Ku mä kerran vedän!

näilläeväillä

Ni se on siinä. 3xSM1.

13

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hikihanuri

      Mäkin vedin kerran sun vaimoa. takaapäin. Siinä se oli. vedin koska sä et vetänyt.

      • näilläeväillä

        En usko että vedit.


      • tikustatakuun

        Mikset usko. Kun imit tikkarin puhtaaksi vetämisen jälkeen. Pyysit vielä vetäisisinkö sinuakin.takaapäin.
        se oli siinä. vaimosi halunnut usein lisää kun sinulla ei enään tikkari oikein kovetu.
        kuulemma tykkäät vain enään imeä tikkareita.


      • näilläeväillä
        tikustatakuun kirjoitti:

        Mikset usko. Kun imit tikkarin puhtaaksi vetämisen jälkeen. Pyysit vielä vetäisisinkö sinuakin.takaapäin.
        se oli siinä. vaimosi halunnut usein lisää kun sinulla ei enään tikkari oikein kovetu.
        kuulemma tykkäät vain enään imeä tikkareita.

        Ai niin joo, se olitkin sinä. Ap.


      • takustatikuun

        Jep. Minäpä minä. Muistan kuinka itkit ja inisit kun toteutin toiveesi. Vähän yritit vastustella kun lopuksi jouduit imemään punaruskean tikkarini puhtaaksi. Vaimosi nauroi että nyt on meidänkin isännällä menkat kun istuit lattialla verilammikossa tikkari syvällä nielussa.


      • näilläeväillä
        takustatikuun kirjoitti:

        Jep. Minäpä minä. Muistan kuinka itkit ja inisit kun toteutin toiveesi. Vähän yritit vastustella kun lopuksi jouduit imemään punaruskean tikkarini puhtaaksi. Vaimosi nauroi että nyt on meidänkin isännällä menkat kun istuit lattialla verilammikossa tikkari syvällä nielussa.

        Toi loppu ei kyllä mennyt noin, en yrittänyt vastustella vain vähän, kun yritit työntää haisevaa pippeliäs lähelle, mä vedin niin huolella vasemman sivarin sun leuan kärkeen, että sun pääs kierty vasemmalle niin, että mä luulin kaulassas olevan kierteet.
        Valothan sulta sammu ja aloit virkoamaan vasta seuraavana aamuna. Sä ilmeisesti uneksit tajuttomuustilassas tuon lopun käyneen noin, kuten kirjoitit, mutta loppu tosiaan oli paljon karumpi sun kohdaltas.


      • takkuunvaan

        Kylläpä meni. Kun olin kairannut sinua ja itkien vuosit verta lattialla niin yritit läpsiä minua mutta varmoin ottein pakotin sinut imemään kuraisen tikkarini putipuhtaaksi. Vaimosi kanssa usein muistelemme sinun menkka vuotoasi. Kuulemma haluaisit lisää ja olet ollut usein kontallasi puistossa jos vaikka joku puliukko suostuisi vähän lykkimään.


      • eiksje
        näilläeväillä kirjoitti:

        Toi loppu ei kyllä mennyt noin, en yrittänyt vastustella vain vähän, kun yritit työntää haisevaa pippeliäs lähelle, mä vedin niin huolella vasemman sivarin sun leuan kärkeen, että sun pääs kierty vasemmalle niin, että mä luulin kaulassas olevan kierteet.
        Valothan sulta sammu ja aloit virkoamaan vasta seuraavana aamuna. Sä ilmeisesti uneksit tajuttomuustilassas tuon lopun käyneen noin, kuten kirjoitit, mutta loppu tosiaan oli paljon karumpi sun kohdaltas.

        Huono.


    • kaikkivetävät

      Tuollainen jatkuva vetäminen käy voimille.

    • takaveto

      Täällä Vimpelin Veto. Moi vaan kaikille. Meillä on kovat mailat ja käteenkin on jo vedetty pistehanskat. Nyt vedetään hernettä nenään ja sitten lähdetään Helsinkiin muiluttamaan tikkarimiehet rajan yli Ruotsiin. Vetoja on lyöty ja matsit so vittu etukäteen. Lukkarille uni ekassa innissä elettömällä ja hyvin saattaen annetulla jabilla leukaan. Jos vedetään vastapalloon nakkikiskalla, niin se on palo ja muille ajolähtö. Taksilla mennään kato, Amin Asikainen tarjoo kyydit muille jonottajille.

    • kunnollanokkaan

      Kun mä vedän vaan keraan ylös ei ole nousemista vasta kun aamulla.

      • 748453

        No siinä on vedetty taas kiljua niin paljon, että taitaa sun aamuherääminen venyä aika pitkälle. Vittu mä vedän.


      • juoppojenlyöjä
        748453 kirjoitti:

        No siinä on vedetty taas kiljua niin paljon, että taitaa sun aamuherääminen venyä aika pitkälle. Vittu mä vedän.

        Kilju on mestareiden aamiainen. Kysy vaikka Hansulta tai bastutomten Lindströmiltä. Ken kiljua juo, hänestä tulee kovaiskuinen maailmanmestari ja Ahvenanmaan sankari. Turha alkaa kiljua tai nyrkkeilyä noin ylipäätänsäkään mollaamaan täällä. Sipsejä, kiljua, airbag vyötäröllä ja sukupuolitauti keuhkossa, näillä eväillä saa hakata taksikuskeja ja spurguja laadukkaissa nyrkkeilyilloissa sekä Suomen seuraintaloilla että Eestin syrjäkylillä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe