukseen. Tämä siis kommenttia kommentoiden, ei itse tapausta.

• näistätuleepahallemielel

Looginen ristiriita johtuu siitä, että vastasin ekaks jopaonkutjaaelämää kirjottajalle ja sitten ap:lle.

• sateen.ropinaa

Nuorena oli ystäviä,oli menoa ja meininkiä,työtä montakin yhtä aikaa.Mihin katoaa ystävät,miksi niistä tulee niin kärkkäitä pilkunviilaajia,aina ojentelemassa ja antamassa elämänohjeita?
      Kaikenlainen sietokyky tipotiessään.MInä-minä-minä ja minun mielipiteet.
      Olen karistanut pikkuhiljaa sellaiset ystävät,sanonut suoraan mitä mieltä olen ja sehän on ollut vaikeaa niellä.Yhteys on loppunut ja saakin,jossain sanottiinkin että karista energiasyöpöt ihmiset ympäriltäs.
      JOskus mietin,miten mun ympärille kerääntyykin juuri tuollaisia,kannan vasttuuta aina jostain,jonkun mielentilasta,pahasta olosta,huolista ja murheista,autan ja ymmärrän.
      Mutta jos tilanne käännetäänkin toisinpäin,itse tarvitsisin apua,kuuntelijaa tms.-se ei onnistu.
      Yksin saat jäädä,yksin oot,ihmisten itsekkyys kyllä puskee esiin juuri siinä vaiheessa.Olen olemassa muita varten,kukaan ei ole olemassa mua varten.
      Kaikki omat asiani ovat balanssissa,ei ole puutetta muusta kuin hyvistä ystävistä.
      Eikä heitä saa ostaa S-marketista tai K-kaupasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6535
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      555
      2261
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1847
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      82
      1224
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      97
      1022
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      970
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      78
      907
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      833
    9. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      31
      827
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      146
      751
    Aihe