Kolme vuotta olen ollut hallituksen jäsenenä,Mer-yhtiön isännöimässä as.oy talossa.
Koko ikäni (pian 72v) olen asunut ja ollut mukana as.oy hallituksissa. Mitään näin surkeaa, ylimielsitä ja välinpitämätöntä isännöintiä en ole ennen kohdannut. Nyt isännäitsijä vaihtuu...
Mer-yhtiöt Järvenpää
5
3455
Vastaukset
- PikkuPate
Tunnen tämän yhtiön. En suosittele ,että kukaan erehtyisi tekemään sopimuksia Tili-Mer yhtiön kanssa
- EiEnääKoskaanTätä
Meiltä vaihdettiin samoin toiseen. Käsittämättömän huonoa palvelua ja selityksiä selityksien perään. Ammattitaidotonta toimintaa. En suosittele kenellekään.
- Anonyymi
Ihan oikeaa tekstiä kaikki valehdellaan lyödään luurikorvaan puhutaan asiat ulkona ettei tarvitse todistaa kertokaa miten voi vaihtaa hallituksen isännöitsiän kun heillä on enemmistö he eivät tee talon yhtiössä mitää eli kakku kaunis päältä. Sisältä kosteusvaurioinen talo .säästetään ollaan säästelty nyt kaikki remontit edessä nyt tämä on kamalaa
- Anonyymi
Samat kokemukset oli meidän taloyhtiössä, isännöinti sanottiin irti, yhtiövastikkeet puolittui sen verran kovat oli veloitukset mer yhtiöllä.
- Anonyymi
Ei ole mitään hyvää sanottavaa kyseisestä puljusta.. Luokatonta toimintaa ja ala-arvoista kohtelua asukkaita kohtaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565220Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202315- 1041508
- 931457
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2081431En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681145Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81100Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671035- 721027