Ellei mies tule vuoren luo,

OOOOO

onko vuoren tultava miehen luo?

38

1245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alkaamennäaikatörkeäksi

      Joku anorektikkoko siellä kommentoi?
      Kohta laitan ylläpitoon.

      • taisiin

        siis osua naulan kantaan.
        On se varmaan raskasta lukea totuus.
        Hyvä että pyyhkivät lihavuori tekstin pois, niin nyt sä oot taas sit hoikka.


    • Omenankuva

      Olenko minä sun mielestä vuori? :o

      • Täältätähän

        Joo. Tyrkkykin lisäksi.


      • Omenankuva

        No en ole itte olet tyrkkyhä on semmone että persiitä jakelee. :)


    • puts-plank

      Ylläpidon puhdistava käsi tulee miehen kirjoitusten ääreen ja SWEEEEEEEEEEEEP!

      • sure

        Miehen??


      • Niinnii
        sure kirjoitti:

        Miehen??

        Ei kai kukaan nainen ole niin tyhmä että puuttuu toisen naisen ulkonäköön. Se on miesten ”syntiä”..... Naisten ei kuulu mollaa toistensa ulkonäköä, elämän perusasioita.


      • voihyväjuma
        Niinnii kirjoitti:

        Ei kai kukaan nainen ole niin tyhmä että puuttuu toisen naisen ulkonäköön. Se on miesten ”syntiä”..... Naisten ei kuulu mollaa toistensa ulkonäköä, elämän perusasioita.

        Oletteko te oikeasti niin tietämättömiä, ettette tunnista vanhaa sananlaskua?


      • Osaatkomuuttua
        voihyväjuma kirjoitti:

        Oletteko te oikeasti niin tietämättömiä, ettette tunnista vanhaa sananlaskua?

        Mikä se on? ”Tyhmä nainen haukkuu toisen ulkonäköä”?


      • teologiaaaa
        voihyväjuma kirjoitti:

        Oletteko te oikeasti niin tietämättömiä, ettette tunnista vanhaa sananlaskua?

        Aloituksessa viitataan lähes sanasta sanaan Raamattuun; "Jos mies ei mene vuoren luo, on vuoren mentävä miehen luo." En nyt muista, onko kyseinen vt:n vai ut:n puolella enkä liioin sitä, missä yhteydessä lause esiintyy.


    • niinsittentuleeluo

      Jos vuori haluaa tulla.

      • OOOOO

        Vuori haluaa, mutta tarvitsee merkin.


      • niinsittentuleeluo
        OOOOO kirjoitti:

        Vuori haluaa, mutta tarvitsee merkin.

        Minkälainen merkki riittäisi? Suoraan puhelimeen en nyt vaan pysty laittamaan.

        Jos vuori laittaisi minulle jonkun merkin, niin aivan varmasti hyvittäisin sen, varsinkin jos se johtaisi johonkin kivaan lopputulemaan molempien kannalta.


      • Mukavialopputulemia
        niinsittentuleeluo kirjoitti:

        Minkälainen merkki riittäisi? Suoraan puhelimeen en nyt vaan pysty laittamaan.

        Jos vuori laittaisi minulle jonkun merkin, niin aivan varmasti hyvittäisin sen, varsinkin jos se johtaisi johonkin kivaan lopputulemaan molempien kannalta.

        Sulle ja hänelle.


      • OOOOO
        niinsittentuleeluo kirjoitti:

        Minkälainen merkki riittäisi? Suoraan puhelimeen en nyt vaan pysty laittamaan.

        Jos vuori laittaisi minulle jonkun merkin, niin aivan varmasti hyvittäisin sen, varsinkin jos se johtaisi johonkin kivaan lopputulemaan molempien kannalta.

        Onko mennyt puhelin rikki?

        Joku joskus puhui että olis jotain sähköisiä posteja olemassa. Mitä lienevätkään semmoiset.


      • niinsittentuleeluo
        OOOOO kirjoitti:

        Onko mennyt puhelin rikki?

        Joku joskus puhui että olis jotain sähköisiä posteja olemassa. Mitä lienevätkään semmoiset.

        Ei ole puhelin mennyt rikki, eli keino sitä kautta laittamiseen on olemassa. Ei muuten vaan ole tilanne sellainen, että voisin laittaa.


    • enuskotuota

      Tuskimpa ihan niinkään.

    • mörrimökky

      Vuoren on annettava selvä merkki niin sitten se mies vaikka asuu siellä vuorella.

    • Sanaparsi

      Vuoria ei saa liikutella.

    • Lakeutta

      Ei laaksoa ei kukkulaa..

    • Eitietenkään

      Mikäli mies on täysin passiivinen kaiken suhteen niin kehoitan harkitsemaan menemistä. Sehän kertoo vain sen ettei miestä kiinnosta ja miehenä voin sanoa että jos kiinnostusta on niin silloin on
      ainakin jonkinlaista yhteyttäkin tai ainakin sen yritystä.

      • järkimukaan

        Koska olet mies niin koet voivasi vastata kaikkien miesten ja kaikkien mahdollisten tilanteiden puolesta? Hah. Ei mene noin. Kunhan aikuistut niin opit ettei maailma ole noin yksinkertainen ja mustavalkoinen.


    • vaaneipätule

      Onko vuori siis nainen?
      Kyllä mä ainakin tykkäisin jos nainen tulisi minun luokse.

    • ynsee

      Audissakos oli noi olympiarenkaat?

      • OOOOO

        No eipä ole harmainta haisulia. Ja sitäpaitsi olympiarenkaat asettuvat toistensa lomaan, eivät tuolla lailla vieretysten.


    • OOOOO

      Tosi puheessa en to-del-la-kaan ole menemässä. Kyl on hommat siinä pisteessä, että herra on hyvä ja pyytää audienssia ihan ite.

      • herrapyytää

        Saisinko audienssin?


      • OOOOO
        herrapyytää kirjoitti:

        Saisinko audienssin?

        Harkittuamme asiaa perinpohjin, päätimme viisaudessamme myöntää teille audienssin. Tämä edellyttää kuitenkin teiltä oma-aloitteisuutta, jota toivoaksemme harkiten käytätte. Emme korkeudessamme usko ennen kuin näemme. Tältä katsantokannalta uskomme on heikko, valitettavasti.


      • herrapyytää
        OOOOO kirjoitti:

        Harkittuamme asiaa perinpohjin, päätimme viisaudessamme myöntää teille audienssin. Tämä edellyttää kuitenkin teiltä oma-aloitteisuutta, jota toivoaksemme harkiten käytätte. Emme korkeudessamme usko ennen kuin näemme. Tältä katsantokannalta uskomme on heikko, valitettavasti.

        Toisin sanoen vaikea tehtävä tulee olemaan siis... toivottavasti olen täysissä sielun voimissa kun se tilanne tulee. Saako kysyä miksi kirjoitit monikossa?


      • OOOOO
        herrapyytää kirjoitti:

        Toisin sanoen vaikea tehtävä tulee olemaan siis... toivottavasti olen täysissä sielun voimissa kun se tilanne tulee. Saako kysyä miksi kirjoitit monikossa?

        Monikossa siksi, että leikin naurettavuudessani kuninkaallista henkilöä. Muinoinhan kuninkaalliset, lähinnä hallitsijat, puhuivat itsestään monikossa. Vai oliko se niin, että näin toimivat paavit..? Hitsit en muista. ;D


      • herrapyytää
        OOOOO kirjoitti:

        Monikossa siksi, että leikin naurettavuudessani kuninkaallista henkilöä. Muinoinhan kuninkaalliset, lähinnä hallitsijat, puhuivat itsestään monikossa. Vai oliko se niin, että näin toimivat paavit..? Hitsit en muista. ;D

        En muista minäkään. Tiedän vain että tuosta tuli jotain vanhaa ja ylvästä mieleen kun luin... sen jälkeen mietin onko siellä joku hullu vastaamassa ;o


      • OOOOO
        herrapyytää kirjoitti:

        En muista minäkään. Tiedän vain että tuosta tuli jotain vanhaa ja ylvästä mieleen kun luin... sen jälkeen mietin onko siellä joku hullu vastaamassa ;o

        Osuit arviossasi naulan kantaan. Hullu täällä on vastaamassa, täysi sekopää. Elämä on niin outoa nyt. Monella tasolla. Minussa tapahtuu monenlaisia asioita. En tiedä, kuinka sijoittaisin ne päähäni. Realismi, tämä konkreettinen eläminen ja siihen liittyvä vastuu... versus se "toinen ulottuvus", jossa elin alkukesää. Tai oli mahdollisuus elää. Nyt ei ole, konkretia ja järkeistäminen päällepäsmäröivät niin, että pelkään kadottavani sen aiemman rauhallisen olotilan tyystin. Tämä ei liity enää aiheeseen lainkaan, mutta tulipahan kirjoitettua. Oon niin hiton yksin tän elämän kanssa. Ja erakoidun. Ei minusta ihmiseksi ole, vielä vähemmän parisuhteeseen.


      • herrapyytää
        OOOOO kirjoitti:

        Osuit arviossasi naulan kantaan. Hullu täällä on vastaamassa, täysi sekopää. Elämä on niin outoa nyt. Monella tasolla. Minussa tapahtuu monenlaisia asioita. En tiedä, kuinka sijoittaisin ne päähäni. Realismi, tämä konkreettinen eläminen ja siihen liittyvä vastuu... versus se "toinen ulottuvus", jossa elin alkukesää. Tai oli mahdollisuus elää. Nyt ei ole, konkretia ja järkeistäminen päällepäsmäröivät niin, että pelkään kadottavani sen aiemman rauhallisen olotilan tyystin. Tämä ei liity enää aiheeseen lainkaan, mutta tulipahan kirjoitettua. Oon niin hiton yksin tän elämän kanssa. Ja erakoidun. Ei minusta ihmiseksi ole, vielä vähemmän parisuhteeseen.

        Luin vasta nyt. Ja luulen ymmärtäväni mitä tarkoitat. Voin kuvitella miten hankala tilanne.


      • OOOOO
        herrapyytää kirjoitti:

        Luin vasta nyt. Ja luulen ymmärtäväni mitä tarkoitat. Voin kuvitella miten hankala tilanne.

        Huomeneit! Luin puolestani sinun viestisi vasta nyt, olen tässä aamukäppäilylle lähdössä. Kiitos sanoistasi. Niistä huokuu lämpö.

        Todennäköisesti tuo ristiriita, jota yritin kuvailla, on luonteenomaista tietyntyyppisille maailmankantajille, ehkä mukana kulkee taipumus huolehtia ja huolestua vähän kaikesta. Riittämättömyys, turvattomuus,kokemus syyllisyydestä... Jotakin tuollaista. Itselläni liittyy myös vastuuseen erityislapsesta.

        Mutta nyt aamu alkakoon, aurinko ja lempeä tuuli tuolla keskenään kuiskuttelevat; en voi vastustaa halua mennä salakuuntelemaan! Mukavaa päivää herralle! 🍃 🌻🌱🍀


      • sinävaanhaluatniin
        OOOOO kirjoitti:

        Osuit arviossasi naulan kantaan. Hullu täällä on vastaamassa, täysi sekopää. Elämä on niin outoa nyt. Monella tasolla. Minussa tapahtuu monenlaisia asioita. En tiedä, kuinka sijoittaisin ne päähäni. Realismi, tämä konkreettinen eläminen ja siihen liittyvä vastuu... versus se "toinen ulottuvus", jossa elin alkukesää. Tai oli mahdollisuus elää. Nyt ei ole, konkretia ja järkeistäminen päällepäsmäröivät niin, että pelkään kadottavani sen aiemman rauhallisen olotilan tyystin. Tämä ei liity enää aiheeseen lainkaan, mutta tulipahan kirjoitettua. Oon niin hiton yksin tän elämän kanssa. Ja erakoidun. Ei minusta ihmiseksi ole, vielä vähemmän parisuhteeseen.

        Ei sinun tarvitsisi olla niin hiton yksin elämäsi kanssa jos et haluaisi.


      • OOOOO
        sinävaanhaluatniin kirjoitti:

        Ei sinun tarvitsisi olla niin hiton yksin elämäsi kanssa jos et haluaisi.

        Anteeksi mitä?? Niin no, kyllähän tuossa ovella ramppaa porukkaa ihan vaivaksi asti, puhelimet pirisee, tekstarit ja whatsit kilisee, sähköposti on tukossa saapuneista viesteistä ja normi postilaatikkokin pursuaa harva se päivä kyläkutsuja ja kirjeitä. Parasta on se, että kaikki ympärilläni pyörivät ihmiset ovat sellaisia, joiden kanssa koen suurta henkistä yhteyttä ja keskustelumme ovat mahtavaa avaruudellista ilotulitusta. Ei, en suinkaan ole yksin tämän elämäni kanssa, kunhan kiukuttelen.

        Taidat tuntea minut varsin hyvin.


    • vaikeusnykyaikana

      Ei kai sillä loppujen lopuksi ole väliä kumpi ensin lähestyy. Toisaalta miesten on mielestäni helpompi tehdä aloit, lisäksi tässä iässä monet jo on suhteissa niin jos sellaista epäilisin ite niin en lähestyisi kyllä silloin lähestymisen on tultava toiselta puolen. Nykyaika on sinällään ihmeellistä, että aiemmin (enkä nytkään ole kun päälle nelikymppinen) kun toiselle sanottiin ettei mitään vakavampaa, suhdetta tms.haluttu niin se oli vaan sama kun, että toinen ei kelpaa itselle, mutta nykyään monet ei halua suhdetta lainkaan. He tykkäävät elellä itsekseen edes seurustelematta ja sitoutumatta kehenkään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe