Viisivuotinen nollaohjelmani päättyy syksyllä 2019. Tuleeko lisäsuoritusvelvollisuus, kun olen nostanut OVEa (50 %) tämän vuoden maaliskuusta asti? Seuraavatko verotietojani?
Nollaohjelma
2
444
Vastaukset
Jos tulosi nousevat yli 1975 euroa kalenterivuoden aikana, syntyy lisäsuoritusvelvollisuus. Joudut maksamaan velkojille puolet tämän tulorajan ylittävistä tuloistasi. Tulojesi kehitystä seurataan verotuksen kautta kaksi vuotta velkajärjestelyn päättymisestä. Lisätilitykset kannattaa laskettaa velkaneuvojalla heti ensi vuoden alussa v.2018 osalta./Suomen velalliset ry
- 562487
Tarkennusta Svry,
"Tulojen kehitystä seurataan verotuksen kautta kaksi vuotta velkajärjestelyn päättymisestä." Mutta mutta, se koskee maksuohjelman aikaista tuloa. Maksuohjelman päättymisen jälkeen ei seurata maksuohjelman päättymisen jälkeen tulleita tuloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211128
- 116994
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97832- 87758
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17637Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa218601- 49559
- 40559
- 25525