Ongelmia paypalin kanssa

keltanokka-22v

Hei!

Loin tänään Paypal-tilini, jotta voin varata majoituksia ulkomailta.

Ensinnäkin, Paypalissa tarvitaan näköjään kortin vahvistamiseen joku nelinumeroinen koodi. Olen etsinyt sitä "Paypal-koodia" profiili- ja yhteenvetosivuiltani, mutta sitä ei vain löydy. Tuleeko se vasta muutaman päivän päästä vai onko se vain tehty niin vaikeaksi?

Toiseksi, olen myös koettanut Trustlyn kautta siirtää rahaa pankkitililtäni Paypaliin. Korttini on Visa Electron, muita maksukortteja minulla ei ole. Vastaan tulee tällainen: "Enter the four-digit security number from your keycard to confirm the payment". Visa Electroneissahan on 3-numeroinen turvakoodi kortin takapuolella, ei 4-numeroinen. Kortin tunnuslukukaan ei auta mitään, eikä edes nollan laittaminen turvakoodin edelle. Mikä neuvoksi?

Kiitokset vastauksistanne!

6

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kortttituokorttivie

      Minulla PayPal koodi tuli nettipankkiin, ''kortit'' osioon.

    • normaali_käytäntö

      ' Vastaan tulee tällainen: "Enter the four-digit security number from your keycard to confirm the payment". '

      Tuo on se normaali pankin nelinumeroinen koodi siitä pankin lähettämästä listasta, mitä normaalistikin käytät kun olet pankkiisi kirjautunut ja maksat laskuja.

      • mutulla

        mennään taas vaihteeksi. Tuo on nimenomaan LUOTTOKORTIN takapuolelta löytyvä varmistuskoodi. Paypal toimii hienosti Visan luottokortin kanssa. Muista virityksistä en tiedä.


      • listaa_tarvitaan
        mutulla kirjoitti:

        mennään taas vaihteeksi. Tuo on nimenomaan LUOTTOKORTIN takapuolelta löytyvä varmistuskoodi. Paypal toimii hienosti Visan luottokortin kanssa. Muista virityksistä en tiedä.

        Luepa nyt aloitus vaihteeksi vaikka uudemman kerran.

        Visa Electronissa (mikä aloittajalla on) EI OLE mitään NELInumeroista syötettävää varmistuskoodia.

        Itselläkin on Visa Electron ja olen Paypalissa Trustlyn kautta pikasiirrellyt rahaa omalta tililtä Paypal tilille, ja siinä todellakin tarvitaan sitä pankin nelinumerokoodilistaa.


      • mutulla
        listaa_tarvitaan kirjoitti:

        Luepa nyt aloitus vaihteeksi vaikka uudemman kerran.

        Visa Electronissa (mikä aloittajalla on) EI OLE mitään NELInumeroista syötettävää varmistuskoodia.

        Itselläkin on Visa Electron ja olen Paypalissa Trustlyn kautta pikasiirrellyt rahaa omalta tililtä Paypal tilille, ja siinä todellakin tarvitaan sitä pankin nelinumerokoodilistaa.

        sitä juuri tarkoitinkin. Nelinumeroinen koodi löytyi vain luottokorteista eikä sillä ole mitään tekemistä pankin avainluettelon kanssa.

        Nykyisistä ei näemmä löydy kuin kolminumeroinen. Tuli nimittäin tänään uusi luottokortti.


    • jonkinlainen_ohje

      Tuossa on melko hyvä ja ajantasainen ohje Paypal tilin tekoon ja myös välittömään rahansiirtoon paypal tilille omalta pankkitililtä. Mitään korttiahan ei ole pakko kytkeä Paypal tiliin.

      Kannattaa varmaan tarkistaa että olet tehnyt nuo tilihmmat oikein, sekä paypalissa että omalla pankkitililläsi.

      https://rahantakoja.fi/paypal-suomi/

      Instant Top Up on se nopea tapa siirtää rahaa paypal tilille. Muistuttaa vähän normaalia pankkitililtään maksamista ja siinä tarvitaan nimenomaan niitä 4-num. listakoodeja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe