kolinaa kampikammiossa

kohtalonivaa

Miheni hankki ennen kuolemaansa le,piauton 2017. Ihastui grand sceniciin . Autoon vaihdettii vvt pyörä kun luultiin että ed. Omistaja oli nuukuuksissaan sen unohtanut. Olikin. Tulpanjohdot uusittu. Ollut kahdella korjaamolla, ajettu syksyn jälkeen 2 kk. Ja kolisee. Nyt menin merkkiliikkeeseen ja siellä sanottiin kampikammioon viittaavan vian. Kun otti öljytikun tai öljykorkin pois, loppui nakutus. Ei vie öljyä. Vähän syylärinestettä joskua, ehkä jostain tiputtaa. Ajettu 170tkm. Juuri katsastettukin. Syksyllä kuulemma venttiileitäkin räplättiin. Nyt kun tuntuu ettei kukaan tiedä kolinan syytä, miten alkaisin tutkituttamaan. Onko muilla ollut ko ongelmaa. Ja takalasit eivät aukea napista. Kukaan ei ole viitsinyt tutkia, tai on, sulakkeet olivat tarkastaneet..

8

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voiNäitäSekaisiaPoikia

      Hanki harrastus tai ulkoile, helpottaa ahdistustasi ja mielikuvituksesi ei tee tepposia.

      • aloittajavielä

        Mikä helvetin poika ole. Enkä mies, enhän näitä edes teiltä viisaammilta silloin kyselisi. Onko vaikea vaatata asiallisesti tälläkun foorumilla? Mikä mielikuvitus. Rellu seisoo pihalla, kolisee ja huoltomies eilen kuunneltuaan sanoi johtuvan kampikammiosta. Imusarjan takaiskuventtiili, sytytyspuola, tulpat, vvt, jakoremmi vaihdettu. Mistä johtuu että kolina loppuu kun öljytikun ottaa pois, ylipaine? Ja olen NAINEN, joten edelliselle älypäälle tämä tiedoksi


      • miksiOletNolo

        Lopeta jo tyhmät satusi.


    • Pätkäpano

      Huohotus röörit tietysti liman peitossa on syytä tarkistaa putket ja röörit.

    • samaaloittaja

      Kiitos, joku vastaa asiallisesti. Ei merkkikorjaamolla viime vuonna ohmettelivät jonkun pitken paikkaa, joka moottorin päältä uupui. Nyt kalina on tullut siis takaisin, raitisilmasuodattimen vaihdon jälkeen. Kai öljyt on sopivat 5-40w? Mun vaan pitää yrittää pitää auto ajokunnossa, muilla foorumeilla en voi rellusta edes kysellä, koska ko merkki on joillekin ivan ja pilkan kohde. Meille eka rellu joka jäi siis minulle, mutta joka on muuten miellyttävä ajaa.

    • Heikkiheppi

      Minäkin olen saanut hyvät kyydit mutten rellulla. Hahahahah.

    • Hohhoh

      Toyotajonnet vaan pilkkaa koska niitä ottaa päähän että uusista autoista tojota ruostuu nopeiten ja renault vähiten. Pajalle kannattaisi kyllä viedä jos kampiakseli laulaa, vika on kyllä äärimmäisen epätodennäköinen.

    • Paskaatyhjäpäiltä

      Kiitos tosi motivoivista avuista ja neuvoistanne. Olitte suuresti avuksi. Tiedän missä bullshit kokoontuu, turha kommentoida enää, menee testosterooninne hukkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5896
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2536
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1785
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe