Ruostuvin automerkki

Toyota_Hybrid1

skoda. onko siihen enää muuta lisättävää tai sanottavaa. kommentoikaa ja kertokaa vapaasti omia kokemuksianne skodien ruostevioista.

11

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tototohjo

Tojo se on ruostuvin harsoteräksenkappalein. Katso se linkki.

• ihvdeo

skodat ovat pahasti ruosteessa jo alle vuoden ikäisenä. eivät kestä yhtään ajaa suolatuilla teillä. laatu kaikkein huonoin nykyään.

• HolistillaOnTehtäväHihii

Holisti, se on Toyota joka ruostuu. Ne käyttää sitä kuuluisaa KobeSteelin peltiä.
        Et saa tuota Toyotan suurinta ongelmaa väännettyä muille, vaikka kuinka aherrat.

• Yarisman
        HolistillaOnTehtäväHihii kirjoitti:

Holisti, se on Toyota joka ruostuu. Ne käyttää sitä kuuluisaa KobeSteelin peltiä.
        Et saa tuota Toyotan suurinta ongelmaa väännettyä muille, vaikka kuinka aherrat.

Olkoon trhty mistä vaan,mutta Toyota ei ruostu oikein millään. Vielä kaksikymmentä vuotiaana ne ovat käytännössä ruosteettomia.. Toyota on kuuluisa viattomuudestaan ja kestäväksi todettu.

Skoda octavia saattaa olla ruosteessa jo puolivuotiaana. Se on testeissäkin todettu. Kova melu ja vaarallisen huono ajettavuus ovat ominaisuudet mistä Skoda tunnetaan.

• itäauto skoota tunnetusti mätänee koristaan parissa kolmessa vuodessa viimeistään. niin laaduton pötkylä se on. onhan skoota todettu kaikkein ruostuvimmaksi automerkiksi. youtubessakin on videoita, joissa näytetään parin vuoden vanhan skootan ovien maalipintaa läheltä. ruostekukkaset alkaneet jo puhkeilemaan kaikkeen kukoistukseensa.

• VWMAN

nopeasti ruostuvia ja erittäin huonoja myös ajaa. huonoin auto ikinä ajaa on juuri skoda octavia. ei kulje hetkeäkään suoraan, aivan kuin lastu laineilla ja jousitusmukavuudesta ei tietoakaan.

• aasialainenKusetus

Muuten pojat (Holisti) menee oikein, mutta nuo ongelmat on Toyotan ongelmia, ei se valehtelellu ja toistolla muuksi muutu, sori vaan dorka..

• EiKoskaanEnääTojoa

Vag-autoissa voi olla ongelmansa niissäkin mutta toyota on ylivoimaisesti ruosteisin auto. Toki muutenkin epäkiinnostava.

• mävaan_

skodalla on ennenkin ollut ruostumisongelmaa.

• skoda_on_kuraa

on perhana surkeita itäautoja!!!!!!!!!!!!!!

• Purkeles

asiallinen ja totuudenmukainen aloitus. hyvä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2290
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      55
      1327
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1256
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1181
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      904
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      788
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      741
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      22
      588
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      565
    Aihe