Vähän voin tässä kertoa itsestäni
02
Olen 180cm pitkä
Asun tampereen seudul
Painan 60kg
Aika urheilullinen kun harrastan vähän kaikkea
Ikä ei mua sillai haittaa että luonne on paljon tärkeämpi että siksi kävisi 05-01 ikäiset
Olen ollut aika pitkään suhteessa vähän reilun vuoden mutta nyt jonkin aikaa sinkkuna täs ollu
Ihan jutteluseurakin kelpaa että en mä täs pakolla mitään suhdetta hae
Kelpaisinko yhtään kellekkään :/
11
280
Vastaukset
- Ehkäkiinnostunut
Sukupuoli??
- Tämmönevaan
Joo siis en tajunnu sanoo että iha poika oon
- Tammerpoika3
Sukupuoli olisi hyvä tietää...
Itsekin asun Tampereella, olen 03. Itse olen poika. Kerro oma sukupuolesi, niin ehkä jatketaan keskustelua.(Siis jos olet tyttö) - Uteliasuudesta
Ja minkäslaisia tyyppei etit? Jätkii? Muijii?
- Tämmönevaan
Muijii
Miksi et kelpaisi? Olethan omien sanojesikin mukaan kelvannut aikaisemminkin.
Mieti kuitenkin tarkkaan vielä tuota ikäerojuttua, jos sitä tyttöystävää on pakko etsiä. Sinun iässäsi se ikä ei aina ole välttämättä se pelkkä numero ja kolme vuotta saattaa joissakin tilanteissa olla aika paljon...- Tämmönevaan
Nojoo oon miettinytki sitä ikäeroo ja se riippuu nii paljo ihmisen luonteest että oon tavannu tyyppei jotka vaikuttaa 15vuotiailt mut si onki ollu 12 vuotiait esim.
Tämmönevaan kirjoitti:
Nojoo oon miettinytki sitä ikäeroo ja se riippuu nii paljo ihmisen luonteest että oon tavannu tyyppei jotka vaikuttaa 15vuotiailt mut si onki ollu 12 vuotiait esim.
Olet täysin oikeassa.
Viittasin vaan siihen, se suojaikäraja on Suomessa 16. Jos eksyt "seksuaalisiin tekoihin" sitä nuoremman kanssa, sinulle voi tulla selittelemistä. Jotta vältyt siinä tapauksessa rangaistukselta, on lain vaatimana edellytyksenä se, että sinun ja kumppanisi henkisessä JA ruumiillisessa kehityksessä ei ole suurta eroa. Plus että jos sen nuoremman vanhemmat saisi tietää ja nostaisivat asiassa metelin, olisit jonkinmoisessa kusessa.
Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö vanhenee rikoksena vasta sitten, kun nuorempi osapuoli täyttää 28 vuotta. Se on pitkä aika miettiä, että jospa se nuorempi muuttaakin mielensä siitä, että miten okei se suhde sitten olikaan...
Joten vaikka suhde ei olekaan sama asia kuin seksi, niin mieti, mitä teet. Turvallisinta olisi pysytellä yli 16-vuotiaissa.
- sunrakas
oon 03 tyttö etelä-suomesta, vois olla kivakin jutella <3 :)
- Tämmönevaan
No anna joku esim. Snäp tai muu vastaava jos voidaa jutel
- Tämmönevaan
???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1152143- 901424
- 421125
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri160977Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu74945Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28877Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i51826Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22801Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38790Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56729