Naiselle hyvää huomenta! :)
Täälä sitä ollaan alla paahtavan aurigon, vielä jonkin aikaa on viileä raikas aamu.
Tiistai aamua
14
405
Vastaukset
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka ..moi...
Mä teen nyt kokeen...kone saa kirjoittaa...
Se ei tee pisteitä ..niinkuin mä...
Mut kokeillaan munsta kiva oppii ain uutta....
Kokeillaan.😂😂😂😂😂😂😂😂😂Täytyy nauraa ens..muuten ei tuu mitään....
Nyt alkaa....
Ei alakaan...nauru vie voiton..😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Mä nauran itseni ens tyhjäkx...
Kuokka Tämä on kokeilu Tätä on kiva kokeilla tää jopa onnistuu mutta ei tee pisteitä Miten pisteitä hännän aina teen Dannyn hullua Vepe Täs tulee virheitäkin tää kone tekee virheitä jos kone tekee virheitä niin ei sillä ole väliä Teenkö mä itse virheitä nyt Täytyy nauraa Anteeksi kone Jatketaanko kone Mitäs mä sanoisin kuvagalleria No miten se tollasia kirjotti en anna tollasia sanonut Kuka sä oot oikeesti aika kiva välillä vähän kusipää mutta muutenkin vaan kuumaa Ehkä mun pää on ihan hulluja ylitte Täytyy nauraa Ei kyl jaksa Ei kyl jaksa Täytyy nauraa Okei nyt mä lopetan tän kokeilun..mitä tuli...täytyy itsekin lukee..ei täysin luotettava...
MUT TOSI KIVAA....tää ei sitte mua..kone kirjoitti..Tsau...BeiBi❤😂😂😂😂😂😂😂- Oijavoi
Sä oot seonnut tästä kuumuudesta. Monta päivää oot ollut täysin SEKO.
Mene lääkäriin. - Pikkukukkaelluhallo
Nono...
Leikki sikseen...🌪🌷❤😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 - Pikkukukkaelluhallo
Kokeilkaa itsekin..
Kellä älyt...puhelimet...😂😂😂❤🌷🌪👍☀🌈 - Pikkukukkaelluhallo
Niin ja täytyy lisätä ...
Jos pitää hauskaa...
Miks heti on hullu sen takia...
HYVÄT IHMISET ..OPPIKAA NAURAMAAN ITSELLENE!!!!!!👍☀🌪❤😂 Sä olet seko ei naurata.
Oletko humalassa?
Vai saanut aurinkoa liikaa?
Tai muutan isopyörä heittää ja pahasti.- lovesellu
Vedän sua pataan, jos viellä haukut mun tulevaa vaimoani.
- Pikkukukkaelluhallo
16:44...
Kertakaikkisen ihana oot...kiits...
Virtuaali ...kumarru..oon pätkä...hali....❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ - Pikkukukkaelluhallo
Kuokka..sä vaan niin mustis..
Kun koko ajan pitää sua huomioida....
Ei mitään nekaa..heti nousee hiukset pystyy...
Sä oot oikke elämäs samanlainen...
Muutu...☀☀☀☀☀☀🌪🌪🌪🌪😂😂😂😂😂😂🍓🍓🍓🍓🌷🌷🌷 - Pikkukukkaelluhallo
Sitäpaitsi...
En juo paljon....nykyään..en oikke ollenkaa...
Eikä lääkärikään oo todennut mitään vikaa....
Ei tarvii pillereitäkään..
Syntymä hullu voi ..tietekin olla....🍓🌷☀😂😂😂😂😂😂🌼🌼 - Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Naisen kirjoitus..ei sua....👍 Kuule mä en ole mustis.
Itse olet mustis kun olet niin kärttynen kun tänne joku oikea nainen kirjoittelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 97950
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet139586Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581