Neidille iltaa

Naiselle hyvää iltaa! ;)
Tiedäkkö nä että mä olen nämä helteet tilannut.
Koska mä ajattelen sinua nainen lämmöllä.

20

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikkukukkaelluhallo

      Kuokka..
      Vähempikin riittäis...alkaa olla vähä liikaa...
      Voipi alkaa kiehuu....
      Tiedät et naiset välii kiehuu...👍💧🌪🌫☀🌸

      • Sinut tietäen sä oikeen sähiset väliin! :)


      • Pikkukukkaelluhallo

        JEPJEP..OIKEES OOT...
        SÄ tunnet voimani mun...🌪☀🌸👍


      • 🌹 .. Pikkukukka .. 🌹 vai pitäiskö sanoa pasta Rinsessa!?😁


      • Pikkukukkaelluhallo

        Mitä tarkoitat...
        No kyl mä tiedän ruuat....osaan nääs laittaa ruokaa....
        Selitä...vai alkaako väsyttää...
        Sähän meet aikaisin nukkuu.....🌪☀🌸👍
        Sun huvis on kiusata mua....
        Äläkä sano....kujeilet....👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅


      • Pikkukukkaelluhallo

        Sitä paitsi et osaa laittaa ees siskonmakkara keittoo....😂😂😂😂😂😂😂


      • Sinä ärsynnyt😁.
        Joo emäntää tarviin.
        Ei muuta kuin hakemus vireille.
        Voi pistää toivomuksen lapsikatraan määrästä.
        Ja niin erelleen..
        Pikkukukka hyvää yötä sinulle, ja kauniita unia! 🤗


      • Pikkukukkaelluhallo

        Mä en haluu lapsii.....🌸🍓👅☀


      • Pikkukukkaelluhallo

        Mä oon toope...
        Kinaan yhden hullun kanssa...🌸🍓👅☀🍀💤Hassua...
        Munsta tulee kuriton kakara...


      • Pikkukukkaelluhallo kirjoitti:

        Mä en haluu lapsii.....🌸🍓👅☀

        No ... sitten ei kannata pistää hakemustakaan.
        Jos ei lapsia tehdä.


      • Pikkukukkaelluhallo

        Ei tehdä...
        Tsau BeiBi...
        Mut voihan sulla olla jo...houp...😂🌺


    • pihakeinussa

      No nyt meni kyllä..... himpun överiks...
      Synonyy - minäkö? Huhhuh.
      Helteethän nyt päättyy yleensä ukkosiin (rajuilmaan).

      • Mutta jos rajuaukonilmaa verrataan riitaan sitten on luvassa sovinto seksiä.


    • Nainen-Täältä

      Samoin sinulle ;).
      No voihan vihannes sun kans!!!! Peru tilaus, oon aivan puhki :(.
      Tietenkin lomalla lojut ja nautit, ja minä orjattarena vielä muutaman päivän jokapäiväistä leipääni tienaamassa. Onneksi työ ei ole fyysisesti raskasta, mutta henkisellä puolella on niitä henkisesti sairaita joita pitää auttaa, ja välillä tuntuu että itsekkin uuvun todella.

      • Kiitos .. nainen! ;)
        Tilattu mikä tilattu.
        Ei kyllä mä töissä hikoilen, muutaman euron tähden, mutta leipää täytyy syörä se on henkivakuutus.


      • Nainen-Täältä
        KUOKKA kirjoitti:

        Kiitos .. nainen! ;)
        Tilattu mikä tilattu.
        Ei kyllä mä töissä hikoilen, muutaman euron tähden, mutta leipää täytyy syörä se on henkivakuutus.

        Eiks olekkin kiva, kun syö välillä, niin voi pitkään näläkästä jututtaa ;).
        Tilasit kottina, ja lomallas sitte sataa ja ukkonen paukkuu ;). Siinäpä sitten mieti menikö tilaus ihan putkeen ;).


      • Usein lomat alkaa ja samoin sateet.
        Onko sinulla sitten jokin paasto?
        Pistin kattotulettimen pälle ainakin ilma likkuu. ;)
        Täytyy mennä piskaamaan nurmikkoa eli siimaan.


      • Nainen-Täältä
        KUOKKA kirjoitti:

        Usein lomat alkaa ja samoin sateet.
        Onko sinulla sitten jokin paasto?
        Pistin kattotulettimen pälle ainakin ilma likkuu. ;)
        Täytyy mennä piskaamaan nurmikkoa eli siimaan.

        Pakkopaasto näin helteellä. Vettä kyllä menee, mutta muu ape ei oikein maistu.
        Samoin, kattotuuletin vatkaa ilmaa täällä, mutta siellä maaseudun rauhassa ei :(. Sinne ei oikein sovellu kattotuuletin, mutta kun ikkunat on kiinni, sälkkärit alhaalla, niin ei siellä paistu sisälle.
        Älä ihmeessä siimaamaan, se ruoho palaa ruskealle karrelle. Kyllä se siellä pysyy ja ei ole ruskeana koko loppukesää.
        En ole sieltä maalta leikannu ruohoa muutamaan aikaan, säästän ruohikon ja annan sen rehottaa ;).
        Kukat kyllä saa kantovettä, tai oikeastaan kottikärryillä astioissa kuskattua kasteluvettä, se nääs helpottaa kastelua kun ei käsikannolla niitä kuskaa.


    • Neidille hyvää iltaa ja yötä! 😘😙

      • Pikkukukkaelluhallo

        Kuokka..sä oot kun pikkulaps..
        Aikasin nukkuu....
        Nuku hemmetin huonost...
        Sä oot ilkee nykyään...☀🍀💤😂🌺


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      447
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe