Tarvitsen sinut

tyhjä.syli

Ja haluan sinut. Mutta onko minulla mahdollisuuksia?

(nainen miettii miestä)

28

1980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MyAdvice

      Aina on mahdollisuus. Riippuu enemmän siitä, että miten toimit hänen kohdallaan. Älä ole liian vaikea ainakaan, sillee hienovaraisesraiseti luikertelet syliin.

    • eipystyunohtaan

      Tunnetko miehen hyvin, nimen alkukirjain, missä näette?

    • jopitkääntarvinnut

      Erään naisen pitäisi tietää, että hänellä on minuun aika vahvakin mahdollisuus. Tuon sanominen tuntuu oikeastaan vähättelyltä.

      • EräsNainenPyytää

        Kerro hänestä tunnisteita joita muut emme tiedä


      • jopitkääntarvinnut

        Hän on minua vajaan kymmenen senttiä lyhyempi. Molemmilla sama hiusten alkuperäinen väri. Sama silmien väri. Olemme tienneet toisemme jo yli viisi vuotta. Minä kerroin meistä ensiksi hänelle suoraan mitä tunnen häntä kohtaan.


      • sivustakommentoija
        jopitkääntarvinnut kirjoitti:

        Hän on minua vajaan kymmenen senttiä lyhyempi. Molemmilla sama hiusten alkuperäinen väri. Sama silmien väri. Olemme tienneet toisemme jo yli viisi vuotta. Minä kerroin meistä ensiksi hänelle suoraan mitä tunnen häntä kohtaan.

        Kumma ettei teillä ole mitään tapahtunut. Taidat turhaan kirjoitella tänne. Niinkuin minäkin. Kerroin myös naiselle pitäväni joten minun hänelle sen ei pitäisi myöskään olla epäselvää.


    • Tuupoispiilostanähtyon

      Eräsmies on hyvä ja laittaa viestin ihan IRL 😍🤩😘

      • Muruselle

        Juu laitan viestiä huomenna.


      • paloposti

        Kirje on valmiina mutta osoite puuttuu...


      • postiliisa
        paloposti kirjoitti:

        Kirje on valmiina mutta osoite puuttuu...

        Nimi ja postinumero ja postipaikka vie jo pitkälle.


      • paloposti
        postiliisa kirjoitti:

        Nimi ja postinumero ja postipaikka vie jo pitkälle.

        Tietäisi edes nimen...


    • UteliaskoVain

      Onko minulle vai jollekin toiselle?
      Miksi mietit noin, tottakai on jos tekisit vain jotain sellaista, josta minäkin rohkaistuisin? Tällä hetkellä en ole ollenkaan varma tuntemuksistasi? Siksi itsekin olen varautuneempi.

      • TopTen

        Varma toisen tuntemuksista on vasta sitten kun puhuu sen ihmisen kanssa eikä täällä anonyymien
        kirjoittajien. Milloin te ymmärrätte asian. Olet varautunut hänen suhteensa vaikka itse toimit noin, eikö se ole aika nurinkurista.


      • UteliaskoVain
        TopTen kirjoitti:

        Varma toisen tuntemuksista on vasta sitten kun puhuu sen ihmisen kanssa eikä täällä anonyymien
        kirjoittajien. Milloin te ymmärrätte asian. Olet varautunut hänen suhteensa vaikka itse toimit noin, eikö se ole aika nurinkurista.

        Ihan kaikkea en tuonut julki, mut puhetta ei ole ollut välillämme, siihen tarkoitus panostaa jatkossa, jos/ kun tilanne oikeanlainen. Viestitelty ollaan, mut toinen ei ollut niistä kovin mielissään. Siksikin itse enemmän varovainen ja odotan toiselta jonkinlaista lähestymistä.


      • Missäpäin

        UteliaskoVain vaikuttaa?


      • UteliaskoVain
        Missäpäin kirjoitti:

        UteliaskoVain vaikuttaa?

        pks, funtsinut jälkeenpäin, et ainakin annan painoarvoa toisen kommenteille.


      • Uteliaampi
        UteliaskoVain kirjoitti:

        Ihan kaikkea en tuonut julki, mut puhetta ei ole ollut välillämme, siihen tarkoitus panostaa jatkossa, jos/ kun tilanne oikeanlainen. Viestitelty ollaan, mut toinen ei ollut niistä kovin mielissään. Siksikin itse enemmän varovainen ja odotan toiselta jonkinlaista lähestymistä.

        Laita watsia, tuplana otan, kiitos. Ilman jäitä. Sulavat suotta.


    • sitäkötarkoitat

      Kunpa ymmärtäisin sen mitä haluat sanoa. Jos etsit tukea ja turvaa elämääsi niin sitä kai ystävyys voi tarjota parhaimmillaan.

      • tyhjä.syli

        Ystävyys on arvokasta, mutta tarvitsisin myös rakastajan ja kumppanin. Kaikki samassa paketissa.


      • omattarkatrajat
        tyhjä.syli kirjoitti:

        Ystävyys on arvokasta, mutta tarvitsisin myös rakastajan ja kumppanin. Kaikki samassa paketissa.

        Nyt ollaan ongelman ytimessä, koska se ei ehkä ole koskaan mahdollista ja siksi tuntuu ettei motivaatiota parisuhteeseen ole eikä tule. Kun lähtökohtaisesti toivotaan suhteelta eri asioita niin onnistumisen mahdollisuudet ovat hyvin pienet. Minä en tee enää mitään pelkästään miellyttääkseni toista ihmistä.


      • tyhjä.syli
        omattarkatrajat kirjoitti:

        Nyt ollaan ongelman ytimessä, koska se ei ehkä ole koskaan mahdollista ja siksi tuntuu ettei motivaatiota parisuhteeseen ole eikä tule. Kun lähtökohtaisesti toivotaan suhteelta eri asioita niin onnistumisen mahdollisuudet ovat hyvin pienet. Minä en tee enää mitään pelkästään miellyttääkseni toista ihmistä.

        Mikä se sellainen parisuhde on, joka on pelkkää ystävyyttä ilman kumppanuutta ja seksiä? Eihän se ole parisuhde lainkaan.


      • yksinoloeioleongelma
        tyhjä.syli kirjoitti:

        Mikä se sellainen parisuhde on, joka on pelkkää ystävyyttä ilman kumppanuutta ja seksiä? Eihän se ole parisuhde lainkaan.

        Kirjoittahan tuossa juuri kertoi ettei ole motivaatiota parisuhteeseen eli kertoi oman mielipiteensä.


      • tyhjä.syli
        yksinoloeioleongelma kirjoitti:

        Kirjoittahan tuossa juuri kertoi ettei ole motivaatiota parisuhteeseen eli kertoi oman mielipiteensä.

        Mitä tälläiset ihmiset edes tekevät rakkaus-palstalla? 😃


    • Toimiii

      Ruumiillinen työ, se on vastaus unettomuuteen.

    • Eivaan
      • mitästännekirjottelet

        Laita viestiä suoraan sille.


    • EtEiTuuMitäänSori

      Ei oo mahiksia. Mä haluan hoikan, timmin, lyhyen, lempeen ja kauniin naisen, joka palvelee ottaen huomioon, et mä painan yrittäjänä duunia ihan omiks tarpeiks. Olen ajatellu hakee vaimon Aasiasta. Mä en tarvi mitään Suomi-Justiinaa tai tunteista jauhantaa. Tällai salassa voin paljastaa sovinismini sulle.

      Elettäispä viel 50-lukua. Mies sai olla Mies ja nainen oli nainen.

      • Orjanko.haluat

        Eihän siinä mitään jos myös elätät sen naisen. Monet naiset olisi valmiita tuohon mutta odottaa myös että kotirouvaakin kunnioitetaan ja hänellekin juoksee eläke aikanaan. Et yaida kestää itsenäistä naista joka pärjää omillaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe