Sinut tavatessani olin kirjoittaa tänne Onnellisuus-palstalle siitä, miten saat oloni niin hyväksi. Tunnuit vaan niin tutulta ja oikealta. Tuoksut oikealta, olet persoonallisen näköinen, ja kävelytyylisi saa harppomaan perässä 😍
En ole unohtanut sinua, vaikka ihasteluun täällä kutakuin lopetinkin.
Sininen sunnuntai
20
1068
Vastaukset
- Justwondering
Olipas kaunis viesti 😍 Onko tää naiselle vai miehelle? Miksi haluat harppoa perässä ja mihin?
- Vainkäuniitaajatuksia
Onni on sydämen muotoinen ❤️
- onnellistaelämääsinulle
En minäkään ole sinua unohtanut. Jotakin ihmeellisen tuttua sinussa oli. Ihan kuin olisin tuntenut sinut aina. En ole kokenut vastaavaa kenenkään muun kanssa.
- kiittos
Joskus kun vastoinkäymisiä tapahtuu, niin jotain kuolee pois. Voi olla, ettei tässä käynyt niin. Yritetään poimia onnea kaikessa :)
- Sepnkiellettyä
Ette saa puhua naisesta täällä.
- Enunohda
Ihan kuin minulle. Onko jo liian myöhäistä löytää toisemme uudelleen?
- naiselleeee
Ei ole myöhäistä. Riittävän vahvat tunteet kun ehtii muodostua niin ne ei noin vain katoakaan.
- Naiselta
naiselleeee kirjoitti:
Ei ole myöhäistä. Riittävän vahvat tunteet kun ehtii muodostua niin ne ei noin vain katoakaan.
Ei katoa. Vaikka yritetty on.
- Naisel
Naiselta kirjoitti:
Ei katoa ei. Vaikka yrittänyt olen. Hetken menee kuin olis vaan, ja sitten se taas tapahtuu.
- Naiselta
Naisel kirjoitti:
Ei katoa ei. Vaikka yrittänyt olen. Hetken menee kuin olis vaan, ja sitten se taas tapahtuu.
Näen vilauksen ja tunne palaa voimakkaana takaisin. 😍
- Naisel
Naiselta kirjoitti:
Näen vilauksen ja tunne palaa voimakkaana takaisin. 😍
Onko sinulle käynyt noin? Itselle aika vasta kävi just tuollain. Vähän harmittaa kun asialle ei voi mitään. Silti on tunne rinnassa kuin olisi sydäntään myöten rakastunut.
- Naiselta
Naisel kirjoitti:
Onko sinulle käynyt noin? Itselle aika vasta kävi just tuollain. Vähän harmittaa kun asialle ei voi mitään. Silti on tunne rinnassa kuin olisi sydäntään myöten rakastunut.
On käynyt. Viimeksi tässä syksyllä. Aina menee sisuskalut ympäri, kun hänestä näen vilauksenkin.
- Naisel
Naiselta kirjoitti:
On käynyt. Viimeksi tässä syksyllä. Aina menee sisuskalut ympäri, kun hänestä näen vilauksenkin.
Mikä estää sinua ottamasta häneen yhteyttä. Tuskin sentään lähestymisen kieltoa olet saanut. 😉
- Naiselta
Naisel kirjoitti:
Mikä estää sinua ottamasta häneen yhteyttä. Tuskin sentään lähestymisen kieltoa olet saanut. 😉
No en ole lähestymiskieltoa saanut 😂 esteitä on itseasiassa useita. Pelkään satuttavani itseäni lisää. Siinä yksi
- Naisel
Naiselta kirjoitti:
No en ole lähestymiskieltoa saanut 😂 esteitä on itseasiassa useita. Pelkään satuttavani itseäni lisää. Siinä yksi
Sama itsellä. Pelko on kova että homma kusee, heti alkuunsa. Muuten kyllä rohkaistuu sinä ja ottaisin yhteyttä. Tuskinpa tämä tunne häviää ikinä.
- Naiselta
Naisel kirjoitti:
Sama itsellä. Pelko on kova että homma kusee, heti alkuunsa. Muuten kyllä rohkaistuu sinä ja ottaisin yhteyttä. Tuskinpa tämä tunne häviää ikinä.
Ei varmaan katoa mihinkään, ehkä sen kanssa oppii elämään. Seuraavaan elämään.
- naiselleeee
Naiselta kirjoitti:
Ei ne katoa. Sellaista se joskus on. Mutta jos ei samaan suuntaan haluta katsoa niin ei sillekään mitään mahda. Tunteita on, mutta ei kompromissikykyä molemmilla tarpeeksi.
- Naiselta
naiselleeee kirjoitti:
Ei ne katoa. Sellaista se joskus on. Mutta jos ei samaan suuntaan haluta katsoa niin ei sillekään mitään mahda. Tunteita on, mutta ei kompromissikykyä molemmilla tarpeeksi.
Pitäisi varmaan edes päästä juttelemaan.
- josminultakysyy
Ei ole myöhäistä mikään.
- TääOnTaas
Näitä ikinä ette ole yhdessä eläneet? Kolme vuotta jos sitäkään se onni kestää sitten herää kiima toisiin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569