On kyllä aika lämmin.
Oot sä hyvin
11
684
Vastaukset
- Puhtaatlakanat
Parempi lämmin kuin kylmä.
- nytnautitaan
Paras lomasää : ) Ihanaa talven paukkupakkasilla muistella tätä kesää. Vielä kun saisin kaipaamani kanssa yhdessä nauttia lämpimistä kesäpäivistä-illoista- ja öistä.
- Entykkää
Kauhulla odotan talvea..
Entykkää kirjoitti:
Kauhulla odotan talvea..
Lumikokkareet eteisessä
Villasukat patterilla
Kynttilöitä ja kuumaa keittoa
Takkatuli
Lämmin syli
Kauhujen talvi.- tarennut
Sehän se olisikin.
- ItseOlisin
tarennut kirjoitti:
Sehän se olisikin.
Kauhuissani. Mitä Hittoa.
- Tulinen
Kuuma on ollut.. Sinua ajatellessa vielä kuumempi huh.. ”onneksi” en näe nyt Sinua olisin aivan tulessa😂
- Kyllälämpöäpiisaa
Mähän oon aina ja ikuisesti liekeissä, joten mä tuun tarkeneen aina!
- kerrassaan
Todellakin, ihanaa aikaa tää kesä. Ei ole valittamista. Im happy!
Ohessa on kiva kappale.
Minulle tulee kyllä sanoituksesta "viereesi kömpimään"
mieluumminkin mieleen lemmikkikissa tai -koira
kuin ihminen. Mutta "kylmästä lämpimään" nostaa mieleen
erään sylin ja erään pitkän halauksen. (Ei voi mittä.)
https://www.youtube.com/watch?v=FYsZU52upPs- nytonjo
vallit paahdossa.
https://www.youtube.com/watch?v=PBdCStfEb30
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514