Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pointer Minimagnum vs. Tracker Exact

Tutkaton

Onko metsästäjäkollegoilla minkälaisia kokemuksia Pointerin Minimagnumista ja/tai Trackerin Exactista?

Tarkoitus olisi hankkia Beaglelle tutka, mutta päätöksen tekeminen on varsin hankalaa. Molemmat tutkat ovat täsmälleen saman hintaisia ja ainakin netistä molemmista tutkista saa ihan yhtä vähän irti.

Mielelläni kuulisin käyttökokemuksia.
Kiitoksia!

5

4357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • beatlesi

      Itselläni ollut trakkerin panta pikkukoirille.
      Hyvin olen pärjännyt vaikka huollosta palautettiin joskus viisi vuotta takaperin toimimattomana ja vettä saaneena!Korjasin itse!
      Tässä on ainakin yksi linkki jos ois jotain apua!
      http://www.eralle.net/forum/viewtopic.php?t=9848

      • minä vain

        Osta se mikä sinua itseäsi eniten kiinnostaa, erälle nettiin kun menet niin menet juupas ei linjalle..
        Itse ostin ensimmäisen tutkan -93 kun oli beagle niin pointerin ja se tutka on vieläkin toiminnassa.. sopiva ja kevyt pärjää hyvin sillä kun koira ei mene pitäjästä toiseen.
        Mutta on mulla trakkerikin nykyään jossa haukun ilmaisin , siirryin siihen kun en saanut 2 pannalla pointerilla tutkaa.
        Ja vaihdoin koira rodun isompaan ja metsästyksen jäniksestä ketun pyyntiin.
        Molenmat tutkat ovat hyviä mutta jos varallisuus piisaa niin ilman muuta gps näkee missä koira menee.
        Itse meinaan hankkia sellaisen, heti kun on varaa. Velipojalla on sellainen ja kyllä on toimiva peli.


    • vee-pee

      Itelläni beaglella minimagnumi viime syksyn ja kun oli vähän pakkasta ni koira näkyi noin 300 metrin päässä eikä tutka puhunu mitään... Laitoin tehtaalle kun takuu oli voimassa, olivat vaihtaneet lähettimen (oli muka kastunut) ja sitähän ei takuu korvannut. Omasta pussista 200 euroo, eikä pelannut sen paremmin.. Nyt sitte kesällä vaihoin trackerin älyspeedin ja johan alako koira löytymään. Tosin se suuntiminenhan on vähä semmosta aavistus peliä (todella kova takanäyttö) mutta muuten on hyvästi pelittäny(kantavuus kyllä riittää).. Ja ohan tuo vielä beagle jaksanu pannan kantaa. Suosittelen että laitat vaan ison koiran tutkan, ei se panta niin paljo pienempi ole "minissäkään".. ja kyllähän se beaglekin menee sinne mihin ajokoirakin, jäniksestähän se riippuu eikä koirasta jos koiralla sitkeys riittää... Tämä on tietysti vaan minun mielipide.

    • iiu

      itellä ollu 3-vuotta appiukolta pointer käytössä, haukunilmaisin on hyvä mut taka näyttöä antaa aika paljon.aina ei varmaa kummasta suunnasta koira tulee.itellä on myös beagle.

    • kys1

      Eikö exact bird kestä vettä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2364
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      53
      2064
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1883
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1658
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1582
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1456
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1420
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1402
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1390
    Aihe