Jaah..
Vahinko lapsi. Toinen haluttu. Ero. Naisella yksinhuoltajuus. Pidän joka toinen vkl ja aina kun rahaa löytyy. Eron aikana sanoi tekevänsä elämästäni pelkkää helvettiä. Tänä päivänä narsistinen manipuloija mamma sotkee lasten päitä 24/7. Lapset ovat aivan sekasin. Bilettää lapsien rahoilla ja pitää lapset nälässä.. Tää iskä ei vittu enään jaksa. Sanokaa viisammat kuinka ihmeen tavalla saan lapset itselleni.... Eihän isällä ole osaa eikä arpaa näissä asioissa...?
Huolestunut isukki26
18
477
Vastaukset
- pfffff
Yhdys sanoja en osaa ja kirjoitan "enään" koska olen niin vitun valo pää.
- itseetOSAA
SAATANAN VÄLOPÄÄ AJATELLA;
AMMU KAIKKI SOSSUT JA SUOMEN "RIIPPUMATON" TUOMIOISTUINLAITOS!!!- SAMOILLA MENNÄÄN
EDELLEEN; TSEMPPIÄ ALOITTAJALLE- EI OLE
TAPAAMISIA 12 VUOTEEN NÄKYNYT!!! Jaa, ainoa yhdyssanavirhe, jonka minä olin tekstissä havaitsevani oli "manipuloija mamma", jos tuo nyt edes yhdyssana sitten on :D
- sittenasiaan
minkkilaukku kirjoitti:
Jaa, ainoa yhdyssanavirhe, jonka minä olin tekstissä havaitsevani oli "manipuloija mamma", jos tuo nyt edes yhdyssana sitten on :D
AMMU KAIKKI SOSSUT JA SUOMEN
"RIIPPUMATON" TUOMIOISTUINLAITOS!!!
- SAMOILLA MENNÄÄN EDELLEEN;
TSEMPPIÄ ALOITTAJALLE- EI OLE LAPSIA,
HUOLTAJUUTTA,
TAPAAMISIA YLI 12 VUOTEEN NÄKYNYT!!! - josecuervoo
josecuervo kirjoitti:
vedä uuno vittu päähäs
kiitos samoin itsellesi
josecuervoo kirjoitti:
kiitos samoin itsellesi
Luulin että elämäni on paskaa. Mutta selvästi muilla menee vieläkin huonommin.. Tsemppiä elukka <3
- josecuervoo
josecuervo kirjoitti:
Luulin että elämäni on paskaa. Mutta selvästi muilla menee vieläkin huonommin.. Tsemppiä elukka <3
kiitos samoin itsellesii
- Äidin_kielenopettaja
minkkilaukku kirjoitti:
Jaa, ainoa yhdyssanavirhe, jonka minä olin tekstissä havaitsevani oli "manipuloija mamma", jos tuo nyt edes yhdyssana sitten on :D
Myös "vahinko lapsi", kun nyt tulit maininneeksi.
- jhgfdsa
Jos lapset on selkeästi nälässä ja oikeasti bilettää on keinot. Onko sinulla tiedonsaantioikeus lastesi asioihin. Päiväkoti, koulu, terveys. Yms. Jos ei, niin miksi ei. Jos lapsesi kärsivät on se kuuluisa lastensuojelu johon pitää ilmoittaa. Jos ilmoituksesi on aiheellinen otetaan lapset huostaan. Jos ei ole. ns. narsistinen eksäsi hankaloittaa tapaamisia äärimmilleen. Mut jos ilmoitus on aiheellinen ja eksälläsi on yksinhuoltajuus. Menevät lapset sijaiskotiin ja sinun pitää anoa virallisia teitä huoltajuutta itsellesi. Mut paremmat neuvot saat muualta kuin suoli247. sivulta. hiphei.
- opuipu
Vahinko sattui myös hänelle. Mutta oikeuden mukaan sinä miehenä olet syyllinen ja joudut sekä luopumaan lapsistasi, että elättämään heidät. Kannattaisi olla nainen.
- ipuopu
minkä "oikeuden"; ei ole riippumatonta tuomioistuinta
suomen valtiossa näkynyt; ainoastaan suora kopiointi tarkoitushakuisesta perättömästä "viranomais-"
lausumasta tuomioistuimessa lapsen olosuhteista tarkoitushakuisessa "viranomais-" menettelyssä ilman ainuttakaan perustetta- - Anonyymi
ipuopu kirjoitti:
minkä "oikeuden"; ei ole riippumatonta tuomioistuinta
suomen valtiossa näkynyt; ainoastaan suora kopiointi tarkoitushakuisesta perättömästä "viranomais-"
lausumasta tuomioistuimessa lapsen olosuhteista tarkoitushakuisessa "viranomais-" menettelyssä ilman ainuttakaan perustetta-Sinä olet vahinkoisä. Olet myös p.a.
- 1säpappa
Yksinhuoltajuus?
Miks ihmeessä olet luopunut huoltajuudestasi?Oho no siinä tullut virhe. Yhteishuoltajuus on. Mutta tajusin jo et sää palsta haisee enemmän perseeltä ku mun perse :D Moro !
- vastaus
koska valehdeltu lapsen olosuhteet/ lapsen oma-aloitteiset lausumat, toiveet tuomioistuimessa "viranomais-" menettelyssä yhteistyössä vieraannuttaja "äidin" kanssa tarkoitushakuisessa "viranomais-" menettellyssä-
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631453Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681269Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä251248Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151134- 1271076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241002Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999- 42939
- 72905
- 73899