https://youtu.be/pnjGiFUnMdo Sievi Light Boot Lance vaelluskengät toimii kovissa olosuhteissa erämaassa.
Sievin vaelluskengät testissä erämaassa
3
252
Vastaukset
- kjhfdd
Tarvitsemme Pohjanmaalle lisää innokasta työvoimaa mm. eläköytyjien ja lisääntyvän teollisuuden ansiosta. Tavoitteeseen pääseminen on hankalaa, koska ihmiset mieluummin pakenevat tuulimyllyalueilta.
Toivon päättäjiltä järkevyyttä tähän! Pohjanmaa on kasvava ja kehittyvä talousalue. Sitä ei saa eliminoida tuulivoimavaikutuksilla. Suomi tarvitsee Pohjanmaan satsausta kansantalouteen ja kasvuun! Suomen tasavallan presidentti ja hallitus ottakaa asia pikimmin käsittelyyn, jotta jumiutunut tilanne saadaan selviämään pian. - ljhggf
Paljon on lähiaikoina ollut yhtäkkisiä kuolemia sydän- ja verisuonitauteja sairastavilla. Ensin lisätään lääkkeitä. Sitten kuollaan. Nivelkivut myös lisääntyneet sekä sydämen vajaatoiminnan oireet. Miten käy yritysten toimitusjohtajille ja muille avainhenkilöille? Sairastuu pahemmin, sitten.. miten käy yhteiskunnalle.. sairastuu pahemmin, sitten .. Tuulivoima pois käytöstä! 40 km on vaikutussäde!
- eeetsdaaaa
sammaa mieltä oon! Tuulivoima tukiaiset vithuun ja Sienvin kengät tilalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503974
- 1053445
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342891Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262508- 452057
- 201909
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51879- 1861787
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3881481Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91268