Asetuksetko pielessä?

Kummastus

Jostain kumman syystä en läppärilläni pysty katselemaan mm. Helsingin Kampin kauppakeskuksen sisäkarttaa enkä esim. Turun Hansan karttaa.
Puhelimella näen kartat ja liikkeiden sijainnit kauppakeskuksissa, mutta läppäri ei tee muuta kuin näyttää tyhjää kohtaa siinä mihin kartan pitäisi ilmestyä. Toistaiseksi en ole muutoin huomannut mitään ongelmia koneessani.
Mikä juutas tässä koneessa tai sen asetuksissa on vikana? Mie en oo tehny mittää!
Antakaa mulle selkokielistä opastusta? Olisin kiitollinen!

6

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rottenpotatoes
      • Kummastus

        Just tuota sivua yritin avata ja sitten myös tätä:
        https://hansakortteli.fi/liikkeet/hansan-kartta/

        Liikkeiden listalta yritän päästä katsomaan kartasta niiden sijainteja, niin ei näy mitään muuta kuin sinertävä alue näytöllä ja siinä oikeastaan kaikki.
        Kampin kartasta näkyy sentään joku kerrosluettelo kuvan oikeassa laidassa. Paljon se auttaakin.


      • Hohhoijaatiii

        siinähän se ubuntu komeilee hpeessä, ubuntu on hyvä aloitaa linuxiin tutustuminen. jos tossa koneessa noinkin paljon tehoja, ei ainakaan sen takia kannata valita hitusen kevyempää minttiä.


      • rottenpotatoes
        Kummastus kirjoitti:

        Just tuota sivua yritin avata ja sitten myös tätä:
        https://hansakortteli.fi/liikkeet/hansan-kartta/

        Liikkeiden listalta yritän päästä katsomaan kartasta niiden sijainteja, niin ei näy mitään muuta kuin sinertävä alue näytöllä ja siinä oikeastaan kaikki.
        Kampin kartasta näkyy sentään joku kerrosluettelo kuvan oikeassa laidassa. Paljon se auttaakin.

        Kävin tuossa kääntymässä Windowsissa ja totesin ettei Edgellä näy kumpikaan.
        Tässä MX:ssä näkyy Firefoxilla molemmat.


      • Kummastus

        Siitäkö se johtuukin. Pirhana. Vai semmoista peliä. Raivostuttavaa!
        En olisi itse hoksannut. Eikä tässä aparaatissa ole edes Firefoxia... vielä. No, eiku kokeilemaan. Kiitos jo etukäteen.


      • Kummastus
        Kummastus kirjoitti:

        Siitäkö se johtuukin. Pirhana. Vai semmoista peliä. Raivostuttavaa!
        En olisi itse hoksannut. Eikä tässä aparaatissa ole edes Firefoxia... vielä. No, eiku kokeilemaan. Kiitos jo etukäteen.

        Asensin Firefoxin! Jipii! Nyt näkyy Kampin kartta! Juutaksen Edge minkä tekee!

        On monesti käynyt mielessä Firefoxin asentaminen, mutta unohtunut on ja nyt en osannut yhdistää asiaa tämmöisessä ongelmassa. Onneksi olit kuulolla. Itse en olisi vahingossakaan keksinyt mikä tässä touhussa mättää.
        Tuhat kiitosta sinulle vaivannäöstä ja avustasi rottenpotatoes!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4187
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4036
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3642
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3049
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2751
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2538
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2538
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2416
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2299
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2255
    Aihe