Huolestunut isukki26

pfffff

Jaah..
Vahinko lapsi. Toinen haluttu. Ero. Naisella yksinhuoltajuus. Pidän joka toinen vkl ja aina kun rahaa löytyy. Eron aikana sanoi tekevänsä elämästäni pelkkää helvettiä. Tänä päivänä narsistinen manipuloija mamma sotkee lasten päitä 24/7. Lapset ovat aivan sekasin. Bilettää lapsien rahoilla ja pitää lapset nälässä.. Tää iskä ei vittu enään jaksa. Sanokaa viisammat kuinka ihmeen tavalla saan lapset itselleni.... Eihän isällä ole osaa eikä arpaa näissä asioissa...?

18

480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pfffff

Yhdys sanoja en osaa ja kirjoitan "enään" koska olen niin vitun valo pää.

• itseetOSAA

SAATANAN VÄLOPÄÄ AJATELLA;
        AMMU KAIKKI SOSSUT JA SUOMEN "RIIPPUMATON" TUOMIOISTUINLAITOS!!!- SAMOILLA MENNÄÄN
        EDELLEEN; TSEMPPIÄ ALOITTAJALLE- EI OLE
        TAPAAMISIA 12 VUOTEEN NÄKYNYT!!!

• Jaa, ainoa yhdyssanavirhe, jonka minä olin tekstissä havaitsevani oli "manipuloija mamma", jos tuo nyt edes yhdyssana sitten on :D

• sittenasiaan
        minkkilaukku kirjoitti:

Jaa, ainoa yhdyssanavirhe, jonka minä olin tekstissä havaitsevani oli "manipuloija mamma", jos tuo nyt edes yhdyssana sitten on :D

AMMU KAIKKI SOSSUT JA SUOMEN
        "RIIPPUMATON" TUOMIOISTUINLAITOS!!!
        - SAMOILLA MENNÄÄN EDELLEEN;
        TSEMPPIÄ ALOITTAJALLE- EI OLE LAPSIA,
        HUOLTAJUUTTA,
        TAPAAMISIA YLI 12 VUOTEEN NÄKYNYT!!!

• vedä uuno vittu päähäs

• josecuervoo
        josecuervo kirjoitti:

vedä uuno vittu päähäs

kiitos samoin itsellesi

• josecuervoo kirjoitti:

kiitos samoin itsellesi

Luulin että elämäni on paskaa. Mutta selvästi muilla menee vieläkin huonommin.. Tsemppiä elukka <3

• josecuervoo
        josecuervo kirjoitti:

Luulin että elämäni on paskaa. Mutta selvästi muilla menee vieläkin huonommin.. Tsemppiä elukka <3

kiitos samoin itsellesii

• Äidin_kielenopettaja
        minkkilaukku kirjoitti:

Jaa, ainoa yhdyssanavirhe, jonka minä olin tekstissä havaitsevani oli "manipuloija mamma", jos tuo nyt edes yhdyssana sitten on :D

Myös "vahinko lapsi", kun nyt tulit maininneeksi.

• jhgfdsa

Jos lapset on selkeästi nälässä ja oikeasti bilettää on keinot. Onko sinulla tiedonsaantioikeus lastesi asioihin. Päiväkoti, koulu, terveys. Yms. Jos ei, niin miksi ei. Jos lapsesi kärsivät on se kuuluisa lastensuojelu johon pitää ilmoittaa. Jos ilmoituksesi on aiheellinen otetaan lapset huostaan. Jos ei ole. ns. narsistinen eksäsi hankaloittaa tapaamisia äärimmilleen. Mut jos ilmoitus on aiheellinen ja eksälläsi on yksinhuoltajuus. Menevät lapset sijaiskotiin ja sinun pitää anoa virallisia teitä huoltajuutta itsellesi. Mut paremmat neuvot saat muualta kuin suoli247. sivulta. hiphei.

• Kiitos IHMINEN kun kerroit mielipiteesi. Jumalan siunausta sulle <3

• opuipu

Vahinko sattui myös hänelle. Mutta oikeuden mukaan sinä miehenä olet syyllinen ja joudut sekä luopumaan lapsistasi, että elättämään heidät. Kannattaisi olla nainen.

• kiitos neuvosta. Eläkä jatkosa puhu mittää ku oot noi vitun ääliö.

• ipuopu

minkä "oikeuden"; ei ole riippumatonta tuomioistuinta
        suomen valtiossa näkynyt; ainoastaan suora kopiointi tarkoitushakuisesta perättömästä "viranomais-"
        lausumasta tuomioistuimessa lapsen olosuhteista tarkoitushakuisessa "viranomais-" menettelyssä ilman ainuttakaan perustetta-

• Anonyymi
        ipuopu kirjoitti:

minkä "oikeuden"; ei ole riippumatonta tuomioistuinta
        suomen valtiossa näkynyt; ainoastaan suora kopiointi tarkoitushakuisesta perättömästä "viranomais-"
        lausumasta tuomioistuimessa lapsen olosuhteista tarkoitushakuisessa "viranomais-" menettelyssä ilman ainuttakaan perustetta-

Sinä olet vahinkoisä. Olet myös p.a.

• 1säpappa

Yksinhuoltajuus?

Miks ihmeessä olet luopunut huoltajuudestasi?

• Oho no siinä tullut virhe. Yhteishuoltajuus on. Mutta tajusin jo et sää palsta haisee enemmän perseeltä ku mun perse :D Moro !

• vastaus

koska valehdeltu lapsen olosuhteet/ lapsen oma-aloitteiset lausumat, toiveet tuomioistuimessa "viranomais-" menettelyssä yhteistyössä vieraannuttaja "äidin" kanssa tarkoitushakuisessa "viranomais-" menettellyssä-

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 544
      9019
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      11
      2277
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      178
      1404
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      18
      1088
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      70
      904
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      847
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      782
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      774
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      37
      692
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      75
      622
    Aihe