Millaisesta huumorista

tiedätkö

kaivattusi pitää?

27

809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedän

    • Tosirakkautta

      Sellainenkin on on hauskaa kun sanoo että jaoit pillusi kanssamme.

    • tilannekomiikasta

      Hän pitää melko kökköhuumorista. Vaikka emme tulisi koskaan juttuun ja viettäisimme epämukavasti jutustellen tapaamisen, tykkäisin silti hänestä ja tiedän, että hän pitäisi kosketuksestani. Se olisi parasta, mitä voisi tuntea huonojen juttujemme lomassa. Luulen myös, että olis melko hiljaista. Olis mukava olla ihan hiljaa.

      • Nohuggingnolearning

        Oikeassa seurassa hiljaisuus ei haittaa vaan on joskus ihan parasta. Läsnä mutta hiljaisuudessa. Toivottavasti saatte hetkenne. :)

        Henkilökohtaisesti en kyllä tykkää, että ketään lokeroidaan jonkun tietyn asian faniksi. Jotkut ihmiset nimittäin osaavat nauttia monenlaisista eri asioista oli sitten kyseessä mikä tahansa viihde musiikista elokuviin tai taiteeseen. Huumori varsinkin on vielä usein sellaista, että siitä täysin nauttiakseen pitää olla erittäin laaja yleissivistys. Kyllähän joku South Park esimerkiksi voi tuntua tylsemmältä kuin Simpsonit jos ei ymmärrä viitteitä. Esimerkiksi eräässä kaverissa saattaa jotkut South Parkin jutut aiheuttaa itse asialle naurua, mutta toki avautuu paremmin kun myöhemmin kerron, että jakautuneesta persoonasta kärsivä hörisevä "kiinalainen" oli otettu Psykon loppukohtauksesta (https://www.youtube.com/watch?v=UrCcJEqX5r8) tai Spielberg raiskaamassa Indiana Jonesia (https://www.youtube.com/watch?v=qKH_-wKruEc) oli ottanut vaikutteensa Syvän Joen Squeal like a pig kohtauksesta.

        Mutta olet kyllä oikeassa: perinteiset sitcomit ovat kyllä aika tylsiä (riita sovinto sama seuraavassa jaksossa) yhtä poikkeusta lukuunottamatta jossa neljä narsistia arvostelevat kaikki mahdolliset maailman ihmiset pintapuolisisesti ja jonka aiheet ovat ihan arkipäiväisiä asioita (vaikka naisen isojen käsien koosta tai auton etsimistä parkkihallista) ilman kunnollista juonta. Vaikka kyllä noita muitakin sitcomeja voi silloin tällöin jakson telkkarista katsoakin. Brittikomediat kuten esimerkiksi Full Monty ovat loistavia ja miksei vaikka Chaplinin satiirimainen Diktaattori iskisi lujaa? Forrest Gump on draamakomedia mutta helposti paras elokuva viimeiseltä 30 vuodelta. Toimintakomediat kuten Tappavat aseet viihdyttäviä ja hauskoja alusta loppuun. Tulipas tekstiä. :D Vähän iski tylsä hetki. :)


      • tilannekomiikasta
        Nohuggingnolearning kirjoitti:

        Oikeassa seurassa hiljaisuus ei haittaa vaan on joskus ihan parasta. Läsnä mutta hiljaisuudessa. Toivottavasti saatte hetkenne. :)

        Henkilökohtaisesti en kyllä tykkää, että ketään lokeroidaan jonkun tietyn asian faniksi. Jotkut ihmiset nimittäin osaavat nauttia monenlaisista eri asioista oli sitten kyseessä mikä tahansa viihde musiikista elokuviin tai taiteeseen. Huumori varsinkin on vielä usein sellaista, että siitä täysin nauttiakseen pitää olla erittäin laaja yleissivistys. Kyllähän joku South Park esimerkiksi voi tuntua tylsemmältä kuin Simpsonit jos ei ymmärrä viitteitä. Esimerkiksi eräässä kaverissa saattaa jotkut South Parkin jutut aiheuttaa itse asialle naurua, mutta toki avautuu paremmin kun myöhemmin kerron, että jakautuneesta persoonasta kärsivä hörisevä "kiinalainen" oli otettu Psykon loppukohtauksesta (https://www.youtube.com/watch?v=UrCcJEqX5r8) tai Spielberg raiskaamassa Indiana Jonesia (https://www.youtube.com/watch?v=qKH_-wKruEc) oli ottanut vaikutteensa Syvän Joen Squeal like a pig kohtauksesta.

        Mutta olet kyllä oikeassa: perinteiset sitcomit ovat kyllä aika tylsiä (riita sovinto sama seuraavassa jaksossa) yhtä poikkeusta lukuunottamatta jossa neljä narsistia arvostelevat kaikki mahdolliset maailman ihmiset pintapuolisisesti ja jonka aiheet ovat ihan arkipäiväisiä asioita (vaikka naisen isojen käsien koosta tai auton etsimistä parkkihallista) ilman kunnollista juonta. Vaikka kyllä noita muitakin sitcomeja voi silloin tällöin jakson telkkarista katsoakin. Brittikomediat kuten esimerkiksi Full Monty ovat loistavia ja miksei vaikka Chaplinin satiirimainen Diktaattori iskisi lujaa? Forrest Gump on draamakomedia mutta helposti paras elokuva viimeiseltä 30 vuodelta. Toimintakomediat kuten Tappavat aseet viihdyttäviä ja hauskoja alusta loppuun. Tulipas tekstiä. :D Vähän iski tylsä hetki. :)

        Pääsit pätemään. Ablodeja? 👏
        Nyt täytyy mennä 🤝


      • Nohuggingnolearning
        tilannekomiikasta kirjoitti:

        Pääsit pätemään. Ablodeja? 👏
        Nyt täytyy mennä 🤝

        Ei ollu sellanen viesti, kunhan aloin pohtimaan tota ja näppäimistö alkoi sauhuta :)


      • tilannekomiikasta
        Nohuggingnolearning kirjoitti:

        Ei ollu sellanen viesti, kunhan aloin pohtimaan tota ja näppäimistö alkoi sauhuta :)

        Niin varmasti. Minkäs sitä kapasiteetilleen mitään mahtaa. Voisit olla vähemmän älykäs :) Rasittaa varmasti ajoittain tuollainen ajatusten mahtivirtaus.


      • nohuggingnolearning
        tilannekomiikasta kirjoitti:

        Niin varmasti. Minkäs sitä kapasiteetilleen mitään mahtaa. Voisit olla vähemmän älykäs :) Rasittaa varmasti ajoittain tuollainen ajatusten mahtivirtaus.

        Haha, ei toi nyt kovin älykästä tekstiä ollut, mut kiitos vaan. :) Jotain joutavaa pohdiskelua yhdistettynä jonkin sortin populaarikulttuuri tietämykseen (harmainta aavistusta muuten onko yhdyssana vai ei)


      • Bbbbbb
        nohuggingnolearning kirjoitti:

        Haha, ei toi nyt kovin älykästä tekstiä ollut, mut kiitos vaan. :) Jotain joutavaa pohdiskelua yhdistettynä jonkin sortin populaarikulttuuri tietämykseen (harmainta aavistusta muuten onko yhdyssana vai ei)

        On yhdyssana, vaikka hirveä sellainen. Kamalaa, mä en muista, millaisesta huumorista hän pitää. Idioottimaisesta tilannekomiikasta? Vakavalla naamalla kerrotusta älyvapaasta tarinoinnista? Nopeatempoisista sivalluksista? Ja lisäksi vastaavasta,
        nohuggingnolearningin viljelemästä tietoa ja älykkyyttä vaativasta huumorista, jossa jään usein toiseksi - ja se ottaa nuppiin!! 😂


      • tilannekomiikasta
        nohuggingnolearning kirjoitti:

        Haha, ei toi nyt kovin älykästä tekstiä ollut, mut kiitos vaan. :) Jotain joutavaa pohdiskelua yhdistettynä jonkin sortin populaarikulttuuri tietämykseen (harmainta aavistusta muuten onko yhdyssana vai ei)

        Älähän nyt ala itseäsi mitätöimään (...taas löydän itseni tästä tilanteesta...) Kirjoitankin oikeastaan yleisvaikutelmasta. Mitä väliä millään yhdyssanoilla on 😂
        Hyviä juttuja, sitä minä vain. Ehkä kun mietit asiaa, joudut toteamaan, että sinun on helppo omaksua uutta tietoa ja se kiinnostaa sinua. En nyt halua mitenkään ahdistella sinua tällä asialla, mutta huomaan melko nopeasti näitä asioita, koska olen ollut erityislahjakkaiden kanssa paljon. Ehkä joudut peittämään joskus tämän ominaisuuden muilta, koska se ei aina ole ollut pelkästään hyvä asia tai niinkin sen voi kokea. Sitten sitä on vain hiljaa 😊
        Täällä voi rennosti jutustella incognito.


      • nohuggingnolearning
        tilannekomiikasta kirjoitti:

        Älähän nyt ala itseäsi mitätöimään (...taas löydän itseni tästä tilanteesta...) Kirjoitankin oikeastaan yleisvaikutelmasta. Mitä väliä millään yhdyssanoilla on 😂
        Hyviä juttuja, sitä minä vain. Ehkä kun mietit asiaa, joudut toteamaan, että sinun on helppo omaksua uutta tietoa ja se kiinnostaa sinua. En nyt halua mitenkään ahdistella sinua tällä asialla, mutta huomaan melko nopeasti näitä asioita, koska olen ollut erityislahjakkaiden kanssa paljon. Ehkä joudut peittämään joskus tämän ominaisuuden muilta, koska se ei aina ole ollut pelkästään hyvä asia tai niinkin sen voi kokea. Sitten sitä on vain hiljaa 😊
        Täällä voi rennosti jutustella incognito.

        Peitän kyllä isommissa porukoissa tietenkin. Tiedän, että ärsyttävin piirteeni on perustella mielipiteeni. Joku kehuu vaikka jotain elokuvaa hyväksi ja olen nähnyt (ja olen eri mieltä) niin en meinaa malttaa olla perustelematta miksi en pitänyt.

        En kyllä ollut koskaan hyvä koulussa, mutta ehkä yksi parhaista (ja ihmisiä ärsyttävistä) ominaisuuksina on tiedonjano. Kun joku asia tulee mieleen niin tykkään googletella, että miten se oikeasti on. Mensan nettitestin tein joskus vuosia sitten ja taisin saada 119 tjsp eli en ole mikään erityisen älykäs ihminen. :)


    • Stillnumberone

      Tiedän varsin hyvin. Mun huumorista :D se repeeää nauramaan jo pelkästä ajatuksesta :D Se vaan tietää mitä meinaan sanoa , ja repee nauramaan jo valmiiks <3 <3 ihana ihminen. Eräs vaan saattoi muuttaa häntä.

    • Muistikuvianaisesta

      Sanaleikeistä, sananmuunnoksista, hauskoista jutuista. Kielellä leikittelystä, hupsuilusta, hassuttelusta, tilannekomiikasta, pölhöilystä.

      "Kuin nuolisi betoniseinää".

      • Tinttarellaluna

        Hän kiinnostui minusta em. asioiden vuoksi. Lisäksi sanoisin, että hän viehättyi siitä, etten ollut ilkeä. Paitsi jos minulle oltiin ensin.

        Harvoin kohtaa ihmisen, jonka huumori, tunne-elämä, kiinnostuksen kohteet etc. menevät niin yksiin, mutta joskus niinkin käy.


    • Meitsinmimmil

      Emmää tiiä. Se ei oo mikään klovni, eikä eti mitään show’n päätähden paikkaa millää filmauksel.
      Se tekee kaikki asiat sydämellään.
      Se pääsee jostain yllättään, kun sil tulee noit villi apinavekara hetkii.
      Meitsil se vaihto kaljapullon vedel täytettyyn ku mää olin maistis tai ku mää en sil enää antanu juomiaan ni se meni lahjoo jonku muijan mua pokaileen ja sil aikaa kun meitsin huomio muual sen käsi hivuttautu lasia kohti ja siirsi sen itelleen takasi.
      Si se lähti veskiin lasi piilossa. Sielt se tuli takas muinanaisina ja lasin se oli tiätty tyhjentäny veskis etten mää ehi estelee.Aika paljon tommosii jekkuja se tekee. Kaksimielistä läppää se heittää jätkien kans kilpaa välil ja sen ajatukset on likaisen kaksmielisiä. Se osaa kyl niist olla hiljaa mut kännis se puhelee ennen ku ehtii estään itteään. Se on semmonen villikko jolle tulee välil sellaisii hetkii. Itelleen ja mokilleen se nauraa hervottomasti. Helottaa punasena ja nauraa lattial kyykys ku on tehny jotain tyhmää. Sen huumori on semmosta hyväntahtoista ja tyttömäistä. huumorintajunsa on nättii. En oo kuullu kenenkään suuttuneen sen huumorista koskaa

    • HänOnVaanNiinIhana

      Samanlaisesta kuin minä koska naureskeltiin yhdessä ollessamme paljon vaikka kyseessä olikin työasioita!

    • Rehellisesti

      Paskat on vitsit ja jutut ylipäätään.

      • hiemankummallista

        Miksi sitten kaipailet???


      • Kuulostaasiltä

        Taidat olla ihastunut 😌


      • Normivatsa
        Kuulostaasiltä kirjoitti:

        Taidat olla ihastunut 😌

        Hän tsitaa olla sen ripuli-ihmisen rakas!


      • Mitähelvettiö

        Niin miksi on paskat ? Eiköhän arvosta sinua?


    • sellainenonhän

      Vain omasta huumoristaan.

    • Jokuolitällainen

      Joskus tykkää nöyryyttää ihmisiä. Tietoisesti.
      Mutta ihan vaan vitsinä. Huumoria, ainakin hänelle.
      Tai ei huumoria mutta nautintoa kuvitellessaan toisen reaktioita, ehkä tuskaakin.

    • SemmoselleUkkelille

      Mielestäni hän saisi nauraa useammin, hänellä on kaunis hymy. Hänellä on jännä huumorintaju, ymmärtää ja naureskelee minun jutuille mutta jos hän murjasee itse jonkun hyvän jutun, ei naura sille välttämättä itse. Jotkut hänen huumorijuttunsa ovat todella hyviä ja parempia kun minulla, ja sanoo nasevia kommentteja väliin mutta ei näsäviisaalla tavalla.

    • Mennytäaikaamuistellessa

      pakinoitsija Ollista

    • Hänjahänen

      Älykkäästä ja oivaltavasta huumorista, sekä tietysti tilannekomiikasta.

    • Waaat

      Minusta tuntuu, ettei hän ei ymmärrä huumorin päälle mitään ja kun hän kertoo oman huumoria, niin hän kyllä nauraa, mutta ei kukaan muu naura ja ei ymmärrä yhtään!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe