Huolestunut isukki26

pfffff

Jaah..
Vahinko lapsi. Toinen haluttu. Ero. Naisella yksinhuoltajuus. Pidän joka toinen vkl ja aina kun rahaa löytyy. Eron aikana sanoi tekevänsä elämästäni pelkkää helvettiä. Tänä päivänä narsistinen manipuloija mamma sotkee lasten päitä 24/7. Lapset ovat aivan sekasin. Bilettää lapsien rahoilla ja pitää lapset nälässä.. Tää iskä ei vittu enään jaksa. Sanokaa viisammat kuinka ihmeen tavalla saan lapset itselleni.... Eihän isällä ole osaa eikä arpaa näissä asioissa...?

18

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pfffff

      Yhdys sanoja en osaa ja kirjoitan "enään" koska olen niin vitun valo pää.

      • itseetOSAA

        SAATANAN VÄLOPÄÄ AJATELLA;
        AMMU KAIKKI SOSSUT JA SUOMEN "RIIPPUMATON" TUOMIOISTUINLAITOS!!!- SAMOILLA MENNÄÄN
        EDELLEEN; TSEMPPIÄ ALOITTAJALLE- EI OLE
        TAPAAMISIA 12 VUOTEEN NÄKYNYT!!!


      • Jaa, ainoa yhdyssanavirhe, jonka minä olin tekstissä havaitsevani oli "manipuloija mamma", jos tuo nyt edes yhdyssana sitten on :D


      • sittenasiaan
        minkkilaukku kirjoitti:

        Jaa, ainoa yhdyssanavirhe, jonka minä olin tekstissä havaitsevani oli "manipuloija mamma", jos tuo nyt edes yhdyssana sitten on :D

        AMMU KAIKKI SOSSUT JA SUOMEN
        "RIIPPUMATON" TUOMIOISTUINLAITOS!!!
        - SAMOILLA MENNÄÄN EDELLEEN;
        TSEMPPIÄ ALOITTAJALLE- EI OLE LAPSIA,
        HUOLTAJUUTTA,
        TAPAAMISIA YLI 12 VUOTEEN NÄKYNYT!!!


      • vedä uuno vittu päähäs


      • josecuervoo
        josecuervo kirjoitti:

        vedä uuno vittu päähäs

        kiitos samoin itsellesi


      • josecuervoo kirjoitti:

        kiitos samoin itsellesi

        Luulin että elämäni on paskaa. Mutta selvästi muilla menee vieläkin huonommin.. Tsemppiä elukka <3


      • josecuervoo
        josecuervo kirjoitti:

        Luulin että elämäni on paskaa. Mutta selvästi muilla menee vieläkin huonommin.. Tsemppiä elukka <3

        kiitos samoin itsellesii


      • Äidin_kielenopettaja
        minkkilaukku kirjoitti:

        Jaa, ainoa yhdyssanavirhe, jonka minä olin tekstissä havaitsevani oli "manipuloija mamma", jos tuo nyt edes yhdyssana sitten on :D

        Myös "vahinko lapsi", kun nyt tulit maininneeksi.


    • jhgfdsa

      Jos lapset on selkeästi nälässä ja oikeasti bilettää on keinot. Onko sinulla tiedonsaantioikeus lastesi asioihin. Päiväkoti, koulu, terveys. Yms. Jos ei, niin miksi ei. Jos lapsesi kärsivät on se kuuluisa lastensuojelu johon pitää ilmoittaa. Jos ilmoituksesi on aiheellinen otetaan lapset huostaan. Jos ei ole. ns. narsistinen eksäsi hankaloittaa tapaamisia äärimmilleen. Mut jos ilmoitus on aiheellinen ja eksälläsi on yksinhuoltajuus. Menevät lapset sijaiskotiin ja sinun pitää anoa virallisia teitä huoltajuutta itsellesi. Mut paremmat neuvot saat muualta kuin suoli247. sivulta. hiphei.

      • Kiitos IHMINEN kun kerroit mielipiteesi. Jumalan siunausta sulle <3


    • opuipu

      Vahinko sattui myös hänelle. Mutta oikeuden mukaan sinä miehenä olet syyllinen ja joudut sekä luopumaan lapsistasi, että elättämään heidät. Kannattaisi olla nainen.

      • kiitos neuvosta. Eläkä jatkosa puhu mittää ku oot noi vitun ääliö.


      • ipuopu

        minkä "oikeuden"; ei ole riippumatonta tuomioistuinta
        suomen valtiossa näkynyt; ainoastaan suora kopiointi tarkoitushakuisesta perättömästä "viranomais-"
        lausumasta tuomioistuimessa lapsen olosuhteista tarkoitushakuisessa "viranomais-" menettelyssä ilman ainuttakaan perustetta-


      • Anonyymi
        ipuopu kirjoitti:

        minkä "oikeuden"; ei ole riippumatonta tuomioistuinta
        suomen valtiossa näkynyt; ainoastaan suora kopiointi tarkoitushakuisesta perättömästä "viranomais-"
        lausumasta tuomioistuimessa lapsen olosuhteista tarkoitushakuisessa "viranomais-" menettelyssä ilman ainuttakaan perustetta-

        Sinä olet vahinkoisä. Olet myös p.a.


    • 1säpappa

      Yksinhuoltajuus?

      Miks ihmeessä olet luopunut huoltajuudestasi?

      • Oho no siinä tullut virhe. Yhteishuoltajuus on. Mutta tajusin jo et sää palsta haisee enemmän perseeltä ku mun perse :D Moro !


      • vastaus

        koska valehdeltu lapsen olosuhteet/ lapsen oma-aloitteiset lausumat, toiveet tuomioistuimessa "viranomais-" menettelyssä yhteistyössä vieraannuttaja "äidin" kanssa tarkoitushakuisessa "viranomais-" menettellyssä-


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe