Savikon palveluista on tehty komia mainostaulu. Sillä houkuteltavia turisti-ohikulkijoita ei taida ruuhkaksi olla. Kutostiellä olisi toinen tilanne, mutta kylän tarjonnan ja tapahtumien näkyvyyteen ei ole panostettu. Liekö tarkoitus pitää keskusta nukkumalähiönä? Tuovatko uudet kunnan pamput vauhtia esim oman työmatkansa väylien parantamiseen? Näin toimii eduskuntakin.
Vähät tapahtumat kärsivät kun on päällekkäisyyttä, esim. Pesis ja konsertti. Yhteistyöllä voisi saada aikaan torin eläväksi edes joskus eli tilaisuuksien aikaan paikalla voisi olla penkkejä ja myyjiäkin. Olispa joskus mökkiläisten toripäivät tms.
Mainostuksesta
3
267
Vastaukset
- Päinvastoinkion
Entisellä kesälahdella on karjalan lomakeskuksen opasteet. Paikka vaan on tainnut olla kiinni jonkun aikaa. Omistaako kunta? Tarttisko tehdä jotain kylteille? Mikä on alueen tulevaisuus, tonteiksiko? Miten meni sukeltajien helmen eli himon valkiajärven kaava, joko tontteja tarjolla?
- Lapppiiiiin
Itse olen etsinyt yöpymispaikkoja lomareissuilla illalla viime tingassa kylttien perusteella. Onko kokemusta, onko niihin muuallakaan suomessa luottamista? Omaa nettiä tai älypuhelinta ei ole.
- Anonyymi
Jopas jotain, mainostauluasiasta on saatu JO NYT aikaan valtuustoaloite. Montahan vuotta sen käsittely ja mahdollinen toteuttaminen vie? Jo vuosia täälläkin on ollut tarjolla monia ideoita "varastettavaksi".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764