Hoitamaan tätä juttua nainen
Ei sussa ollu yhtään pyllyä
19
765
Vastaukset
Teitkö itse mitään asian suhteen, paitsi leikit pässiä narussa?
Jos olet T-mies, niin minua ei kiinnosta
alkaa hoitaa mitään asioita kanssasi.
Luojan kiitos, en koskaan aloittanutkaan!
Texasin Pekka et ole. Hän ei kirjoittaisi noin
ikinä. Pekan kanssa voi sitä paitsi asioida
asiallisesti, toisin kuin eräiden.
Pekka on siinäkin suhteessa sinua parempi.- niinpäniin
Kuule lutkajäbä, mitä jos menisit ihan vaan terapiaan ja jättäisit noiden mielenterveysongelmiesi vatkomisen "alan ammattilaisille" Siel on kasa kaltaisiasi narsisteja elämässä SINUNKIN puolesta. Nekin tarvitsee uusia uhreja joidenka puolesta elää, suurin osa epäonnistuneita ihmissuhteissaan. Olisit kaltaistesi narsistien joukossa. Kemiatkin pelaisi varsin mainiosti. Ja vielä yksi samankaltaisuus, tykkäätte jakaa mahdollisimman laajan piirin kesken ihmissuhdeasioitanne. Eikä sen kanssa jonka kanssa pitäisi elämää elää.
öö eiku töö, eiku se on pöömies- entäsnämä
Hitostako minä teidän "jutskistanne tiedän"
Nää teidän arvuutteluleikkinne on hiukan outoja, et ihan itseksenne vaan arvuuttelette.
tässä lisää hää höö hii nainen, ainakin tolla naisella saattais olla lapsia, keksittekö tästäkin jotain vääntää? - niinpäniin
Ok, on muakin seurailtu ja vainottu täältä, mut en yhdistä noita nimiä niihin jotka seurailivat. Olin ennen suht terve ihminen ja haaveilin omasta perheestä. Nyt ei enää tiedä mikä on se päivä jolloin tulee jokin sairaskohtaus. Mua seurasi ensin suvaitsemattomasti samaa sukupuolta vainoava nainen jolla oli pakkomielle elää mun puolesta, ei se vaivautunut jenginsä kanssa edes tarkistamaan ovatko heidän yhteisharhansa edes paikkansapitäviä. Tää oli sellainen nainen, että se pysyi politiikassa varmaankin järkkäämällä naimisissa oleville miehille seuraa. Se nainen oli täysin sekaisin ja mun piti yhden politiikon kärsivää vaimoakin seurata, kun tää nappas vaimolle kuuluvan tilan ja vaimo oli kuin ilmaa vain ja pahoilla mielin. Luultavasti sekin mies kuvitteli saavansa viihdyttäjän. Vaikka oikeammin hänen olisi kuulunut päästä parisuhdeterapiaan. Ainakin pientä yli-imelää tuuppautumista tapahtui, itselleni tuntemattomalta varatulta ikääntyneeltä mieheltä. Ei minun olisi pitänyt häntä kiinnostaa miltään osiolta. Aivan erinlaiset tarpeet. En milloinkaan edes syttyisi varattuun mieheen joka sillä tavoin kohtelisi vaimoaan, enkä muutenkaan. Tai siis käyttäytyisi vaimonsa edessä. Rekvisiittaa oli vaimo hänelle.
Ehkä joku manipuloiva psykiatrian ammattilainen olis tälle miehelle diagnosoinut vaimon olevan narsisti, mut mun silmäni kyllä näytti, että juuri päinvastoin. Energiaimuri oli ihan joku muu kuin vaimo. No joo sitä seurasi sitten lisää häiriköitä perääni, oli urhoa joka vei sänkyyn ja aloitellessaan ilmoitti olevansa naimisissa. No kyllä tasan varmasti sellainen vie jo vähäisimmätkin haluamiset. Se on kyllä tasan niin, että tässä yhteiskunnassa terapiaan pistetään täysin väärät henkilöt josta syystä koko kansa voi huonosti. Ehkä tuon vainoamisen voi ajatella siten, että tälläisellä naisella joka käyttäytyy suvaitsemattomasti samaa sukupuolta kohtaan on jokin kateellisuus toisia naisia kohtaan, että lähtee yleensäkään vainoamaan ja seurailemaan. no yleensä aina on kyse naisesta jolle ei ole riittänyt yksi parisuhde vaan uhreja on haettu aina vain uusia, itsensä harhamaailmassaan luotuun teatteriin joissa muiden tunteilla ei ole merkitystä.
Ja itseasiassa hän vei minut paikkaan jossa oli tunnettu musiikkialan ammattilainen ja se silmäys jonka tämä ihminen loi tähän naiseen sai minut ymmärtämään, että tälläistä ahdistelua ja vainoa on tapahtunut tämän naisen toimesta jollekin toisellekin. Sellainen ilme, että jos katse voisi tappaa niin...
Näin unen, että paha saa palkkansa, mut se ei paljoa auta, kun koko elämä on tuhottu ja pilalla, ei tullut omaa perhettä tuli naimisissa olevia häiriökäyttäytyviä raiskareita. Jos saan jonkin sairakohtauksen tai kuolen näihin vaivoihin, olen ajatellut tehdä oikeusjutun ja he saavat kantaa vastuun tekojensa hedelmistä. Surullista, ettei narsistinen ukkomies sen vertaa tajua edes uhriensa terveyskuluja kustantaa. Varmaan keuhkoaa täällä , että joku muu kuin hän on narsisti taas. Omaa napaa ajattelee hän ja vähän alapuolla. entäsnämä kirjoitti:
Hitostako minä teidän "jutskistanne tiedän"
Nää teidän arvuutteluleikkinne on hiukan outoja, et ihan itseksenne vaan arvuuttelette.
tässä lisää hää höö hii nainen, ainakin tolla naisella saattais olla lapsia, keksittekö tästäkin jotain vääntää?Minulla ei ole mitään yhteisiä "jutskia" TP-miehen kanssa,
hän vain vainoaa ja vakoilee minua!- entäsnämä
En meinannut löytää tänne, kun vähemmän tulee tänne kurkattua ja vielä vähemmän mitään kommentoitua. Oletko muuttanut etunimiä, kunhan tarkistan ja kysyn, onko M oikeasta etunimestäsi, eikä se ole A? Ja onko Timo oikeasti Timo eikä jokin muu?
Sitten oletko kirjoittanut johonkin jotain varomatonta, joka on voitu ymmärtää väärin tai kiinnostukseski sinun taholta? Minä heittelin varmasti jotakin, ei tullut mieleenikään, että joku olisi lähteynyt seuraamaan luulin,että täällä ollaan anonyymeina. Ja vielä vähemmän olisin tajunnut epäillä, että joku samaa sukupuolta oleva käyttäytyisi suvaitsemattomasti ja vielä vähemmän ymmärrän, miksi tälläisesti käyttäytyvä nainen ei kustanna vainoamilleen naisille jälkeläisiä, vaan toitottaa itsensälaisille aina vaan uusia uhreja etsiville naisille adobtiolapsia.
Se nainen joka lähti minua seuraamaan alkoi myös selvittelemään tapaamani miehen puhelinnumeroa, itse en sitä tiennyt, enkä olisi selvitellyt, jos olisin halunnut, olisin pyytänyt, mutta koska tämä nainen alkoi elämään puolestani hän oli soittanut tälle miehelle ja pyytänyt jollakin konstilla osallistumaan suunnitelmiinsa jossa tämä jengi seurasi minua tanssiravintolaan jossa silloin tällöin kävin, nyt en enää lainkaan.(tää samainen jengi liikkuu koko eteläsuomen ravintoloissa ja kävijämäärät sen kun vähenevät) Joista en sen enempää tähän, no hänen ansioistaan ainakaan siitä jutusta ei tullut sen enempää, ehkei olisi tullut muutenkaan. Tämä mies ei nimittäin osannut valehdella ja jäi helpolla kiinni osallistumisestaan. Tarkoituksena oli siis henkinen väkivalta missä minua tarjottiin väkisin naimisissa oleville miehille ja minä kuulemma olin narsisti. No sen jälkeen en ole kyennyt huolehtimaan itsestäni, ei ihan kaunista ole lähteä tuntematonta vainoamaan ja tekemään diagnooseja. Ruokahalu on mennyt, narsistiksi diagnosoitu, ei jaksa huolehtia itsestään, yritän syödä väkisin, ostelin terveellisiä herkkuja kaappiin, joita en sitten koskaan jaksanut syödä. Kaikki ilo ja nautinto on mennyt elämästä, piti haluamatta viihdyttää ihmisiä jotka ajaisivat muut terapiaan ja kuitenkin itsellä ne ongelmat olivat heillä. Suomessa terapiaan tyrkytetään juuri niiden ihmisten uhreja joidenka itse pitäisi apua saada ja ovat suhteistaan epäonnistuneet, koska välittävät vain omista harhamaailmoistaan ja narsistina, ei kiinnosta kuunnella ketään ja mitään. Ja narsisteja he todella ovat, sillä minkääntasoista anteeksipyyntöä en ole kuullut. Jos olisi ollut kyse terveistä normaaleista ihmisistä palautetta olisi kyllä tullut uskoisin. Virheitä ihminen tekee aina, mutta normaali ihminen kyllä pyytää väärinkäsityksiään anteeksi. Mut ilmeisesti tässä ajatellaan, ettei sen väliä, kun he eivät normaalilla tavoin itsekkään lähesty kohteitaan. "Eikä Uhri tajua, kun se oli se tyhmä ja narsisti"
Yks jengin naisista selvitteli omasta halustaan tota sähköposti asiaa, mitenkä voidaan lukea toisten posteja, sitten alettiin mun sähköpostieni kanss "leikkimään" lähetettiin viesti ja kun seuraavalla hetkellä vilkaisin, se oli sähköpostistani kadonnut jäljettömiin yms. Eli ensimmäinen halusi ehkä leuhkia, mitä kaikkea kivaa he duunaavat keskenään ja sitten loppujengi "tai tämä itsekin esiintyen toisena sukupuolena" halusi sitten näyttää mitä kaikkea he tekevät
Sitten esim tämä ensimmäinen nainen kertoi menevänsä siihen ja siihen aikaan kokoukseen ja kuinka ollakkaan ryhmän toinen nainen lähettää juuri kokouksen aikana jonkin herttaisen ryhmäsähköpostin. Eli miksi juuri minulle piti "tätä kokousta painottaa! Kun hän ei sitä muuten tehnyt. Kaikki oli niin läpinäkyvää, ryhmä parisuhteistaan epäonnistuneita leidejä vainoaa uusia uhreja jo naisista
Jep ihan sieltä täältä jotain lukeneena, on hirvittänyt tuo ilmiö,(varma en voi olla onko noin tapahtunut ja kuinka paljon, kun on ollut noita näytelmäleidejä liikenteessä) kun jotkut ottavat jonkun seurattavansa työnantajiin yhteyksiä, kun kyseessä kuitenkin vain on oma luulo jostakin asiasta tai jotain tonnepäin. Itse oon facebookissa väärällä nimellä, mutta en kirjoita sinne mitään henkilökohtaista ja ystävät ja he joidenka kanssa pidetään enempi yhteyksiä tietävät jopa sen oikean tilini jota en juurikaan käytä. Haluan pysyä erossa seuraajista. Jos heitä on ystävissäni, ovat olleet hiljaisesti. Tänään tein poikkeuksen kirjoitin arasta aiheesta mikä velloo siellä: saako helteestä valittaa ja saako joku siitä tykätä. Sanoja on käytetty, että onko silloin rasisti jos tykkää helteestä. Ans kattoo miten käy, tärkein pontti oli kirjoituksessani se, että valittaja luokitellaan ikäväksi, kun se ei ole kiva kiva viihdyttäjä. Mut se mitä muut eivät tajua, kun torjuvat "valittajan", että se voikin olla aika mielenkiintoinen ihminen ja, että hänen kanssaan ehkä voi puhua ihan mistä vaan. Mut eivät tuu sitä koskaan tajuamaan, kun valittaja torjutaan ennen kuuntelua.
Mikset sä jätä paikkaa vaan rauhaan, vois tulla itselle parempi mieli? Mä en ees yritä ymmärtää tätä kaikkea täältä, en ees luulotella mitään, on mulla teoria entäsnämä kirjoitti:
En meinannut löytää tänne, kun vähemmän tulee tänne kurkattua ja vielä vähemmän mitään kommentoitua. Oletko muuttanut etunimiä, kunhan tarkistan ja kysyn, onko M oikeasta etunimestäsi, eikä se ole A? Ja onko Timo oikeasti Timo eikä jokin muu?
Sitten oletko kirjoittanut johonkin jotain varomatonta, joka on voitu ymmärtää väärin tai kiinnostukseski sinun taholta? Minä heittelin varmasti jotakin, ei tullut mieleenikään, että joku olisi lähteynyt seuraamaan luulin,että täällä ollaan anonyymeina. Ja vielä vähemmän olisin tajunnut epäillä, että joku samaa sukupuolta oleva käyttäytyisi suvaitsemattomasti ja vielä vähemmän ymmärrän, miksi tälläisesti käyttäytyvä nainen ei kustanna vainoamilleen naisille jälkeläisiä, vaan toitottaa itsensälaisille aina vaan uusia uhreja etsiville naisille adobtiolapsia.
Se nainen joka lähti minua seuraamaan alkoi myös selvittelemään tapaamani miehen puhelinnumeroa, itse en sitä tiennyt, enkä olisi selvitellyt, jos olisin halunnut, olisin pyytänyt, mutta koska tämä nainen alkoi elämään puolestani hän oli soittanut tälle miehelle ja pyytänyt jollakin konstilla osallistumaan suunnitelmiinsa jossa tämä jengi seurasi minua tanssiravintolaan jossa silloin tällöin kävin, nyt en enää lainkaan.(tää samainen jengi liikkuu koko eteläsuomen ravintoloissa ja kävijämäärät sen kun vähenevät) Joista en sen enempää tähän, no hänen ansioistaan ainakaan siitä jutusta ei tullut sen enempää, ehkei olisi tullut muutenkaan. Tämä mies ei nimittäin osannut valehdella ja jäi helpolla kiinni osallistumisestaan. Tarkoituksena oli siis henkinen väkivalta missä minua tarjottiin väkisin naimisissa oleville miehille ja minä kuulemma olin narsisti. No sen jälkeen en ole kyennyt huolehtimaan itsestäni, ei ihan kaunista ole lähteä tuntematonta vainoamaan ja tekemään diagnooseja. Ruokahalu on mennyt, narsistiksi diagnosoitu, ei jaksa huolehtia itsestään, yritän syödä väkisin, ostelin terveellisiä herkkuja kaappiin, joita en sitten koskaan jaksanut syödä. Kaikki ilo ja nautinto on mennyt elämästä, piti haluamatta viihdyttää ihmisiä jotka ajaisivat muut terapiaan ja kuitenkin itsellä ne ongelmat olivat heillä. Suomessa terapiaan tyrkytetään juuri niiden ihmisten uhreja joidenka itse pitäisi apua saada ja ovat suhteistaan epäonnistuneet, koska välittävät vain omista harhamaailmoistaan ja narsistina, ei kiinnosta kuunnella ketään ja mitään. Ja narsisteja he todella ovat, sillä minkääntasoista anteeksipyyntöä en ole kuullut. Jos olisi ollut kyse terveistä normaaleista ihmisistä palautetta olisi kyllä tullut uskoisin. Virheitä ihminen tekee aina, mutta normaali ihminen kyllä pyytää väärinkäsityksiään anteeksi. Mut ilmeisesti tässä ajatellaan, ettei sen väliä, kun he eivät normaalilla tavoin itsekkään lähesty kohteitaan. "Eikä Uhri tajua, kun se oli se tyhmä ja narsisti"
Yks jengin naisista selvitteli omasta halustaan tota sähköposti asiaa, mitenkä voidaan lukea toisten posteja, sitten alettiin mun sähköpostieni kanss "leikkimään" lähetettiin viesti ja kun seuraavalla hetkellä vilkaisin, se oli sähköpostistani kadonnut jäljettömiin yms. Eli ensimmäinen halusi ehkä leuhkia, mitä kaikkea kivaa he duunaavat keskenään ja sitten loppujengi "tai tämä itsekin esiintyen toisena sukupuolena" halusi sitten näyttää mitä kaikkea he tekevät
Sitten esim tämä ensimmäinen nainen kertoi menevänsä siihen ja siihen aikaan kokoukseen ja kuinka ollakkaan ryhmän toinen nainen lähettää juuri kokouksen aikana jonkin herttaisen ryhmäsähköpostin. Eli miksi juuri minulle piti "tätä kokousta painottaa! Kun hän ei sitä muuten tehnyt. Kaikki oli niin läpinäkyvää, ryhmä parisuhteistaan epäonnistuneita leidejä vainoaa uusia uhreja jo naisista
Jep ihan sieltä täältä jotain lukeneena, on hirvittänyt tuo ilmiö,(varma en voi olla onko noin tapahtunut ja kuinka paljon, kun on ollut noita näytelmäleidejä liikenteessä) kun jotkut ottavat jonkun seurattavansa työnantajiin yhteyksiä, kun kyseessä kuitenkin vain on oma luulo jostakin asiasta tai jotain tonnepäin. Itse oon facebookissa väärällä nimellä, mutta en kirjoita sinne mitään henkilökohtaista ja ystävät ja he joidenka kanssa pidetään enempi yhteyksiä tietävät jopa sen oikean tilini jota en juurikaan käytä. Haluan pysyä erossa seuraajista. Jos heitä on ystävissäni, ovat olleet hiljaisesti. Tänään tein poikkeuksen kirjoitin arasta aiheesta mikä velloo siellä: saako helteestä valittaa ja saako joku siitä tykätä. Sanoja on käytetty, että onko silloin rasisti jos tykkää helteestä. Ans kattoo miten käy, tärkein pontti oli kirjoituksessani se, että valittaja luokitellaan ikäväksi, kun se ei ole kiva kiva viihdyttäjä. Mut se mitä muut eivät tajua, kun torjuvat "valittajan", että se voikin olla aika mielenkiintoinen ihminen ja, että hänen kanssaan ehkä voi puhua ihan mistä vaan. Mut eivät tuu sitä koskaan tajuamaan, kun valittaja torjutaan ennen kuuntelua.
Mikset sä jätä paikkaa vaan rauhaan, vois tulla itselle parempi mieli? Mä en ees yritä ymmärtää tätä kaikkea täältä, en ees luulotella mitään, on mulla teoriaNimimerkki "Entästämä" en kuulu mihinkään kiusaajarinkiin.
En pidä kiusaamista harrastuksena, tai edes ajankulunani.
En lähettele sähköposteja, joita itse (tai taitavamman apurin
avulla) poistaisin vastaanottajan sähköpostista.
En selvittele kenenkään naisen tai miehen yhteystietoja,
vain voidakseni varoittaa heitä jostakusta 3:sta henkilöstä.
Kyllä olen M- en A-nainen. Ja Timokin on vain Timo.
Ja haluan vain, että yksityiselämääni liittyvä stalkkaaminen loppuu:
- Ei yksityiseen sähköpostiini murtautumista.
- Ei salasanan pyytämistä FB-tililleni.
- Ei tuttavieni jututtamista selkäni takana.
- Ei autolla seurailua.
Mikään ystävällinen, sen paremmin kuin ilkeäkään sana,
joskus kauan sitten ei oikeuta , toisen ihmisen elämään tunkeutumiseen,
tuttavia selän takana jututtamalla, ja nettitileille murtautumalla.
Kenellekään ei saa tehdä niin.
Se on sairasta ja se on rikollista!- niinpäniin
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Nimimerkki "Entästämä" en kuulu mihinkään kiusaajarinkiin.
En pidä kiusaamista harrastuksena, tai edes ajankulunani.
En lähettele sähköposteja, joita itse (tai taitavamman apurin
avulla) poistaisin vastaanottajan sähköpostista.
En selvittele kenenkään naisen tai miehen yhteystietoja,
vain voidakseni varoittaa heitä jostakusta 3:sta henkilöstä.
Kyllä olen M- en A-nainen. Ja Timokin on vain Timo.
Ja haluan vain, että yksityiselämääni liittyvä stalkkaaminen loppuu:
- Ei yksityiseen sähköpostiini murtautumista.
- Ei salasanan pyytämistä FB-tililleni.
- Ei tuttavieni jututtamista selkäni takana.
- Ei autolla seurailua.
Mikään ystävällinen, sen paremmin kuin ilkeäkään sana,
joskus kauan sitten ei oikeuta , toisen ihmisen elämään tunkeutumiseen,
tuttavia selän takana jututtamalla, ja nettitileille murtautumalla.
Kenellekään ei saa tehdä niin.
Se on sairasta ja se on rikollista!Okei, kunhan tarkastin, kun se A kin on täällä riehunut ja häntäkin käytiin kotipihalla autolla tarkistamassa, en kyl tykännyt hänestä, mut en tunnekkaan,et mun arvio on yks tyhjän kanssa. Ja makuja on niin monenlaisiii. Mut kun esiintyy tietävänä psykiatriasta jotain, ei mun mielest sellasii päästellä mitä hän teki. Mut ei oo mun elämä ei asiani. Järkyttävää vaan kun on niin paljon sillä alalla ihmisiä jotka tarttis apua itse, mut sit narsistisesti muutaman opuksen lukeneena on aivopesty ja aletaan narsistisesti elämään toisten puolesta ja syytetään omasta käyttäytymisestään vainonsa kohteita. Siis en mä tiiä oliko tää ihminen mukana mun seuraamisessa, mut tuntu niin "mikälie tapaukselta en osaa kuvailla" että helposti joku hänet manipulois tekemään vaikka mitä. Kuvitellen sen olevan normaalia käyttäytymistä.
Ootko ihan varma, että ovat samoja tapauksia, jos tää timo on vaan sattumalta joku timo ja sitten joku muu psykopaatti yrittää sut täällä manipuloida uskomaan näiden asioiden yhteyteen? Jos sä oot jotain täällä maininnut ja sit joku sekopsykiatri alkais sua seuraamaan Ei tarvi funtsii, mut ota muistiin yhtenä vaihtoehtona. Tää paikka on täynnä hulluja jotka luulee olevansa psykiatrian ammattilaisia, yks luulee tekevänsä töitä päihdeosastolla, sillä on itsellä outo kiintymys alkoholiin, se ei osaa ajatella naisen kanssa muunlaisia treffejä, kuin kaljankittaamisen. Sit sil on parisuhdeasiat olleet koko elämän sekaisin, tai siis käy bylsimässä hirveen määrän naisia,varattujakin ja sit ihmettelee, miksei hänelle oo suotu omaa perhettä. No ei tietenkään oo jos ei kukaan oo auttanut sitä käyttäytymään siihen malliin, että osaisi keskittyä yhteen ihmiseen. Anto mun oikeen lukee panoromaaninsa ilmeisesti netistä pokattuja varmaan joku urakkapan-oputki meneillään vuosikausia. Mitä mahto sellaisella tarkoittaa, et naiselle näyttää mitä kaikkee on tehnyt puolen kaupungin tai useammankin kaupungin naisten kanssa. Pitäiskö sen olevan kiinnostava merkki miehessä. En tiiä mitä iskukirjaa onpi lukenut, mut minusta aika luotaantyöntävän miehen esimerkki esiintyä jakarina joka hakee aina vaan uusia kohteita, joskus useampia samana päivänä.
Lähe sääki vaan netistä pois tai älä ainakaan kommentoi näille kummajaisille, kun ei voi tietää ketä on rehellisin mielin liikkeellä tai ketä parisuhteista useasti epäonnistuneet leikkivät tääl valaterapeutteja ja yrittävät vierittää omat ongelmansa muiden kannettaviksi. Ja rahastavat sillä sitten lopulta jo useita uhreja.
- käsittääkseni
Ei niin, mutta kyse olikin hieronnasta.
Nimikirjaimeni eivät ole T ja H.
En ole nimeltäni sen paremmin Tuula Hannele kuin Heidi T,
T-miehellä en tarkoita ketään, jonka nimikirjaimet olisivat
TH.- Elieimitään
Ei ole halua.
- köpötellään
Harrastuskaveriako lenkille ja humpalle kaipaat.
- Eiannaanteeksi
Ei niin mokasin , väärinkäsityksen takia kaiken.
Matti ei anna anteeksi. Mattia kaipaan , mut Matti ei kaipaa minuu :( - peecee
Eipä niin. Ihan hanurista koko homma :(.
- Sovitaan.niin
...
- Jokaisellaon
On oma totuutensa, tuo on vain sinun totuutesi, toisella voi olla ihan muunlainen totuus mielessä asiasta. Jokainen puhuu vain omasta puolestaan eikä koskaan toisen puolesta.
- Vinkkimiehelle
Aika harva nainen varmaan haluaa hoidella juttua jossa toinen osapuoli suoltaa solvauksia palstalle hänestä jatkuvalla syötöllä.
- Trollitrollaa
Hyvä pointti. Tosin tää alotus taitaa olla trollilta.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449271
- 785802
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414306- 583824
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella553536Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313409- 472638
- 342172
- 401970