Naiset, itekää vain

eitarvitsehävetä

Älkää hävetkö, jos itkettää. Antakaa itkun tulla vain, se auttaa.

4

120

Vastaukset

• Häpeähelvetti voi olla hävityksen kauhistuksesta selviytyneille.

• Hävetä sopii jos on alwariinsa muiden asioissa pääedellä.

• Juu meilläkin ukko menee nukkumaan illalla jos näkee että itken että saan itkeä yön ihan rauhassa. Seuraavana päivänä saattaa kysyä että mikä.

• Kyllä itkenkin, jos itkettää. Usein pelkästä herkistymisestä, ei siis surusta välttämättä. Enemmän olen huolissani, jos pitkiä aikoja olen itkemättä. Se on melko varmasti joku tunnelukko, jos ei mikään edes itketä. Sitten on helpottunut, jos itku taas tulee pitkän ajan jälkeen.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

• Sampo Kaulaselta hykerryttävä hygieniatilitys Minttu-vaimostaan: "Ei voi sietää pershikeä, taivas varjele Farmi-kilpakumppaneita" - katso!
    • Katiska-dokumentti: Niko Ranta-ahon huumehelvetti karua kuultavaa - huumeita jo teininä, katosi ulkomaille: "Taskut täynnä kolaa Suomeen palatessani!"
    • Paparazzikuvat ökyhäistä: Cheek jäi ampiaisen kynsiin – Arman Alizad riensi apuun!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Henna ja Tauski jälleen yhdessä onnellisina

Kihlatkin hankittu. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/503fdd42-5bef-4519-ae07-de01ca6aa9ba
      24
      2177
    2. Kuka maksaa ei-turvallisesta maasta tulevan pakkokatanteenin..

..eivät kai veronmaksajat Kelan ansiosidonnaisella päivärahalla? Vastuuton mokailija maksakoon mokiensa kulut itse! Se on Ruotsin risteilyltä tai Balk
      Maailman menoa
      79
      2176
    3. Suomi olisi itse tarvinnut kehitysapua

suomen koronatalous ja sannan lahjarahat italiaan on kestämätön setti. Suomen julkinen ajetaan alas, teitä ei kunnosteta, omaa taloutta ei elvytetä..
      Maailman menoa
      160
      1922
    4. Järkyttäviä Paljastuksia Nikon TV-sarjasta

Tänään se sitten alkaa, sarja nikosta ja katiskasta. Ennakkotietojen mukaan sisältö paljon ikävämpää kuin luulin. Niko käyttänyt huumeita jo 13 vuotia
      84
      1691
    5. Sofian pätkä storyssa.

Siellä taitaa känniläinen Stefu olla vieressä. Jotain rajaa Sofia!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1182