https://youtu.be/pnjGiFUnMdo Sievi Light Boot Lance vaelluskengät toimii kovissa olosuhteissa erämaassa.
Vastaukset 3
- kjhfdd
Tarvitsemme Pohjanmaalle lisää innokasta työvoimaa mm. eläköytyjien ja lisääntyvän teollisuuden ansiosta. Tavoitteeseen pääseminen on hankalaa, koska ihmiset mieluummin pakenevat tuulimyllyalueilta.
Toivon päättäjiltä järkevyyttä tähän! Pohjanmaa on kasvava ja kehittyvä talousalue. Sitä ei saa eliminoida tuulivoimavaikutuksilla. Suomi tarvitsee Pohjanmaan satsausta kansantalouteen ja kasvuun! Suomen tasavallan presidentti ja hallitus ottakaa asia pikimmin käsittelyyn, jotta jumiutunut tilanne saadaan selviämään pian. - ljhggf
Paljon on lähiaikoina ollut yhtäkkisiä kuolemia sydän- ja verisuonitauteja sairastavilla. Ensin lisätään lääkkeitä. Sitten kuollaan. Nivelkivut myös lisääntyneet sekä sydämen vajaatoiminnan oireet. Miten käy yritysten toimitusjohtajille ja muille avainhenkilöille? Sairastuu pahemmin, sitten.. miten käy yhteiskunnalle.. sairastuu pahemmin, sitten .. Tuulivoima pois käytöstä! 40 km on vaikutussäde!
- eeetsdaaaa
sammaa mieltä oon! Tuulivoima tukiaiset vithuun ja Sienvin kengät tilalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2161039Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "215784- 68687
- 48609
- 46593
- 64566
- 77534
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513