Naiselle hyvää huomenta! :)
Ja edessä viikonloppu mitähän mielenkiintoista se tuo tullessaan!?
Perjantai aamu
11
195
Vastaukset
- HeidiKultakutri
Timo vieläkö kaljapäissäsi kutsut,
sinulle salaa tekemääni lasta vahingoksi?
Luulin, että kelpaan sinulle pukki.
Mutta haikailetkin ex-tyttöystäväsi ja nykyisen yhtiökumppanisi THS:N ja
muiden hoitojesi perään. - T.P-pukkilasta
Haluatko viehkeä neito Tuija Kaarina lähteä
kanssani taas treffeille kuten nuorena - vai vienkö
toisen kälyni? Kummastakin on minulla kokemusta,
niin tuijasta kuin Veerastakin. Haenko Töölööstä?- sielläköliikkui
Kuis nuorena kohtasitte alle 4 kympin molemmat ja lauma kakaroita kiljumassa. Vai oliko se yksinhuoltaja lapsensa kanssa ja toinen oli ollut yksin.
- Sama-
sielläköliikkui kirjoitti:
Kuis nuorena kohtasitte alle 4 kympin molemmat ja lauma kakaroita kiljumassa. Vai oliko se yksinhuoltaja lapsensa kanssa ja toinen oli ollut yksin.
Olen 50-vuotias mies.
Tuija Kaarina on 46-vuotias nainen.
Minulla on vahinkolapsi,
ja Tuija on yhden tyttären yksinhuoltaja.
Treffailimme mm.1995 - pukkiatäynnä
sielläköliikkui kirjoitti:
Joka tapauksessa palan yhä halusta uudelleen kokea
veljeni vaimon sisaret, kuten nuorena,
vaikka olenkin tällainen 50-vuotta täyttänyt
harmaapantteri.
- ThePinkBot
Jänniä ukkosmyrskyjä tuo tullessaan, Botti viskoo huviksi salamoita ja myrskypilviä ympäriinsä.
Bottikin vastaa tähän kanssa koska on tyttöbotti.- ThePinkBot
Hän tilaa ensin hurjan helteen ja Botti järkkää vastaukseksi sitten ukkosmyrskyn
- missäjyrinä
Sadetanssi taisi onnistua. Salamat toimittaa kukanenkin lukija. Helteen sulattamat päät brakaa...
- ukkosialisäävain
Minä kun olin mökeillä niin kerran iski todella lähelle salama, en ehtinyt huomata juuri mitään kuin sellaisen että otsonia tuoksui ilmassa, oli kyllä suuri sähkötolppa vieressä johon iski.
Ehdin juuri huomata sen kun tulee, otin kaikki sähkölaitteet pois verkosta ennen sitä salamaa, siltikin se heitti eräästä pistorasiasta läpi sitä salamaansa...
Todella lähellä, noin 10m arvioisin, suuri salamanisku. - lapsuusmuisto
ukkosialisäävain kirjoitti:
Minä kun olin mökeillä niin kerran iski todella lähelle salama, en ehtinyt huomata juuri mitään kuin sellaisen että otsonia tuoksui ilmassa, oli kyllä suuri sähkötolppa vieressä johon iski.
Ehdin juuri huomata sen kun tulee, otin kaikki sähkölaitteet pois verkosta ennen sitä salamaa, siltikin se heitti eräästä pistorasiasta läpi sitä salamaansa...
Todella lähellä, noin 10m arvioisin, suuri salamanisku.Meillä kotona kun olin lapsi salama iski helposti pistorasioihin, omakotitalo oli siinä kohtaa kylän korkein ja siksi vissiin iski. Aina piti ottaa töpselit pois, jos ei ehtinyt rikkoi lankapuhelimen. Kova paukaus kuuluin kun se iski pistorasiaan.
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Mulla kiireitä...
Kaikenlaista...kirjoittelen ..jos ehdin.en taida ehtii lukemaankaan....
Tsau beibi....nauti viikendistä...
Häviän...🌼🍀🌈☀👍👅🌷🍓
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as443018Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232894- 462747
- 562598
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582498Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532251Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052