Mielipide uudistetusta mopokortin teoria kokeesta?

nytvit

Sanoisin että täysin perseestä tuo uusi teoriakoe uudistus ennen 25kysymystä nytten 70!!!
aivan älytöntä rahastusta. Mitäs mieltä muut jotka ovat uutta teoriakoetta tehneet?

9

1140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miesasd

mutta teoriatunnit ja ajotunnit vähenevät. reilupeli. muuta kysyttävää`? miten se on rahastusta kerrohan minulle poika hyvä? jos liikennesäännöt osaat saat sen läpi. ei ne ny osaamatonta voi liikenteeseen ei sitten millään päästää:)

• Eksynytihminen

Tosiaan aivan perseestä tää uus koe... Kaks kertaa oon nyt yrittäny eikä mee läpi ei nii millään. Väärin sanoa, että jos liikennesäännöt osaa niin kyllä se läpi menee, kun kokeessa kysytäänkin akun irrottamisesta, ketjujen kiristämisestä ja alkoholin poistumisesta... Ei kukaan näitä missään opettanut, eikä opetusmateriaaleissa näistä mainittu...

• Jooh

No joko oot päässy läpi? Itellä ois piakkoin kans koe...

• tulevamopojonne

Itellä sama homma ja käyny jo 3 kertaa teoriakokeis. On se vaa jännä homma ku osa kysymyksistä niin erilaisia. Kirjasta tai netin teoriakoeharjotuksistakaan ei löytynyt niitä.

• Nääin
        Jooh kirjoitti:

No joko oot päässy läpi? Itellä ois piakkoin kans koe...

Nonih toisella yrityksellä läpi, ei kovin hankala jos opettelee säännöt hyvin

• eihelvettisentään

niinhän se on että nettiharjotukset onnistuu vaivatta jne. mut siellä kokeessa sitten homma kusee, tulee kysymyksiä joita ei mopoilijan ees tarviis tietää. Neljännellä läpi

• Rahastusta
    • loi78rdefrgthyj

Ajokoe pitäisi vielä muuttaa niin että ajettaisiin liikenteessä 30-45minuuttia. Näin nähtäisiin osaako kuski ajaa ja onko liikenne säännöt hallussa.

• Ajotuntien vähennys / muuttaminen vapaaehtoisiksi lisää kolareita....

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1853
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1741
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      35
      1507
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1198
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      94
      1195
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1114
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      354
      992
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      869
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      831
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50