Tämä´uamu´Itukassa joku ol kirjuttanna lukijan lyhyvviin jotta Kirkkopuistossa ol nähnynnä lemmiskelövän parin täävvessä toohussa yöllä:D:D Kannusti vielä jatkammaa sammaam malliin:D:D:D:D Se on tämä hellesiä mikä suap tämmöstäkkii aekkaan:D:D:D:D
Lemmiskelyvä puistossa!
7
541
Vastaukset
- SeksiHelle
Hyvää masturbaatio materiaalia.. Saispa kerran ittekkiin.
- suvis
Sitä lukijan lähettämää tekstiviestiä oli muunneltu melko paljon, sillä lemmiskelevä pari oli MIESPARI.
- Talvis-69
Suvista harmittaa kun ei päässy osille... vanha sanonta pätee tähänki: "Siitä puhe mistä puute". ;D ;D
- Tiälläsitätajuttiin
tiälläsitäkirjutettaan kirjoitti:
Mistteepä tuon tiijjät vae olitko sinnäe kahtomassa:D:D
Vain kovassa puutteessa oleva voi kirjoittaa laillasi.
Tiälläsitätajuttiin kirjoitti:
Vain kovassa puutteessa oleva voi kirjoittaa laillasi.
Vae puutteessa:D:D Itehhän tuota näätät olovan! Kaekellisäks sulta näätästtää olovan kova puute yläpiässässii:D:D:D:D
- Tuttumesta
Mie panin viimevuonna kans siellä! Oli pirun hankalaa kun nainen valitti kiviä perseessä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448881
- 785392
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383894Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543262Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273135- 423121
- 412256
- 341842
- 2091737