Perjantai aamu

Naiselle hyvää huomenta! :)
Ja edessä viikonloppu mitähän mielenkiintoista se tuo tullessaan!?

11

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HeidiKultakutri

      Timo vieläkö kaljapäissäsi kutsut,
      sinulle salaa tekemääni lasta vahingoksi?
      Luulin, että kelpaan sinulle pukki.
      Mutta haikailetkin ex-tyttöystäväsi ja nykyisen yhtiökumppanisi THS:N ja
      muiden hoitojesi perään.

    • T.P-pukkilasta

      Haluatko viehkeä neito Tuija Kaarina lähteä
      kanssani taas treffeille kuten nuorena - vai vienkö
      toisen kälyni? Kummastakin on minulla kokemusta,
      niin tuijasta kuin Veerastakin. Haenko Töölööstä?

      • sielläköliikkui

        Kuis nuorena kohtasitte alle 4 kympin molemmat ja lauma kakaroita kiljumassa. Vai oliko se yksinhuoltaja lapsensa kanssa ja toinen oli ollut yksin.


      • Sama-
        sielläköliikkui kirjoitti:

        Kuis nuorena kohtasitte alle 4 kympin molemmat ja lauma kakaroita kiljumassa. Vai oliko se yksinhuoltaja lapsensa kanssa ja toinen oli ollut yksin.

        Olen 50-vuotias mies.
        Tuija Kaarina on 46-vuotias nainen.
        Minulla on vahinkolapsi,
        ja Tuija on yhden tyttären yksinhuoltaja.

        Treffailimme mm.1995


      • pukkiatäynnä
        sielläköliikkui kirjoitti:

        Kuis nuorena kohtasitte alle 4 kympin molemmat ja lauma kakaroita kiljumassa. Vai oliko se yksinhuoltaja lapsensa kanssa ja toinen oli ollut yksin.

        Joka tapauksessa palan yhä halusta uudelleen kokea
        veljeni vaimon sisaret, kuten nuorena,
        vaikka olenkin tällainen 50-vuotta täyttänyt
        harmaapantteri.


    • ThePinkBot

      Jänniä ukkosmyrskyjä tuo tullessaan, Botti viskoo huviksi salamoita ja myrskypilviä ympäriinsä.
      Bottikin vastaa tähän kanssa koska on tyttöbotti.

      • ThePinkBot

        Hän tilaa ensin hurjan helteen ja Botti järkkää vastaukseksi sitten ukkosmyrskyn


      • missäjyrinä

        Sadetanssi taisi onnistua. Salamat toimittaa kukanenkin lukija. Helteen sulattamat päät brakaa...


      • ukkosialisäävain

        Minä kun olin mökeillä niin kerran iski todella lähelle salama, en ehtinyt huomata juuri mitään kuin sellaisen että otsonia tuoksui ilmassa, oli kyllä suuri sähkötolppa vieressä johon iski.

        Ehdin juuri huomata sen kun tulee, otin kaikki sähkölaitteet pois verkosta ennen sitä salamaa, siltikin se heitti eräästä pistorasiasta läpi sitä salamaansa...

        Todella lähellä, noin 10m arvioisin, suuri salamanisku.


      • lapsuusmuisto
        ukkosialisäävain kirjoitti:

        Minä kun olin mökeillä niin kerran iski todella lähelle salama, en ehtinyt huomata juuri mitään kuin sellaisen että otsonia tuoksui ilmassa, oli kyllä suuri sähkötolppa vieressä johon iski.

        Ehdin juuri huomata sen kun tulee, otin kaikki sähkölaitteet pois verkosta ennen sitä salamaa, siltikin se heitti eräästä pistorasiasta läpi sitä salamaansa...

        Todella lähellä, noin 10m arvioisin, suuri salamanisku.

        Meillä kotona kun olin lapsi salama iski helposti pistorasioihin, omakotitalo oli siinä kohtaa kylän korkein ja siksi vissiin iski. Aina piti ottaa töpselit pois, jos ei ehtinyt rikkoi lankapuhelimen. Kova paukaus kuuluin kun se iski pistorasiaan.


    • Pikkukukkaelluhallo

      Kuokka...
      Mulla kiireitä...
      Kaikenlaista...kirjoittelen ..jos ehdin.en taida ehtii lukemaankaan....
      Tsau beibi....nauti viikendistä...
      Häviän...🌼🍀🌈☀👍👅🌷🍓

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe