Paljonko te about 158cm pitkät painatte? Olen itse tällä hetkellä 158,5cmm ja 45kg. Paino on noussut viime laihduttamisen jälkeen ja haluaisin tietää kuinka paljon te painatte about näissä mitoissa? Pakko alkaa taas laihtua...
N. 158cm pitkät paljonko painatte?
7
436
Vastaukset
- tahdonlaihtua
Olen 156 cm ja 44 kg. Ja haluan ehdottomasti kiloja pois.
- Aboutviesti
Olen about 158 cm, painan about 89 kg, syön about hyvin, liikun about vähän, nukun about liian vähän, juon about riittävästi, pidän about lämmöstä, jatkuisi about pitkään, kesä on about ihana, nyt about grillaan.
- A.A
154,5 ja 42,2
- Tavoite32kg
156cm ja 45kg. Tavoite on 32kg.
- bulmia
laittakaa ig nimenne sillee et joka kolmanne kirjaime välissä on tavu, haluun kavereit mun prosessi tukemisee ja voitas jakaa vinkkei!
käyttäjätunnuksen esimerkki; esi merk ki_käyt ttä jä ni mi - plusmiinus10kg
157 cm ja 43 kg. Paino seilaa 42-44 kilon välillä, nousten aina, kun vähänkin itsekuri rakoilee. Alimmillani painoin 36 kg (osastohoidossa, nenämahaletkussa). Ennen syömishäiriötä painoin 48-49 kg, joten keho ilmeisesti yrittää koko ajan hakeutua takaisin sen biologiseen normaalipainoon.
- 42kg
Olen n. 157-158cm pitkä ja painan 42kg. mun paino heittelee 41 ja 43kg:n välillä. ennen mun goal paino oli alle 40kg mut oon yrittäny parantua pari päivää mut tänää vetosin taas itteni näännyytämiseen,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458550Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472429Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272241- 361932
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211332Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081143Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015