Kolme vuotta olen ollut hallituksen jäsenenä,Mer-yhtiön isännöimässä as.oy talossa.
Koko ikäni (pian 72v) olen asunut ja ollut mukana as.oy hallituksissa. Mitään näin surkeaa, ylimielsitä ja välinpitämätöntä isännöintiä en ole ennen kohdannut. Nyt isännäitsijä vaihtuu...
Mer-yhtiöt Järvenpää
5
3906
Vastaukset
- PikkuPate
Tunnen tämän yhtiön. En suosittele ,että kukaan erehtyisi tekemään sopimuksia Tili-Mer yhtiön kanssa
- EiEnääKoskaanTätä
Meiltä vaihdettiin samoin toiseen. Käsittämättömän huonoa palvelua ja selityksiä selityksien perään. Ammattitaidotonta toimintaa. En suosittele kenellekään.
- Anonyymi
Ihan oikeaa tekstiä kaikki valehdellaan lyödään luurikorvaan puhutaan asiat ulkona ettei tarvitse todistaa kertokaa miten voi vaihtaa hallituksen isännöitsiän kun heillä on enemmistö he eivät tee talon yhtiössä mitää eli kakku kaunis päältä. Sisältä kosteusvaurioinen talo .säästetään ollaan säästelty nyt kaikki remontit edessä nyt tämä on kamalaa
- Anonyymi
Samat kokemukset oli meidän taloyhtiössä, isännöinti sanottiin irti, yhtiövastikkeet puolittui sen verran kovat oli veloitukset mer yhtiöllä.
- Anonyymi
Ei ole mitään hyvää sanottavaa kyseisestä puljusta.. Luokatonta toimintaa ja ala-arvoista kohtelua asukkaita kohtaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741