On se hassua :)

Nyt on niin kuuma, ettei oikein tiedä mihin suuntaan kävelisi :]

Sisällä ollessa mukava aurinkoinen päivä houkuttelisi ulos, mutta kun sinne menee, niin on paettava sisälle. Ei vaan pysty olemaan pihalla, kun kuumuus uuvuttaa :(
On se kumminkin mukava, ku kunnon kesä tuli. Oli kerrankin kelit kohdillaan, ku Usan ja Venäjän pressat kävivät täällä :)

Muistakaa antaa lemmikeille vettä paljon. Niillä vasta karmeeta onkin, ku turkki päällä.. :(

95

1238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ala-ilmastointi

      Voi voi tuliko sulle mekkopäivä,, hih. :D

      • Onko siinä jotain ihmeellistä? :}

        Se on ku jotku miehetkin joutaa semmosen laittamaan ;)


    • kesäisiä-mietteitä

      Samanmoista se on mökkihöperölläkin, terassiltani katselen kun rannalla nuoriso kirmaa uikkareissaan. Jätän välistä suosiolla, illan tullen vasta suuntaan mereen vilvoittelemaan:)

      • Mä muutes tiiän mikset sä mene nyt päivällä :))
        Sä et kehtaa, ku sulla on se puhallettava uimarengas aina apuna ;)


      • kesäisiä-mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mä muutes tiiän mikset sä mene nyt päivällä :))
        Sä et kehtaa, ku sulla on se puhallettava uimarengas aina apuna ;)

        Noh noh, eipäs nyt;) Semmoista iskämahaa se vaan on, motivaation puutteesta tullutta:)


      • kesäisiä-mietteitä kirjoitti:

        Noh noh, eipäs nyt;) Semmoista iskämahaa se vaan on, motivaation puutteesta tullutta:)

        Ai nii..sullahan oli toi oma ekorengas ;))

        Iskämaha....mikäs se oikeesti on? :))


      • kesäisiä-mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

        Ai nii..sullahan oli toi oma ekorengas ;))

        Iskämaha....mikäs se oikeesti on? :))

        Semmoista iän mukanansa tuomaa ekstraa, piilosikspäkki sanottaisiinko vaikkapa niin. Peruselintavoilla tullutta, kun kaljanryystäjiin en lukeudu:)


      • Sä siis piilotat sun sikspäkkiä siellä alla :))
        No..pitää se "vararavinto" olla aina :))


    • Mietin täs, että mihin ovat palstan nuoret adonikset kadonneet.. :€

      • kulisseissa_kuohuu

        Taitaa olla melkoinen v tu s päällä viime lauantaisen jälkeen yhdellä jos toisella adoniksella.


      • kulisseissa_kuohuu kirjoitti:

        Taitaa olla melkoinen v tu s päällä viime lauantaisen jälkeen yhdellä jos toisella adoniksella.

        Ymmärrän..


      • Sun_flower

        Tietty kaikkoavat kun oon manannut täällä jätkät maan rakoon?;)


      • Sun_flower kirjoitti:

        Tietty kaikkoavat kun oon manannut täällä jätkät maan rakoon?;)

        Nuoria miehiä et ole manannut minnekkää..päinvastoin..kipinää löi..


      • ymmärrän_pettymyksen
        kulisseissa_kuohuu kirjoitti:

        Taitaa olla melkoinen v tu s päällä viime lauantaisen jälkeen yhdellä jos toisella adoniksella.

        Turkoosin neitosen sinkkuus ja nirsoilu ikäisiinsä sai luontevan selityksen. Näköjään tunteet olivat roihahtaneet salaa epätodennäköisimmän kohteen kanssa.


      • ei_käy_kiistäminen
        ymmärrän_pettymyksen kirjoitti:

        Turkoosin neitosen sinkkuus ja nirsoilu ikäisiinsä sai luontevan selityksen. Näköjään tunteet olivat roihahtaneet salaa epätodennäköisimmän kohteen kanssa.

        Melkoisen saaliin vanha parta nappasi.


      • ei_käy_kiistäminen kirjoitti:

        Melkoisen saaliin vanha parta nappasi.

        Mun on nyt IHAN PAKKO ilmaista tää, että tuon täytyy olla jotain vitsiä..


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mun on nyt IHAN PAKKO ilmaista tää, että tuon täytyy olla jotain vitsiä..

        Samaa oon itekkin miettinyt, toi tonttu on selkeästi iäkkäämpi jätkä ja toi Ariel vaikuttaa hiton nuorelta.


      • Sun_flower kirjoitti:

        Samaa oon itekkin miettinyt, toi tonttu on selkeästi iäkkäämpi jätkä ja toi Ariel vaikuttaa hiton nuorelta.

        Nii.. Täytyy olla vaa joku vedätys/pelleilyä.


      • Mainio_vedätys

        Urpoinkin tietää jutun juonen. Pikkupimu kyltyi jannujen piiritykseen ja juoni partahepun kanssa romanssinpoikasen. Nuoremmista kukaan ei puuhaan kelvannut kun heillä on oikeita intressejä pikkupimua kohtaan. Ottaisivat pestin liikaa tosissaan. Jannut kunnioittavat palstan alfaa, nielaisivat syötin koukkuineen ja antavat neitokaiselle rauhan.


      • luonnon_laki
        Mainio_vedätys kirjoitti:

        Urpoinkin tietää jutun juonen. Pikkupimu kyltyi jannujen piiritykseen ja juoni partahepun kanssa romanssinpoikasen. Nuoremmista kukaan ei puuhaan kelvannut kun heillä on oikeita intressejä pikkupimua kohtaan. Ottaisivat pestin liikaa tosissaan. Jannut kunnioittavat palstan alfaa, nielaisivat syötin koukkuineen ja antavat neitokaiselle rauhan.

        Pikkupimu on lääppinyt partahäiskää ja tehnyt itseään tykö niin pitkään kuin muistetaan. Kaippa vanhemmalle miehelle halukas nuori nainen kelpaa?


      • Mainio_vedätys kirjoitti:

        Urpoinkin tietää jutun juonen. Pikkupimu kyltyi jannujen piiritykseen ja juoni partahepun kanssa romanssinpoikasen. Nuoremmista kukaan ei puuhaan kelvannut kun heillä on oikeita intressejä pikkupimua kohtaan. Ottaisivat pestin liikaa tosissaan. Jannut kunnioittavat palstan alfaa, nielaisivat syötin koukkuineen ja antavat neitokaiselle rauhan.

        Butsi ja Artsi ovat todella mukavia nuoria miehiä. Tuskin heille kukaan vois tehä mitään tollasta, joten mielikuvitus seis.


      • Sun_flower

        Tästä ei tarvi kenenkään ottaa itteensä mutta hiton oksettavia ovat nelkyt-kuuskymppiset äijät jotka suu kuolassa kattelee vähäpukeisten tyttöjen perään, heittää kommenttia jne. Purjeella vaan kiinnitin huomiota kun yksi äijä kumartui että näki paremmin ohikulkevan nuoren muijan sääret:(


      • Sun_flower kirjoitti:

        Tästä ei tarvi kenenkään ottaa itteensä mutta hiton oksettavia ovat nelkyt-kuuskymppiset äijät jotka suu kuolassa kattelee vähäpukeisten tyttöjen perään, heittää kommenttia jne. Purjeella vaan kiinnitin huomiota kun yksi äijä kumartui että näki paremmin ohikulkevan nuoren muijan sääret:(

        Vanhoilla ukoilla on suuret luulot itsestään. Mikään ei enää tahdo toimia, mutta nuorien perään vaan kuolataan. Sitähän tavataan sanoa, että haluja olis, mutta kun ei ole kykyjä ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Vanhoilla ukoilla on suuret luulot itsestään. Mikään ei enää tahdo toimia, mutta nuorien perään vaan kuolataan. Sitähän tavataan sanoa, että haluja olis, mutta kun ei ole kykyjä ;)

        Muistan silloin mun nuoruudessa eli 100v sitten yks limasen oloinen ukko nojas mersuunsa ja sen ilme oli irstas ja ällöttävä. Noita on siis ollu aina.

        Näillä jutuilla en siis tarkoita kaikkia miehiä.


      • äimänkäkenä_jokainen
        tinttu-liina kirjoitti:

        Butsi ja Artsi ovat todella mukavia nuoria miehiä. Tuskin heille kukaan vois tehä mitään tollasta, joten mielikuvitus seis.

        Mikä hemmetti tuota paria sitten motivoi?


      • ei_muuta_selitystä

        "Sun satuhahmoksi kutsumalla tytöllä on kuitenkin rinnassaan sydän, johon sattuu. Sen sydämen annoin sulle ja pyysin sua kohtelemaan sitä hellästi. Kun ikävä sua kohtaan vyöryy mun ylitse, ajattelen myös sun rakastavan mua edelleen. Ehkä hyvin syvällä sun sisimmässä, ellei enää muuten. Sanoin sulle kerran, että olet mun elämän suuri rakkaus. Siis sellainen, jota ei voi kukaan ikinä ylittää. Olet sitä mulle nyt ja aina, eikä mua hävetä tunnustaa sitä kaikkien edessä..."

        Turkoosipimu rakastunut mielikuvaan.


      • lusikka_soppaan
        ei_muuta_selitystä kirjoitti:

        "Sun satuhahmoksi kutsumalla tytöllä on kuitenkin rinnassaan sydän, johon sattuu. Sen sydämen annoin sulle ja pyysin sua kohtelemaan sitä hellästi. Kun ikävä sua kohtaan vyöryy mun ylitse, ajattelen myös sun rakastavan mua edelleen. Ehkä hyvin syvällä sun sisimmässä, ellei enää muuten. Sanoin sulle kerran, että olet mun elämän suuri rakkaus. Siis sellainen, jota ei voi kukaan ikinä ylittää. Olet sitä mulle nyt ja aina, eikä mua hävetä tunnustaa sitä kaikkien edessä..."

        Turkoosipimu rakastunut mielikuvaan.

        Heitti summanmutikassa jonnekkin ja katsoi tärppääkö? Suhdetta näköjään koitettu pitää pimennossa mikä selittäisi omituisuudet.


      • Lopen_kyllästynyt

        Lopettakaa lässytys ja antakaa parille rauha.


      • Yleensä jos joku kyrsii, niin jättää vain aloituksen avaamatta. Näin siis ajattelen aina yleensä, kun joku moittii keskustelua.


      • Hämäräätouhua
        ei_muuta_selitystä kirjoitti:

        "Sun satuhahmoksi kutsumalla tytöllä on kuitenkin rinnassaan sydän, johon sattuu. Sen sydämen annoin sulle ja pyysin sua kohtelemaan sitä hellästi. Kun ikävä sua kohtaan vyöryy mun ylitse, ajattelen myös sun rakastavan mua edelleen. Ehkä hyvin syvällä sun sisimmässä, ellei enää muuten. Sanoin sulle kerran, että olet mun elämän suuri rakkaus. Siis sellainen, jota ei voi kukaan ikinä ylittää. Olet sitä mulle nyt ja aina, eikä mua hävetä tunnustaa sitä kaikkien edessä..."

        Turkoosipimu rakastunut mielikuvaan.

        Miten vittu toista haukutaan satuhahmoksi jos kimpassa ovat? Jotain outoa tuossa stoorissa on.
        Miksi palstapapparainen väittää kuvitteelliseksi henkilöksi?


      • Ymmärrys_hoi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Yleensä jos joku kyrsii, niin jättää vain aloituksen avaamatta. Näin siis ajattelen aina yleensä, kun joku moittii keskustelua.

        Tässä tapauksessa aiheen vaihto on kuitenkin paikallaan.


      • tuli_katumapäälle
        Hämäräätouhua kirjoitti:

        Miten vittu toista haukutaan satuhahmoksi jos kimpassa ovat? Jotain outoa tuossa stoorissa on.
        Miksi palstapapparainen väittää kuvitteelliseksi henkilöksi?

        Neitokainen sopi tapaamisen, jänisti ja jätti tulematta.


      • Nolottaa_varmasti
        Ymmärrys_hoi kirjoitti:

        Tässä tapauksessa aiheen vaihto on kuitenkin paikallaan.

        Arka aihe vanhuksen ja nuoren neidon sopimattomasta salasuhteesta. Kukapa siitä kehtaisi huudella.


      • Ymmärrys_hoi kirjoitti:

        Tässä tapauksessa aiheen vaihto on kuitenkin paikallaan.

        Ihan sama..

        Mä mietin sitä, että onpa menny aikamoiseen tilaan kaikki täällä. On saatu lukea vaikka minkämoisia juttuja, välillä todella kammottaviakin. Niitä juttuja surkuteltiin ja murehdittiinkin. Mikään ei kuitenkaan loppujen lopuksi ole sitä miltä se näyttää.

        Tulee kummasti ihan väkisinkin sellainen olo niinku oltais välillä totuuden ja valheellisuuden pelikapuloita. Tämmöisen kuvan meinaa väkisinkin saada, ku eihän tietenkään meistä joistaki tiedetä miten mikäki asia on.

        Harmittaa vaan se, että moni mukava keskustelija on kadonnut, mut eipä voi mitään.

        Olen puhunut..tai kirjoittanut.


      • Utopistista_luulla
        tinttu-liina kirjoitti:

        Ihan sama..

        Mä mietin sitä, että onpa menny aikamoiseen tilaan kaikki täällä. On saatu lukea vaikka minkämoisia juttuja, välillä todella kammottaviakin. Niitä juttuja surkuteltiin ja murehdittiinkin. Mikään ei kuitenkaan loppujen lopuksi ole sitä miltä se näyttää.

        Tulee kummasti ihan väkisinkin sellainen olo niinku oltais välillä totuuden ja valheellisuuden pelikapuloita. Tämmöisen kuvan meinaa väkisinkin saada, ku eihän tietenkään meistä joistaki tiedetä miten mikäki asia on.

        Harmittaa vaan se, että moni mukava keskustelija on kadonnut, mut eipä voi mitään.

        Olen puhunut..tai kirjoittanut.

        Kukaan täällä ala vatsahuuhteluitaan tunnustaa.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ihan sama..

        Mä mietin sitä, että onpa menny aikamoiseen tilaan kaikki täällä. On saatu lukea vaikka minkämoisia juttuja, välillä todella kammottaviakin. Niitä juttuja surkuteltiin ja murehdittiinkin. Mikään ei kuitenkaan loppujen lopuksi ole sitä miltä se näyttää.

        Tulee kummasti ihan väkisinkin sellainen olo niinku oltais välillä totuuden ja valheellisuuden pelikapuloita. Tämmöisen kuvan meinaa väkisinkin saada, ku eihän tietenkään meistä joistaki tiedetä miten mikäki asia on.

        Harmittaa vaan se, että moni mukava keskustelija on kadonnut, mut eipä voi mitään.

        Olen puhunut..tai kirjoittanut.

        Itse en ole muutamana päivänä päässyt kirjoittamaan, kun tämä palsta tökkii... Mutta, haluan sanoa että en ole täällä valehdellut itsestäni mitään, ei ole tapana tehdä niin. Terkkuja kaikille palstakamuille!😎


      • Eisaaleikistäluopua
        Utopistista_luulla kirjoitti:

        Kukaan täällä ala vatsahuuhteluitaan tunnustaa.

        Partahäiskä ottanut itselleen suuren vastuun. Toivottavasti kantaa sen loppuun asti.


      • random_kuolaleuka

        Rehti onnittelu hraToljanterille, teit sen mistä me muut vaan haaveksimme!


      • Sun_flower
        Chihuahua-81 kirjoitti:

        Itse en ole muutamana päivänä päässyt kirjoittamaan, kun tämä palsta tökkii... Mutta, haluan sanoa että en ole täällä valehdellut itsestäni mitään, ei ole tapana tehdä niin. Terkkuja kaikille palstakamuille!😎

        Sama täällä, tää paikka on täynnä bugeja. Toi koira on nätti isolla ännällä. Onko se leikkisä kun näyttää siltä?:)


      • päättelykykyä
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mun on nyt IHAN PAKKO ilmaista tää, että tuon täytyy olla jotain vitsiä..

        Kumpikaan ei kiellä.


      • sori_vaan_että_sanon

        Toi on kaltoinkohtelusuhde, ei millään pahalla:((((


      • Totuus_julki
        sori_vaan_että_sanon kirjoitti:

        Toi on kaltoinkohtelusuhde, ei millään pahalla:((((

        Sääntöjen vastaista ilmoittaa että suhde alkanut jo v.2016:D


      • Totuus_julki kirjoitti:

        Sääntöjen vastaista ilmoittaa että suhde alkanut jo v.2016:D

        Erittäin valaiseva tieto.


      • sivusta_seurannut
        tinttu-liina kirjoitti:

        Erittäin valaiseva tieto.

        Auttaako miehenpuoltakaan arvostella jos väsyy nuoremman piiritykseen ja antaa periksi?


      • Asiasta_lukenut

        Nuori on uhri tässä tapauksessa. Ei kokemattomuuttaan ymmärrä mihin uhraa itsensä.


    • Sun_flower

      Sama täällä, menee kesä talteen kun on sisällä;) Itekkin oon vaan lueskellut ja odotellut iltaa että lähden ulos.

      • Mä yritin monta kertaa touhuta ulkona, mut häntä koipien välissä sai mennä takas sisälle :[

        Näin telkussa lunta. Oli ihana ajatus, että olis päässy mekon kanssa pyörimään lumeen :))


      • kesäisiä-mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mä yritin monta kertaa touhuta ulkona, mut häntä koipien välissä sai mennä takas sisälle :[

        Näin telkussa lunta. Oli ihana ajatus, että olis päässy mekon kanssa pyörimään lumeen :))

        Päällä vai kanssa?;)


      • kesäisiä-mietteitä kirjoitti:

        Päällä vai kanssa?;)

        Hah..päällä tietysti ;)


    • Ei haittaa että ulkona on helke, nautin siitä, kun kesä on kuitenkin niin lyhyt. Asuntoa taas olisi mukava viilentää..

      • Mukavahan lämmin sää on, mutta liika kuumuus on liikaa. Hirvittää eläinten puolesta :(

        Nyt jo mittarissa 28.
        Imurin kanssa aamulla häsläsin ja hyvä ku en pökränny :))


      • Miten muutes sun sessuli pärjää täs helteessä?


      • kesäisiä-mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mukavahan lämmin sää on, mutta liika kuumuus on liikaa. Hirvittää eläinten puolesta :(

        Nyt jo mittarissa 28.
        Imurin kanssa aamulla häsläsin ja hyvä ku en pökränny :))

        Mökkihöperön terassilla käy semmoinen hentoinen tuulenvire mereltä että tuleppas tänne itseäsi viilentämään. Juomapuolella on tarjolla vissyvettä, sitruunanmakuista. Kahvitkin keitän jos elimistösi kestää lisäkuumuuden;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Miten muutes sun sessuli pärjää täs helteessä?

        Ihan ok pärjäilee, lepäilee aika paljon..😊 Illalla hepuloi, kun sillä on juoksu, ja sitten häiritsee minun unta..😃


      • kesäisiä-mietteitä kirjoitti:

        Mökkihöperön terassilla käy semmoinen hentoinen tuulenvire mereltä että tuleppas tänne itseäsi viilentämään. Juomapuolella on tarjolla vissyvettä, sitruunanmakuista. Kahvitkin keitän jos elimistösi kestää lisäkuumuuden;)

        Toi tuuli tahtoo vaa olla kans lämmintä :[
        Mun kaffeekiintiö on muutamaks tunniks täytetty..Eilen illalla makean himossa join vielä kaakaota ja melkeen kiehuin sisäisesti :]
        Kävitkös muuten uimassa..tai räpiköimässä vesi polviin asti? ;)


      • Chihuahua-81 kirjoitti:

        Ihan ok pärjäilee, lepäilee aika paljon..😊 Illalla hepuloi, kun sillä on juoksu, ja sitten häiritsee minun unta..😃

        Ymmärtäähän tuon, ettei lemmikit paljoo jaksa näin kuumalla. Parempi onkin, ku eivät itteään piippuun vedä :)

        Toi juoksu..meinaakko sä sitä ku kamua kaipaavat? :]


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ymmärtäähän tuon, ettei lemmikit paljoo jaksa näin kuumalla. Parempi onkin, ku eivät itteään piippuun vedä :)

        Toi juoksu..meinaakko sä sitä ku kamua kaipaavat? :]

        Juu, hyvä antaa koirun ottaa rennosti. Joo, juoksu on sitä että heilaa kaipaisi.. Mutta meidän koira on aika kipakka muille koirille.. Mutta, kumma kun se ei illalla malta torkkua, vaan rupeaa hyörimään..😃


      • Chihuahua-81 kirjoitti:

        Juu, hyvä antaa koirun ottaa rennosti. Joo, juoksu on sitä että heilaa kaipaisi.. Mutta meidän koira on aika kipakka muille koirille.. Mutta, kumma kun se ei illalla malta torkkua, vaan rupeaa hyörimään..😃

        Siis kranttu neitonen..;) Se häätää kurjempia sulhoja pois tieltä..

        Kestääkö toi juttu aina kauan?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Siis kranttu neitonen..;) Se häätää kurjempia sulhoja pois tieltä..

        Kestääkö toi juttu aina kauan?

        Tosi kranttu!😃 Vissiin n. 3 viikkoa kestää koirun juoksut..


      • Chihuahua-81 kirjoitti:

        Tosi kranttu!😃 Vissiin n. 3 viikkoa kestää koirun juoksut..

        Ai jaa... toi on aika kauan. Onko koirilla ollenkaan sellasia leikkausjuttuja niinku kissoilla?


      • Sun_flower

        Tuollainen pieni koira ois kiva, isommista en tykkää, pelottavat vaan:(


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai jaa... toi on aika kauan. Onko koirilla ollenkaan sellasia leikkausjuttuja niinku kissoilla?

        On toki, mutta ei olla leikattu vaan.


      • Sun_flower kirjoitti:

        Tuollainen pieni koira ois kiva, isommista en tykkää, pelottavat vaan:(

        No itse tykkään chihu pallerostani, on sellainen seurakoira, aina sylissä tai missä minä olen, oikein lellikki..😊


      • Chihuahua-81 kirjoitti:

        On toki, mutta ei olla leikattu vaan.

        Okei :)Hyvinhän sen kans on menny, ku sessuliki on pärjänny :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Okei :)Hyvinhän sen kans on menny, ku sessuliki on pärjänny :)

        Kyllä, ei sillä reistaa kun molemmat takajalkojen polvet.. Eli lenkit tehdään sen jaksaminen mukaan.


      • Chihuahua-81 kirjoitti:

        Kyllä, ei sillä reistaa kun molemmat takajalkojen polvet.. Eli lenkit tehdään sen jaksaminen mukaan.

        Kissoilla tulee kohtutulehduksia kun ei ole leikattu ja iskee se kollihimo. Näin kävi yhdelle katille ja ku ei kerran pentuja teetätä, nii sama sit leikata. Loppuu mouruamisetkin :)


      • Sun_flower
        Chihuahua-81 kirjoitti:

        No itse tykkään chihu pallerostani, on sellainen seurakoira, aina sylissä tai missä minä olen, oikein lellikki..😊

        Nätti se kyllä oli kun tosta täplästä kattelin:)


      • Sun_flower kirjoitti:

        Nätti se kyllä oli kun tosta täplästä kattelin:)

        Aika harmaa sessuli ;)


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        Aika harmaa sessuli ;)

        Meinasin silloin ennen:)


      • Sun_flower kirjoitti:

        Meinasin silloin ennen:)

        Juu tiiän, mut en malttanu ;)


    • Luin just juttua naisen vaistosta. Kyllä täytyy sanoa, että se on kyllä yksi parhaimmista!

      Tajusin, että kyllä minunkin vaisto on usein osunu nii nappiin, ettei paremmasta väliä.

      Silloin ku se napsahtaa kohdilleen, niin tajuaa monta muutakin asiaa siinä samalla. Harmi vaan, että joissakin asioissa tulee fiilis, että kuinka tyhmä sitä on ollut...

      • Sun_flower

        Jätkät on mestareita kusettaan, toi minunkin ex-säätö vehtasi selän takana ja valehteli päin näköä ummet ja lammet. Piti vaan varalla kunnes 'parempi' oli koukussa, hitto kun nauru maistuisi kun tää uusi muija jättäisi:)


      • Sun_flower kirjoitti:

        Jätkät on mestareita kusettaan, toi minunkin ex-säätö vehtasi selän takana ja valehteli päin näköä ummet ja lammet. Piti vaan varalla kunnes 'parempi' oli koukussa, hitto kun nauru maistuisi kun tää uusi muija jättäisi:)

        Mä en kyllä arvosta yhtään tollasia valepukkeja, jotka ihan pokkana valehtelevat silmät ja suut täyteen. Mun mielestä rehellisyys on yksi tärkeimmistä asioista. Ennemmin puhuu rehellisesti, oli asia sitten mikä tahansa.
        Ajatellaanpa nyt tuota sunki exän uutta..Jos mä olisin se, niin kyllä olis epämiellyttävä juttu se, että ku pystyy tuollaseen kieroiluun, nii tekee sen varmaan toistekki.

        Ihmisen saa kiinni valehtelusta, nii se on täys nolla sen jälkeen.


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mä en kyllä arvosta yhtään tollasia valepukkeja, jotka ihan pokkana valehtelevat silmät ja suut täyteen. Mun mielestä rehellisyys on yksi tärkeimmistä asioista. Ennemmin puhuu rehellisesti, oli asia sitten mikä tahansa.
        Ajatellaanpa nyt tuota sunki exän uutta..Jos mä olisin se, niin kyllä olis epämiellyttävä juttu se, että ku pystyy tuollaseen kieroiluun, nii tekee sen varmaan toistekki.

        Ihmisen saa kiinni valehtelusta, nii se on täys nolla sen jälkeen.

        Hitosti naurattaa että toi eksä oli lähdössä Kaustisen kansanmusiikkijuhlille uuden muijan kanssa. Jätkä jota ei voi vähempää noi jutut kiinnostaa, oli vaan urheilu sitä ja urheilu tätä. Ois toi uusi muija karannut jonku pelimannin matkaan:D


      • Sun_flower kirjoitti:

        Hitosti naurattaa että toi eksä oli lähdössä Kaustisen kansanmusiikkijuhlille uuden muijan kanssa. Jätkä jota ei voi vähempää noi jutut kiinnostaa, oli vaan urheilu sitä ja urheilu tätä. Ois toi uusi muija karannut jonku pelimannin matkaan:D

        No toi on semmosta läpinäkyvää mielistelyä. Kunhan aikaa kuluu, nii saa pelimannit soitella ihan rauhassa.


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        No toi on semmosta läpinäkyvää mielistelyä. Kunhan aikaa kuluu, nii saa pelimannit soitella ihan rauhassa.

        Kai toi jätkä on joteskin kehittynyt kun minun kaa sitä ei saanut minnekkään, oli vaan toi oma napa.


      • Sun_flower kirjoitti:

        Kai toi jätkä on joteskin kehittynyt kun minun kaa sitä ei saanut minnekkään, oli vaan toi oma napa.

        En usko. Kyseessä voi olla vaan voimakastahtoinen nainen, jota ei uskalla vastustaa näin suhteen alkupuolella. Kunhan aikaa kuluu, nii sen jälkeen taas uskaltaa olla oma itsensä.

        Näitähän on paljon. Siitä alun ihanasta tyypistä paljastuu totuus..ja tämä tietysti molemminpuolin.


    • sanonpa_vain

      Hemmetisti näkee läskejä naisia liikenteessä. Tukat on nyrhitty kuin kanan perse ja tissit roikkuvat navassa asti. Revi siitä sitten silmäniloa.

      • Kuka sulle on semmosta luvannu?

        Kantakoot jokainen oman kroppansa sellasena ku se on. Pitäiskö naisten tehdä itsellensä eri juttuja, että ilahduttais miesten silmää? Ainoastaan toi ylipaino on sellanen juttu, mitä kannattaa ihan vaan terveyden takia hoitaa.


      • Sun_flower

        Laita silmät kiinni, käännä päätä, katso muualle. Kai osaat toope.


      • Sun_flower kirjoitti:

        Laita silmät kiinni, käännä päätä, katso muualle. Kai osaat toope.

        :)) Taattua Sun_Floweria ;)


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        :)) Taattua Sun_Floweria ;)

        No tuijottakoot vaikka omaa napaa jos kanssaihmiset häiritsee;)


      • Sun_flower kirjoitti:

        No tuijottakoot vaikka omaa napaa jos kanssaihmiset häiritsee;)

        Nii tai sitä peilikuvaansa, ku näköjään näkevät itsensä nii täydellisinä.


      • Perustakaa_lahko

        Vois muuttaa tän palstan nimeksi että "maailman moniongelmaisimmat naiset kranttuilevat ja nyrpistelevät keskenään"
        Ainoa sääntö:
        Saman sisältöiset avaukset uudestaan ja uudestaan toivottavia!
        Poikkeus sääntöön:
        Ressu kuuluu aloitustensa ja mielisairautensa puolesta ilman muuta mukaan!


      • Perustakaa_lahko kirjoitti:

        Vois muuttaa tän palstan nimeksi että "maailman moniongelmaisimmat naiset kranttuilevat ja nyrpistelevät keskenään"
        Ainoa sääntö:
        Saman sisältöiset avaukset uudestaan ja uudestaan toivottavia!
        Poikkeus sääntöön:
        Ressu kuuluu aloitustensa ja mielisairautensa puolesta ilman muuta mukaan!

        Avaappas sinä vaikkapa kitinäpalstan. Siinä voitte kitistä ja itkeä kaikkea maan ja taivaan väliltä. Ota Ressu mukaan, nii yhdessä suurennuslasin kanssa etsitte kitinäaiheita.


      • Päivystys_oneks_pelaa
        tinttu-liina kirjoitti:

        Avaappas sinä vaikkapa kitinäpalstan. Siinä voitte kitistä ja itkeä kaikkea maan ja taivaan väliltä. Ota Ressu mukaan, nii yhdessä suurennuslasin kanssa etsitte kitinäaiheita.

        Täähän on jo semmonen!
        Kaikki teidän aloitukset muuttuu saman jauhamiseks. Sadan postauksen jälkeen aloitatte alusta, aina!
        Menisitte vaikka uimaan!
        No mikään ei muutu, katsotaan taas parin päivän kuluttua niin teillä on uus samanlainen jaaritus käynnissä.
        Tää on faktaa ja mielipide joka tänne on kaikilla ilmeisesti oikeus kirjoittaa vai teilläkö vaan?


      • Päivystys_oneks_pelaa kirjoitti:

        Täähän on jo semmonen!
        Kaikki teidän aloitukset muuttuu saman jauhamiseks. Sadan postauksen jälkeen aloitatte alusta, aina!
        Menisitte vaikka uimaan!
        No mikään ei muutu, katsotaan taas parin päivän kuluttua niin teillä on uus samanlainen jaaritus käynnissä.
        Tää on faktaa ja mielipide joka tänne on kaikilla ilmeisesti oikeus kirjoittaa vai teilläkö vaan?

        Voi hemmetti ku oot sairas tyyppi!

        Millä hiton oikeudella sä muutes määräilet mitä ihmiset vapaa-aikanaan tekevät? Mee ite kyylä uimaan ja uppoa sinne!

        Voi vihtori, että on omituinen ihminen!
        Ei ole todellista..katos ku sulla on semmonenkin mahdollisuus, että et avaa rekatun aloitusta...tiesitkö uuno sitä ollenkaan? Taidat vaa olla nii pirun utelias, että pitää tulla lukemaan ja sitten ruikuttamaan :))) Nolo tapaus olet!


      • Kiristääkö_nuttura
        tinttu-liina kirjoitti:

        Voi hemmetti ku oot sairas tyyppi!

        Millä hiton oikeudella sä muutes määräilet mitä ihmiset vapaa-aikanaan tekevät? Mee ite kyylä uimaan ja uppoa sinne!

        Voi vihtori, että on omituinen ihminen!
        Ei ole todellista..katos ku sulla on semmonenkin mahdollisuus, että et avaa rekatun aloitusta...tiesitkö uuno sitä ollenkaan? Taidat vaa olla nii pirun utelias, että pitää tulla lukemaan ja sitten ruikuttamaan :))) Nolo tapaus olet!

        Mä osaan uida, en uppoa.
        Sehan oli vain ehdotus sopivaksi saitin nimeksi, asian kuvaushan menikin näköjään ihan oikein!
        No mä jatkan kesästä nauttimista, löysää sinä vähän kuolaimia😁
        Parin päivän päästä tass, moi!
        Ps:
        Saitte näköjään Reijonkin taas mukaan, jatkakaa älyllistä keskusteluanne hahhaa🤣


      • Kiristääkö_nuttura kirjoitti:

        Mä osaan uida, en uppoa.
        Sehan oli vain ehdotus sopivaksi saitin nimeksi, asian kuvaushan menikin näköjään ihan oikein!
        No mä jatkan kesästä nauttimista, löysää sinä vähän kuolaimia😁
        Parin päivän päästä tass, moi!
        Ps:
        Saitte näköjään Reijonkin taas mukaan, jatkakaa älyllistä keskusteluanne hahhaa🤣

        Ihme täytyy fiiliksissä tapahtua, että tänne enää aloituksia tekisin.


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        Ihme täytyy fiiliksissä tapahtua, että tänne enää aloituksia tekisin.

        No ite en kyllä ala k**ipäiden edessä nöyristelemään.


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        Voi hemmetti ku oot sairas tyyppi!

        Millä hiton oikeudella sä muutes määräilet mitä ihmiset vapaa-aikanaan tekevät? Mee ite kyylä uimaan ja uppoa sinne!

        Voi vihtori, että on omituinen ihminen!
        Ei ole todellista..katos ku sulla on semmonenkin mahdollisuus, että et avaa rekatun aloitusta...tiesitkö uuno sitä ollenkaan? Taidat vaa olla nii pirun utelias, että pitää tulla lukemaan ja sitten ruikuttamaan :))) Nolo tapaus olet!

        Hiton skitso jätkä, mitä lukee kun ei näköjään kestä lukemaansa. Antais vaan olla.


      • Itsekkäitä-pissiksiäkö
        Sun_flower kirjoitti:

        Hiton skitso jätkä, mitä lukee kun ei näköjään kestä lukemaansa. Antais vaan olla.

        Tehän ette kestä mitä tänne on kirjoitettu. Heti alkaa keittää. Paitsi kun keskenään kehutte toisianne ja haukutte muita!
        Luepa postauksesi oikein ajatuksella niin ehkä huomaat.
        Tuon tyypin kirjoituksissa on kyllä perää vaikka se teitä provosoikin. Helposti näyttää siinä kyllä onnistuvan.


    • KokkolanTOSIrealistia

      Onhan tämä hulluus nähty jo vuosikausia. Taas tuo sairas ämmä "rekkas" nimimerkkini ties kuinka monennen kerran: KokkolanTOSIrealisti! Hah hah haaa, on siinä saa..nan typerä ja kateellinen akka!!!...
      Eihän tuo sairas voi mennä uimaan pyörätuolissaan. Hyvä kun edes joskus löytyy saattaja VesiVeijarin terapia-altaaseen...

      • Itse olet palstan valehtelija, satusetä ja mielikuvitus kavereiden takana lässyttäjä. Sietäisit hävetä ja samoin perheesi, kun antavat sinun vapaana riehua.. Hoitoon kuulut!


    • KokkolanTOSIrealistia

      Avaajalle totuutta. Mikä hell..tin kuuma. Ilma on kuin morsian, kostea ja lämmin, halukas ja himokas. Suomessa ei ole koskaan ollut, ei ole, eikä tule olemaan "tukalaa kuumuutta" kuin hamassa tulevaisuudessa. Se tapahtuu vasta yli 2000:n vuoden kuluttua, ja tuhansia vuosia ennen kuin maapallo räjähtää atomeiksi vuonna 8028, hah hah haaa!!!...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe