Uusi Avensis

epätietoinen-ostaja

Onko Avensis Premium malli vielä myynnissä vai joutuuko tyytymään tavalliseen?

17

1477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukaan.ei.halua

      Niskalaukaus tuli jo. Pahasti flopannut malli lopetettiin kokonaan. Ei kelpaa kenellekään uutena joten käytettyjenkin hinnat putoavat kunnolla. Lopetettujen mallien kohtalo on karu.

    • Huutonaurahdus

      On ylipäätään pölvästien hommaa puhua "premium-autoista" mutta erityisen huvittavalta tuo sana kuulostaa Toyotan yhteydessä.

      • oletSaivartelija

        No kerro millä nimikkeellä pitäisi noita parempia autoja sitten kutsua. Toyotan kohdalla tuo on yritys parantaa halvalla merkin tai mallin orvoa, tosin ei se mihinkään mut muutamasta elektroniikka helystä, auto kun on tavallinen halpiskurakärry.


      • Eiainakaanjapanailaidet
        oletSaivartelija kirjoitti:

        No kerro millä nimikkeellä pitäisi noita parempia autoja sitten kutsua. Toyotan kohdalla tuo on yritys parantaa halvalla merkin tai mallin orvoa, tosin ei se mihinkään mut muutamasta elektroniikka helystä, auto kun on tavallinen halpiskurakärry.

        On jonninjoutavaa teinien kinastelua se, mikä on "premium-auto".

        Se mikä on varmaa on että ei ainakaan minään ruostuva japaninkinneri ole "premium". Ne ruostuvat ja ovat lyhytikäisiä ja turvattomia.

        Yleensä joku Volvo tai Mersu on mainittu "premiumiksi" mutta sekin on turhaa, sillä nuo merkit puhuvat puolestaan.


    • tehthetheh

      Mäntyharjulla sitten vanha opel omega teki sillppua avensiksesta ?

    • pariAnturiaEnemmän

      Avensis ja Premium, aika lailla särähtää.

    • hghg

      Avensis Premium on mielestäni parempi ja mukavampi kuin E-sarjan mersu.

      • floppaaja.lopetettiin

        Ja koiran mielestä omia palleja on mukava nuoleskella.
        Ave ei pärjää edes omassa hintaluokassaan. Jos pärjäisi niin sen valmistusta jatkettaisiin. Aven täysin vanhentuneen mallin suosio on ollut pohjamudissa jo vuosia. Ainoastaan täällä terolandiassa sitä on myyty välttävästi, ei missään muualla.


      • AutoPelle

        Miten niin välttävästi. Ave on ollut luokkansa parhaiten myyviä autoja Suomessa koko ajan. Useana vuonna se on ollut Tojottimen parhaiten myyvä malli Suomessa j amyynyt reilusti enemmän kuin Mondeo tai Passat, Insigniasta tai C5stä puhumattakaan.


      • outoMaPohjolasta

        Se on ollutkin Toyotavaarien Premiumia, hehee. Ikänsä Toyotalla kitkuttaneet itsetunnottomat luovuttajat pääsee eläkkeelle ja sitten repäistään käärinliinojen sopukoista säästetyt eurot ja repäistään jotain ihan mahtavaa jolla kitkutellaan sitten viimeiseen laatikkoon. Nuo muut mainitsemasi autot ovat vaan niin paljon parempia kaikessa, että järjellä ei Toyotan myyntimääriä voi Suomessa selittää. Ilmeisesti metsäläinen nöyrä tietämätön kansa ei voi nauttia vieläkään edes 2010 luvulla elämästään.


      • Parhaan_valitsin
        AutoPelle kirjoitti:

        Miten niin välttävästi. Ave on ollut luokkansa parhaiten myyviä autoja Suomessa koko ajan. Useana vuonna se on ollut Tojottimen parhaiten myyvä malli Suomessa j amyynyt reilusti enemmän kuin Mondeo tai Passat, Insigniasta tai C5stä puhumattakaan.

        Kaikkia olen vertaillut, ja aina jaksan ihmetellä Avensiksen myyntiä. Ilmeisesti läheskään kaikki eivät vertaile autokanditaatteja. Näistä, ja muutamasta muusta, minä päädyin C5:een. Tilava farkku tehokkaalla dieselillä ja automaatilla. Mondeon valinta oli lähellä, mutta C5:n jousitus vei voiton. Jo 7 tyytyväistä vuotta on takana, ja kohta olisi aika valita seuraaja.


      • ranskanpulla
        Parhaan_valitsin kirjoitti:

        Kaikkia olen vertaillut, ja aina jaksan ihmetellä Avensiksen myyntiä. Ilmeisesti läheskään kaikki eivät vertaile autokanditaatteja. Näistä, ja muutamasta muusta, minä päädyin C5:een. Tilava farkku tehokkaalla dieselillä ja automaatilla. Mondeon valinta oli lähellä, mutta C5:n jousitus vei voiton. Jo 7 tyytyväistä vuotta on takana, ja kohta olisi aika valita seuraaja.

        No puuttumatta mikä olisi tämän kokoluokan paras auto, mutta c5 se ei taatusti ole, ei lähelläkään, itse asiassa onneton esitys tämä IIIc5, asfaltin poikkisaumat täräyttää niin ettei yhdessäkään rautajousi autolla vastaavaan pääse, auton ohjaus on taatusti luokkansa huonoimpia, voit ihan vapaasti katsoa autolehtien vertailuja jossa todetaan sama, toki mulle sama mikä testeissä menestyy,mikä ei -olen itse ajellut c5 ja siitä juttuja kyllä riittäisi.


      • Parhaan_valitsin

        Makuja on monia, sanoi koira, kun pallejaan nuoli. Se, mikä on minusta paras, ei ilmeisesti miellytä sinua. Minusta lehdet voivat kirjoittaa mitä haluavat, mutta minä valitsen itse auton, minkä ostan. Olen monta kertaa todennut, että minun automakuni on erilainen, kuin näiden sporttisuutta ihannoivien autotoimittajien.


      • entinenaivopieru
        Parhaan_valitsin kirjoitti:

        Makuja on monia, sanoi koira, kun pallejaan nuoli. Se, mikä on minusta paras, ei ilmeisesti miellytä sinua. Minusta lehdet voivat kirjoittaa mitä haluavat, mutta minä valitsen itse auton, minkä ostan. Olen monta kertaa todennut, että minun automakuni on erilainen, kuin näiden sporttisuutta ihannoivien autotoimittajien.

        Sähän se tiedät kyllä pallien nuolemisesta, mutta jos väität että C5 olisi parhaimpia autoja, niin osoitat täyden tietämättömyytesi autoista, no siksi oletkin citroenin valinnut


      • Huvinsakullakin
        Parhaan_valitsin kirjoitti:

        Makuja on monia, sanoi koira, kun pallejaan nuoli. Se, mikä on minusta paras, ei ilmeisesti miellytä sinua. Minusta lehdet voivat kirjoittaa mitä haluavat, mutta minä valitsen itse auton, minkä ostan. Olen monta kertaa todennut, että minun automakuni on erilainen, kuin näiden sporttisuutta ihannoivien autotoimittajien.

        No meinaakko sitten että aven ostajat ei osta avea siksi että se on heidän mielestään hyvä ostos.
        Eli toyotan ostajien mielestä on ihan sama vaikka sinä ajat citroenilla, toisaalta ihmettelen miksi sitä tulet tänne kertomaan, jokin sinua vetää tänne.
        Minä kyllä tiedän III C5 mikä se on, mutta jos sinä olet tyytyväinen niin siitä vaan, luokkansa parhaimpiin se ei kuiteskaan kuulu olit mieltä mitä vaan


    • Buaaahhaaaaaaa

      Avensista ei myydä Premiumina, koska laatua Toyota ei pysty laskemaan niin alas, mitä tuo nimitys vaatiin.

    • EntinenToyotisti

      Toyotan Avensis malli on vaarallinen, mulla oli etukamerassa vikaa ja siitä tuli ilmoitus näytölle "tarkasta etukamera" ja samalla sammui kaikki valot ajon aikana. eilen näytölle tuli vikailmoitus "tarkasta seisontajarrujärjestelmä" ja auto teki paniikkijarrutuksen moottoritiellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1461
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1265
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1205
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe