Eli miten vietätte koulujen alun/lomam lopun? Meinaatteko juhlia vai olla vaa himas? Missä meinaatte juhlii ja mihin asti?
Ite haluisin lähtee juhlii kavereitten kans mut em tiiä miten saisin sen sovittuu vanhempien kans ja missä olis sitte yön
Koulujen alun bileet
Haluunryppää
5
621
Vastaukset 5
- Andrukela
Ei kai se loma vielä lopu?
- Greisyyy
Luonnossa voi hyvin olla yhden illan aamun sarastukseen, pienessä siiderissä.
- MirandaUusi
Itsellä alkaa vasta ens kuun 15 päivä. Meen ylärille siis, ja turha kysyy et mis asun ja mille meen. Sillä jos kysytte nii saatte, mut ette sitte muuta multa.
Itse aijpn poltttaa salaa tupakan, kuunnella musiikkii, ja sillee. Vaik oon aika varma etten oo enää täällä, koska valvon viikon putkeen nii kupken. Ei muuta diid. - Kaequ2
Ei sitä kannata mitenkään juhlia. Kouluhan on täyttä paskaa
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3361325- 1061112
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22787- 70643
- 101643