Huolestunut isukki26

pfffff

Jaah..
Vahinko lapsi. Toinen haluttu. Ero. Naisella yksinhuoltajuus. Pidän joka toinen vkl ja aina kun rahaa löytyy. Eron aikana sanoi tekevänsä elämästäni pelkkää helvettiä. Tänä päivänä narsistinen manipuloija mamma sotkee lasten päitä 24/7. Lapset ovat aivan sekasin. Bilettää lapsien rahoilla ja pitää lapset nälässä.. Tää iskä ei vittu enään jaksa. Sanokaa viisammat kuinka ihmeen tavalla saan lapset itselleni.... Eihän isällä ole osaa eikä arpaa näissä asioissa...?

18

568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pfffff

      Yhdys sanoja en osaa ja kirjoitan "enään" koska olen niin vitun valo pää.

      • itseetOSAA

        SAATANAN VÄLOPÄÄ AJATELLA;
        AMMU KAIKKI SOSSUT JA SUOMEN "RIIPPUMATON" TUOMIOISTUINLAITOS!!!- SAMOILLA MENNÄÄN
        EDELLEEN; TSEMPPIÄ ALOITTAJALLE- EI OLE
        TAPAAMISIA 12 VUOTEEN NÄKYNYT!!!


      • Jaa, ainoa yhdyssanavirhe, jonka minä olin tekstissä havaitsevani oli "manipuloija mamma", jos tuo nyt edes yhdyssana sitten on :D


      • sittenasiaan
        minkkilaukku kirjoitti:

        Jaa, ainoa yhdyssanavirhe, jonka minä olin tekstissä havaitsevani oli "manipuloija mamma", jos tuo nyt edes yhdyssana sitten on :D

        AMMU KAIKKI SOSSUT JA SUOMEN
        "RIIPPUMATON" TUOMIOISTUINLAITOS!!!
        - SAMOILLA MENNÄÄN EDELLEEN;
        TSEMPPIÄ ALOITTAJALLE- EI OLE LAPSIA,
        HUOLTAJUUTTA,
        TAPAAMISIA YLI 12 VUOTEEN NÄKYNYT!!!


      • vedä uuno vittu päähäs


      • josecuervoo
        josecuervo kirjoitti:

        vedä uuno vittu päähäs

        kiitos samoin itsellesi


      • josecuervoo kirjoitti:

        kiitos samoin itsellesi

        Luulin että elämäni on paskaa. Mutta selvästi muilla menee vieläkin huonommin.. Tsemppiä elukka <3


      • josecuervoo
        josecuervo kirjoitti:

        Luulin että elämäni on paskaa. Mutta selvästi muilla menee vieläkin huonommin.. Tsemppiä elukka <3

        kiitos samoin itsellesii


      • Äidin_kielenopettaja
        minkkilaukku kirjoitti:

        Jaa, ainoa yhdyssanavirhe, jonka minä olin tekstissä havaitsevani oli "manipuloija mamma", jos tuo nyt edes yhdyssana sitten on :D

        Myös "vahinko lapsi", kun nyt tulit maininneeksi.


    • jhgfdsa

      Jos lapset on selkeästi nälässä ja oikeasti bilettää on keinot. Onko sinulla tiedonsaantioikeus lastesi asioihin. Päiväkoti, koulu, terveys. Yms. Jos ei, niin miksi ei. Jos lapsesi kärsivät on se kuuluisa lastensuojelu johon pitää ilmoittaa. Jos ilmoituksesi on aiheellinen otetaan lapset huostaan. Jos ei ole. ns. narsistinen eksäsi hankaloittaa tapaamisia äärimmilleen. Mut jos ilmoitus on aiheellinen ja eksälläsi on yksinhuoltajuus. Menevät lapset sijaiskotiin ja sinun pitää anoa virallisia teitä huoltajuutta itsellesi. Mut paremmat neuvot saat muualta kuin suoli247. sivulta. hiphei.

      • Kiitos IHMINEN kun kerroit mielipiteesi. Jumalan siunausta sulle <3


    • opuipu

      Vahinko sattui myös hänelle. Mutta oikeuden mukaan sinä miehenä olet syyllinen ja joudut sekä luopumaan lapsistasi, että elättämään heidät. Kannattaisi olla nainen.

      • kiitos neuvosta. Eläkä jatkosa puhu mittää ku oot noi vitun ääliö.


      • ipuopu

        minkä "oikeuden"; ei ole riippumatonta tuomioistuinta
        suomen valtiossa näkynyt; ainoastaan suora kopiointi tarkoitushakuisesta perättömästä "viranomais-"
        lausumasta tuomioistuimessa lapsen olosuhteista tarkoitushakuisessa "viranomais-" menettelyssä ilman ainuttakaan perustetta-


      • Anonyymi
        ipuopu kirjoitti:

        minkä "oikeuden"; ei ole riippumatonta tuomioistuinta
        suomen valtiossa näkynyt; ainoastaan suora kopiointi tarkoitushakuisesta perättömästä "viranomais-"
        lausumasta tuomioistuimessa lapsen olosuhteista tarkoitushakuisessa "viranomais-" menettelyssä ilman ainuttakaan perustetta-

        Sinä olet vahinkoisä. Olet myös p.a.


    • 1säpappa

      Yksinhuoltajuus?

      Miks ihmeessä olet luopunut huoltajuudestasi?

      • Oho no siinä tullut virhe. Yhteishuoltajuus on. Mutta tajusin jo et sää palsta haisee enemmän perseeltä ku mun perse :D Moro !


      • vastaus

        koska valehdeltu lapsen olosuhteet/ lapsen oma-aloitteiset lausumat, toiveet tuomioistuimessa "viranomais-" menettelyssä yhteistyössä vieraannuttaja "äidin" kanssa tarkoitushakuisessa "viranomais-" menettellyssä-


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe