Terve, 50v mies tulossa ekaa kertaa fugeen, olisiko naista neuvomaan ja opastamaan kohteen ruoka ym, illlanviettopaikkoja?? Tulen tulevana viikonloppuna, ruoka ja juomat tarjotaan.
Ystävää, opasta
6
252
Vastaukset
- Missu49
Kerro linkki missä kuva niin harkitsen.
- suomalainen-50-uusimaa
Et pety!!
- suomalainen-50-uusimaa
Missu49, ota haaste, tule Sunnuntaina n klo 12.00 rav uusi Refla, on kartalla lähellä mun hotellia, tulen 21.7 fudeen.
- Missu49
Kävin siellä eilen. En ole eläissäni nähnyt niin juopuneita suomalaisia tuollaisia määriä ja vielä keskellä päivää.
En tunnistanut sinua siellä örveltäjien seasta.
Kävin yrkkäämässä veskissä ja menin kotiin. Ei todellakaan kiinnosta tuollaiset.
Pitkät notkeat senegalilaiset ovat paremmin minun makuuni!- ilmanhumalaaonhauskaa
Ihan oot oikeessa rannikolla asuvana en ikinä käy näissä suomiräkälöissä.Tunnen suurta myötähäpeää suomalaisten puolesta.Ihmisillä ei ole minkäänlaisia käytöstapoja kun halvan viinan ääreen päästään,eihän tarkoitus ole että kaikki viina yritetään kurkusta alas kaataa.Loppumaan sitä ei saa kun rekat kuskaa koko ajan uutta.Toivotan missu49sälle hyvää lomaa ja tälle suomalainen-50-uusimaalle tutustumista muihinkin paikkoihin kuin Reflaan.
- Pappa52
On ihmeellistä että rannikolla ei ole ollut kuin yksi suomalainen laaturavintola. Kaikki ovat räkälöitä tai muuten asiakkaita aliarvostavia järkyttäviä sikaloita. Muilla kansoilla löytyy vaikka kuinka tyylikästä. Neuvojia näistä paikoista varmasti löytyy. Mitä enemmän puhuu ja tietää sitä paremmin menee pieleen. Onnea matkaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433010Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262919Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342836Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4392541Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1531863Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431838Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251415Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51231- 741139
- 301136