Kertokaapas mitä menkkamokia teille on käyny :’) Tai jollekki jonka tunnet :D Voin oman mokani kertoo sit jossai vaihees ehkäpä :)
Kiitos :’D
Menkkamokia tänne :D
2
162
Vastaukset
- Huriija
Tossa tammikuussa olin mun kaverin kaa luistelees ja sit tunsin et jotai valuu ja olin sillei no enpä usko että ne on menkat sit soitin iskää hakemaa ja nousin autoo ja sit ku päästii kotia nii nousin siitä autosta olin sillei ei hele!! Ja iskä ei ollu enää onneks siin autos ku se oli lähteny jo ja sit yritin hinkkaa sitä siitä penkistä pois jja kyl se vähä lähti onneks :D ja sit en uskaltanu kertoo mu äitille vasta vaanku seuraavie menkkoje aikana että mulla oli alkanu menkat.. tässä tarina miten ne alkoi xdd
- lastenhöpinät
olet väärällä palstalla. Mene HUUHAA juttuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1141089
- 651044
- 68921
- 66875
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 32787
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12751