Hei. Minulla tiistai-iltana alkoi yht'äkkiä kova kurkkukipu. Olimme tuolloin uimassa ystäväni kanssa ja ajattelin automaattisesti vilustuneeni ja uin rantaan ja vaatteet päälle.
Omituista tässä on se, että kurkkuun sattuu vain puhuessa/niellessä. Kylmä auttaa hetkeksi, samoin Mynthonit, joita kohta paketillisen vetänyt. Mitään flunssan oireita ei ole, ei edes lämpöä muuta kuin tästä jumalattomasta helteestä.
Minulla ollut ja on kilpirauhasen vajaatoiminta about 14 vuotta ja olin jonkin aikaa ilman lääkkeitä, joskin nyt viikon taas syönyt, joten voisiko siitä johtua?
Turhauttaa, kun täällä tk kiinni ja pitäisi lähteä 50km päähän mieli päästä lekurille...
Kellään kokemuksia mikä voisi olla ja mitä tehdä, jotta menisi ohi.
Kiitoos.
Ihmeellinen kurkkukipu
kurkkukipu
0
425
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup483507Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1242802Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua402454Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652177Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4311747- 621227
- 561123
- 2591059
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.651011- 45978