Mersun C-sarja ja lisävalot

Tiedonjano

Olen vaihtamassa autoa Pösöstä Mersuun. 508 joka minulla vielä on, siihen sai helposti asennettua tuplapaneelitkin. Möin ne, koska se patteri ei sopine uuteen autooni hyvin kokonsa sekä painonsa takia, sekä myös kytkentä arveluttaa. Nykyautoissahan ei voi tehdä juuri mitään etteikö sähköiset piirit jotain häiriötä ottaisi. Sitten näissä on valoautomatiikka joka saattaa häiriintyä, kun niihin jotain vempelettä viriteltäisiin. Mielessä kuitenkin pyörii kevyt (800g) Lazerin huippupaneeli, jossa lumeneita 9000. Kantavuutta niissä luvataan 1800 metriä 0,25 luxin määrällä. Entiset painoivat yhteensä jotain neljä kiloa, ja tämä jää alle kiloon. Kysynkin että voidaanko sellainen 40 senttinen pötkylä asentaa tuon kyseisen Mersun keulalle, ja kuinka se parhaiten tapahtuu? Jos ei onnistu, se on sitten vain tihrustettava niin kauan kuin autoa pidän. Muuta vaihtoehtoa siinä tapauksessa ei ole. Vastauksia, mielipiteitä, vinkkejä toivon kiitos.

Oli auto kuinka hieno ja nykyaikainen tahansa, vakiovaloilla ei tee yhtään mitään. Sama kuin niitä ei olisikaan. Tämä oli kärjistys, mutta jos tottuu kunnon valoihin, ihmettelee kuinka niillä tuikuilla on tullut joskus toimeen. Lumen-määrässä puhutaan monikertaisista eroista. Jos vakioautossa on 2000, niin esimerkiksi Lazerin patterilla (kaksi 8000:n lumenin paneelia) joka minulla oli, irtosi 16000 lumenia. En tajua miksi autoissa on näin vaaralliset vakiot yleensäkin. Se on turvallisuuskysymys mitä suurimmassa määrin.

3

1998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pärnäsenkorjaamo

      En tiedä kuinka uutta C-sarjaa tarkoitat, mutta olen nähnyt eräässä muutaman vuoden ikäisessä C-sarjan farkussa yhden lyhyehkön LED-paneelin kilpikiinnitystelineessä. Parhaiten voisit selvittää asiaa kysymällä jostain MB-keskustelupalstalta ja Mersuihin erikoistuneilta korjaamoilta?

    • Jos mersussa bi-xenon valot niin heräte mittariston kaukovalojen merkkivalosta koska siihen tulee jatkuva 12V.

      • Riippuu ihan Mersusta. Vanhoissa tilanne on kuten sanot, mutta noin helposti se ei ole käynyt enää 10 vuoteen, eli nykyisessä W205 sarjassa ja sen edeltäjässä W204:ssa.

        Aloittajalle tiedoksi, että uudempia C-sarjalaisia varten kytkentä on selvitetty kotimaisen merkkikerhon keskusteluissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1593
    2. 44
      963
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      921
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      909
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      859
    6. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      55
      820
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      798
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      765
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      50
      701
    Aihe