Eli mul alko just äsken menkat vessassa ja säikähin ihan helvetisti!🤦♀️ En tiedä että miten kerron äitille !!? Ja kertokaa mulle kaikki kuukautisista kaikki paljonko siteitä pitää ostaa ihan kaikki!!!!
Apuaaa! Mulla alkoi kuukautiset 12 v?!!
4
188
Vastaukset
- sekoilevasetä
Joko sun näppylät ovat parantuneet?
- Venlavenla
No mulla alko itellä kolme kk sitten ei oo tullu vuotoa uudestaan ja vuotoa tuli vaan kaks tippaa kahtena yönä
- Toivottavastiauttaa
Mulla alkoi menkat helmikuussa. On pysynyt melko säännöllisinä koko ajan eli mulla ei oo kyllä ollut välissä mitään 4kk. Ekat menkat oli melko niukat, mutta kesti 5pv. Sanoin äidille kans asiasta sillai "äiti mulla alko kuukautiset". Äiti oli ilahtunut ja otettiin lakua. Kannattaa kertoa asiasta äidille, koska loppuje lopuksi äitis saa jossain vaiheessa tietää ja sun on paljon helpompi pyytää vaikka siteitä kaupasta kun olet kertonut, että sulla on alkanut menkat.
Sidepaketti (16 kpl siteitä) kesti mulla ehkä neljät menkat jos en nyt valehtele kauheasti. En uskaltanut pyytää äidiltä silloin lisää siteitä, joten käytin yösiteitä päivälläkin ja kaikenlaisia näytepakkauksia. Mullakin on menkat nyt päällä ja uskalsin vasta eilen pyytää äidiltä lisää siteitä. Äiti aluksi kaivoi jostain tampooneita ja sanoi, että kannattaa kokeilla noita. Sen jälkeen se kävi kaupasta hakemassa siteitä. Nyt vannon tamponien nimeen, koska silloin ei tuu mitään ällöttävää tunnetta, että musta valuu jotain vaan voit melkeinpä unohtaa menkat kokonaan.
Kaikilla siteiden/tamponien kulutus on erilaista, koska jollain on tosi runsaat vuodot ja toisilla niukat. Keskimäärin joku 16 kpl siteitä kestää ehkä just 4-5 menkat, vuodon määrästä riippuen. Toivottavasti tästä oli apua sulle! Tsemppii vaan kyl se siitä :) - luiots
Onnittelut! Nyt olet siis nainen. Kaikkea hyvää sinulle,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675560Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344234Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.921828- 631425
- 2611117
- 471112
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126959Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45792Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31733Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39685