Naiselle hyvää huomenta! :)
Ja edessä viikonloppu mitähän mielenkiintoista se tuo tullessaan!?
Perjantai aamu
11
211
Vastaukset
- HeidiKultakutri
Timo vieläkö kaljapäissäsi kutsut,
sinulle salaa tekemääni lasta vahingoksi?
Luulin, että kelpaan sinulle pukki.
Mutta haikailetkin ex-tyttöystäväsi ja nykyisen yhtiökumppanisi THS:N ja
muiden hoitojesi perään. - T.P-pukkilasta
Haluatko viehkeä neito Tuija Kaarina lähteä
kanssani taas treffeille kuten nuorena - vai vienkö
toisen kälyni? Kummastakin on minulla kokemusta,
niin tuijasta kuin Veerastakin. Haenko Töölööstä?- sielläköliikkui
Kuis nuorena kohtasitte alle 4 kympin molemmat ja lauma kakaroita kiljumassa. Vai oliko se yksinhuoltaja lapsensa kanssa ja toinen oli ollut yksin.
- Sama-
sielläköliikkui kirjoitti:
Kuis nuorena kohtasitte alle 4 kympin molemmat ja lauma kakaroita kiljumassa. Vai oliko se yksinhuoltaja lapsensa kanssa ja toinen oli ollut yksin.
Olen 50-vuotias mies.
Tuija Kaarina on 46-vuotias nainen.
Minulla on vahinkolapsi,
ja Tuija on yhden tyttären yksinhuoltaja.
Treffailimme mm.1995 - pukkiatäynnä
sielläköliikkui kirjoitti:
Kuis nuorena kohtasitte alle 4 kympin molemmat ja lauma kakaroita kiljumassa. Vai oliko se yksinhuoltaja lapsensa kanssa ja toinen oli ollut yksin.
Joka tapauksessa palan yhä halusta uudelleen kokea
veljeni vaimon sisaret, kuten nuorena,
vaikka olenkin tällainen 50-vuotta täyttänyt
harmaapantteri.
- ThePinkBot
Jänniä ukkosmyrskyjä tuo tullessaan, Botti viskoo huviksi salamoita ja myrskypilviä ympäriinsä.
Bottikin vastaa tähän kanssa koska on tyttöbotti.- ThePinkBot
Hän tilaa ensin hurjan helteen ja Botti järkkää vastaukseksi sitten ukkosmyrskyn
- missäjyrinä
Sadetanssi taisi onnistua. Salamat toimittaa kukanenkin lukija. Helteen sulattamat päät brakaa...
- ukkosialisäävain
Minä kun olin mökeillä niin kerran iski todella lähelle salama, en ehtinyt huomata juuri mitään kuin sellaisen että otsonia tuoksui ilmassa, oli kyllä suuri sähkötolppa vieressä johon iski.
Ehdin juuri huomata sen kun tulee, otin kaikki sähkölaitteet pois verkosta ennen sitä salamaa, siltikin se heitti eräästä pistorasiasta läpi sitä salamaansa...
Todella lähellä, noin 10m arvioisin, suuri salamanisku. - lapsuusmuisto
ukkosialisäävain kirjoitti:
Minä kun olin mökeillä niin kerran iski todella lähelle salama, en ehtinyt huomata juuri mitään kuin sellaisen että otsonia tuoksui ilmassa, oli kyllä suuri sähkötolppa vieressä johon iski.
Ehdin juuri huomata sen kun tulee, otin kaikki sähkölaitteet pois verkosta ennen sitä salamaa, siltikin se heitti eräästä pistorasiasta läpi sitä salamaansa...
Todella lähellä, noin 10m arvioisin, suuri salamanisku.Meillä kotona kun olin lapsi salama iski helposti pistorasioihin, omakotitalo oli siinä kohtaa kylän korkein ja siksi vissiin iski. Aina piti ottaa töpselit pois, jos ei ehtinyt rikkoi lankapuhelimen. Kova paukaus kuuluin kun se iski pistorasiaan.
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Mulla kiireitä...
Kaikenlaista...kirjoittelen ..jos ehdin.en taida ehtii lukemaankaan....
Tsau beibi....nauti viikendistä...
Häviän...🌼🍀🌈☀👍👅🌷🍓
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419