Liiveissä ja sukkiset jalassa

Liiveissä

Tosi kosteana, uusissa liiveissä ja sukkahousuissa! Ihana runkata nyt..... ottaisitko kaluni suuhusi?

121

2258

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä ottaisin ja imisin loppuun asti

      • Liiveissä

        Se tuntuis kiihoittavalta.


      • Olisi ihana runkata kaluasi ja laukaista se sukkiksille, jonka jälkeen nuolisin sen puhtaaksi. Missäpäin asustelet


      • Liiveissä
        Raksamies43 kirjoitti:

        Olisi ihana runkata kaluasi ja laukaista se sukkiksille, jonka jälkeen nuolisin sen puhtaaksi. Missäpäin asustelet

        Olis kiihoittavaa kun runkkaisit sukkiskulliani ja imisit sen sen jälkeen munani puhtaaksi! Voisin samalla hieroa sun kullista spermat myös nailoneilleni!


      • Kuulostaa kiihoittavalle. Olisi kiva hyväillä sinua ja imeä kaluasi ja nuolla pyllyäsi


      • Liiveissä

        Tiukka peppuni tykkäis ku nuolisit sen kosteaksi! Haluaisitko sovittaa ja työntyä neitsyt reikääni?


      • Todellakin. Olisi kiimaista työntyä sisääsi ja naida rajusti takaapäin samalla kaluasi hyväillen


      • Liiveissä

        Sun pitäis nuolla reikäni kunnolla kosteaksi ja laittaa liukkaria kaluusi. Haluaisitko mun kaluni sun peppuusi?


      • Se olisi mahtavaa. Kiimainen sukkiskalusi työntyisi perseeseeni. Saisit nussia oikein kunnolla. Lopuksi laukeaisit suuhuni. Imisin kalusi uudelleen pystyyn ja saisit naida uudelleen


      • Liiveissä

        Se olis mahtavaa, naida sun perse helläksi... ja naida liukkaille toinen kierros!


      • Saisit naida niin montakertaa, kun jaksaisit. Minäkin voisin naida sun sukkispyllyä montakertaa takaa ja edestä


      • Liiveissä

        Taidat tykätä, että mulla on sukkispylly! Haluaisitko laittaa sukkikset kun naisin sua?


      • Kyllä. Olisi kiihottavaa olla sukkiksissa ja liiveissä pylly pystyssä edessäsi ja levittää reikää ihanalle kullillesi.....


      • Liiveissä
        Raksamies43 kirjoitti:

        Kyllä. Olisi kiihottavaa olla sukkiksissa ja liiveissä pylly pystyssä edessäsi ja levittää reikää ihanalle kullillesi.....

        Tässähän kostuu...onko tänään päässyt kostumaan?


      • Kyllä. Kokoajan kulli kovana


      • Liiveissä

        Samoin. Mukavan kosteana!


      • Parikertaa jo runkannu lastit mahalle, samalla haaveillen sun sukkispyllystä ja ihanasta kullista suussani ja pyllyssäni


      • Liiveissä

        Sehän on kiihoittavaa! Laitoin iltapäivällä sukkikset jalkaani ja farkut ja kävin ajelulla. Oli kuumaa tavaraa kun tulin ajelulta.


      • Olisi ollut mukava ottaa kuuma kullisi suuhun


      • Liiveissä

        Kullini olis tykännyt siitä, että imisit sitä. Tuli yöllä vielä tehtyä kunnon sukkisrunkut!


      • Just nyt kulli kovana, unelmoin miten pyllistät edessäni ja pääsen nuolemaan kiimaista reikääsi, jonka jälkeen työnnän kullini sisääsi.


      • Liiveissä

        Mulla kans kuumottaa housuissa. Mulla peppu paljaana odottamassa, että nuolisit sitä... Olis kiva ottaa kullisi nyt suuhuni! Sit pääsisit työntämään sen sukkispeppuuni....


      • Aah. Kiima senkun kasvaa ja kulli sykkii kädessäni. Olisimpa luonasi naimassa sinua. Voisit ratsastaa kullillani ja samalla runkkaisin kulliasi


      • Liiveissä

        Samoin.. otin housut pois ja kullini on kovana. Olis kiimaista ratsastaa kovalla kalullasi ja samalla runkkaisit mun kulliani. Kiihoittaa ajatus, että lasket spermasi peppuuni.... Täytyy ottaa ja laittaa liivit päälle!


      • Olisi kiimaista laueta sisääsi ja nuolla sen jälkeen pyllysi puhtaaksi.


      • Liiveissä

        Se tekis hyvää.. Laitoin juuri seksyt liivit ja sukkahousut jalkaani... kullini on kiimanesteinen niiden sisällä.. kiihoittais jos runkkaisit nyt kaluani! Näkisitpä nyt kovan kullini!!


      • Olisiko sulla kuvia, voisit laittaa nimimerkin mukaiseen spostiin. Eli Raksamies43 @ suomi24. Fi


      • Olisi ihana runkata sun kuville


      • Liiveissä

        Ei ole.. Vois ottaa joskus... Joko kalusi on kastellut sut? Onko sulla kuvia?


      • Liiveissä

        Vois ottaa videon kun pukeudun sukkiksiin ja liiveihin! Näkisit kun kostun....kiimanesteestä!


      • Liiveissä

        Saitko spermat reisillesi?


      • Kyllä pari lastia tuli heitettyä reisille ja mahalle. Kulli kokoajan kovana, kun haaveilen sinusta sukkiksissa ja liiveissä kontillaan edessäni tai päälläni ratsastamassa


      • Liiveissä kirjoitti:

        Ei ole.. Vois ottaa joskus... Joko kalusi on kastellut sut? Onko sulla kuvia?

        Ei ole mut voisin ottaa ja laittaa sulle, jos laitat spostin tai onko sulka kik


      • Liiveissä
        Raksamies43 kirjoitti:

        Kyllä pari lastia tuli heitettyä reisille ja mahalle. Kulli kokoajan kovana, kun haaveilen sinusta sukkiksissa ja liiveissä kontillaan edessäni tai päälläni ratsastamassa

        Samoin tuli runkattua tupla-lastit nailoneihin,: Ajattelin et sun käsi oli runkkaamassa mun kovaa kaluani sukkisten sisällä!


      • Voi kun olisin ollutkin


      • Liiveissä

        Tänä yönä täytyy tehdä uudestaan! Haluaisin, että olisit päälläni ja nuolisin peppuasi ja sä samalla hieroisit hitaasti kovaa kaluani....


      • Ihana asento. Haluaisin kovan kalusi sisääni


      • Liiveissä

        Olisin nuollut sun peppusi kosteaksi... ja saisit siirtyä kontalleen! Mä tulisin sun taakse ja saisin upottaa hiljaa kovan nuolemasi ja runkkaamasi kullini sisääsi!


      • Liiveissä

        Laukesin juuri nailoneilleni kun sä runkkasit mua... nyt täytyy mennä pesulle!


      • Liiveissä kirjoitti:

        Olisin nuollut sun peppusi kosteaksi... ja saisit siirtyä kontalleen! Mä tulisin sun taakse ja saisin upottaa hiljaa kovan nuolemasi ja runkkaamasi kullini sisääsi!

        Tuntuisi hyvälle saada kiimasta kostea kullisi nuoltuun perseeseeni. Saisit laskea siemenesi syvälle sisääni


      • Liiveissä

        Se tekis hyväää... ja tovin huilattua naida sua uudeleen liukkaille!


      • Ihanaa. Nauttisin siitä valtavasti. Toisella varvilla voisin ratsastaa liukkaalla kullillasi samalla omaa kalua runkaten ja ruiskisin spermat liiveillesi


      • Liiveissä

        Aah se tekis hyvää.. olis kiihoittavaa kun tahraisit spermallasi mustat liivit jotka on pienten tissieni yllä. Onko kullisi kosreana nyt? Imisin sua!


      • Kyllä on. Saisit imeä ja spermata naamasi ja liivisi. Nuolisin liivisi puhtaaksi ja samalla imisin kalusi tyhjäksi


      • Liiveissä

        Samoin kullini on tosi kovana kun ajattelen sua ratsastamassa sillä. Minkä ikäinen olet?


      • Liiveissä

        Tuli taas ajeltua pikku karvat pois ja olen ihanan posliini. Nyt sun olis kiva imeä mua!


      • Ihanaa. Imisin pitkään ja saisit laueta suuhuni


      • Liiveissä kirjoitti:

        Samoin kullini on tosi kovana kun ajattelen sua ratsastamassa sillä. Minkä ikäinen olet?

        43. Sä ?


      • Liiveissä

        Laukeaisin mielelläni ;) 51


      • Tekis mieli tavata ja nussia kunnolla. Onko sulla kik tai mail. Vois jutella privana


      • Liiveissä

        Ajatus saa kullini kosteaksi.. Kiimanestettä tulee nyt kun ajattelen sun munaa kädessäni! Voisin ajaa sut myös posliiniksi kokonaan! Priva postit ois mukavia, mutta tällä hetkellä vain duuniposti.


      • Liiveissä
        Raksamies43 kirjoitti:

        Kyllä pari lastia tuli heitettyä reisille ja mahalle. Kulli kokoajan kovana, kun haaveilen sinusta sukkiksissa ja liiveissä kontillaan edessäni tai päälläni ratsastamassa

        Haluaisitko tehdä aamurunkut yhdessä?


      • Kyllä. Olisi ihana runkata yhdessä ja lennättää spermat toisten päälle


      • Liiveissä

        Tänä aamuna runkkasit kovaa kulliani, tuli ihanasti!


      • Liiveissä kirjoitti:

        Tänä aamuna runkkasit kovaa kulliani, tuli ihanasti!

        Se lasti olisi ihana ottaa naamalle ja suuhun ja nuolla kalusi puhtaaksi.


      • Liiveissä

        Se tuntuis hyvälle kun nuolisit kaluni puhtaaksi ja taas juhlakuntoon! Otetaanko aamulla uusiksi toistemme runkkaus, ennen töihin lähtöä? ;)


      • Poslari

        Täällä on poslarikyrpä kans kovana kun näitä lukee...


      • Liiveissä kirjoitti:

        Se tuntuis hyvälle kun nuolisit kaluni puhtaaksi ja taas juhlakuntoon! Otetaanko aamulla uusiksi toistemme runkkaus, ennen töihin lähtöä? ;)

        Ilman muuta. Hyväilen sinun sukkispeppua ja nuolen reikäsi kiimaiseksi, ennenkuin työnnyn sisään ja nain sun ihanaa pyllyä. Kun olen lauennut sisääsi on sinun vuoro tulla minun sisään. Saat nussia persettäni rajusti ja pitkään


      • Poslari kirjoitti:

        Täällä on poslarikyrpä kans kovana kun näitä lukee...

        Voisit tulla mukaan kimppaan. Olisi ihana ottaa myös sinun kulli käteen ja runkata sitä


      • Poslari

        Poslarikyrpäkin kiiltää jo... kiimasta...


      • Poslari

        En ole koskaan saanut miestä tai ollut miehen kanssa....
        Nyt on vasta alkanut kiinnostaa.
        Naismaailmassa on kyllä ollu menekkiä kun on treenannu ja pitäny itsestä huolta.
        Mutta nyt on alkanut kaikki miesten välinen juttu kiinnostaa/ kiihottaa tosissaan!


      • Poslari

        Nyt tulee enemmän ja enemmän katsottua gay juttuja netistä. Pyllypanot ja nuolennat sekä suihinotta/anto- noi kiihottaa ehkä eniten...
        Toki sit myös hyvä vartalo ..


      • Liiveissä
        Raksamies43 kirjoitti:

        Ilman muuta. Hyväilen sinun sukkispeppua ja nuolen reikäsi kiimaiseksi, ennenkuin työnnyn sisään ja nain sun ihanaa pyllyä. Kun olen lauennut sisääsi on sinun vuoro tulla minun sisään. Saat nussia persettäni rajusti ja pitkään

        Laitan aamulla sukkikset jalkaani ja saat katsella kiimaista sukkispeppuani ja laskea ne ennen kuin työnnät kielesi sisääni. Odotan jo aamua, että nussit mua kiima rekääni. Sen jälkeen panen sua...olis mahtava aamulla panna toinen kierros spermattuun peppuusi! Kastuuko kullisi nyt?


      • Liiveissä kirjoitti:

        Laitan aamulla sukkikset jalkaani ja saat katsella kiimaista sukkispeppuani ja laskea ne ennen kuin työnnät kielesi sisääni. Odotan jo aamua, että nussit mua kiima rekääni. Sen jälkeen panen sua...olis mahtava aamulla panna toinen kierros spermattuun peppuusi! Kastuuko kullisi nyt?

        Kyllä kastuu ja kohta lentää


      • Poslari

        Käsi käy täälläkin!!!!


      • Liiveissä

        Hyvä... niin täälläkin!


      • Poslari

        Kyllä nyt on iso kivikovana ja kiiltävänä kyrpä!!!


      • Liiveissä
        Raksamies43 kirjoitti:

        Kyllä kastuu ja kohta lentää

        Tuntuu ihanalta.... Raksamies sun kulli mun pepussani!


      • Poslari

        Samalla ajatella imevänsä isoa kovaa KYRPÄÄ! Uuuhhh!!


      • Liiveissä kirjoitti:

        Tuntuu ihanalta.... Raksamies sun kulli mun pepussani!

        Ihana olis nussia sun sukkispyllyä ja laskea siemenet sisään


      • Liiveissä

        Täällä olis nyt kuuma sukkispylly odottamassa.... sitä'!


      • Poslari
        Liiveissä kirjoitti:

        Täällä olis nyt kuuma sukkispylly odottamassa.... sitä'!

        Täälläkin iltajäykkyys päällä...


      • Liiveissä kirjoitti:

        Täällä olis nyt kuuma sukkispylly odottamassa.... sitä'!

        Mulla jo kulli valmiiksi kovana siementämään ihanan sukkispyllysi


      • Liiveissä

        Nuoletko hieman raksamies reikääni ennenkuin työnnät ison kalusi sisään?


      • Liiveissä kirjoitti:

        Nuoletko hieman raksamies reikääni ennenkuin työnnät ison kalusi sisään?

        Nuolen reikäsi oikein märäksi ja työnnyn hitaasti sisääsi ja aloitan rajun nussimisen. Lopuksi nuolen vielä reikäsi puhtaaksi


      • Liiveissä

        Nyt on mulla sukkisten sisällä kosteaa... Livieissä ihanasti nännit kovana nyt! Haluaisit panna toisen kierroksen liukkaille ja hieroa pikkutissejäni liiveissä?


      • Liiveissä kirjoitti:

        Nyt on mulla sukkisten sisällä kosteaa... Livieissä ihanasti nännit kovana nyt! Haluaisit panna toisen kierroksen liukkaille ja hieroa pikkutissejäni liiveissä?

        Todellakin panisin liukkaille ja hyväilisin pikkutisujasi. Laukeaisin tissellesi ja nuolisin spermat niiltä samalla imisin kovia nännejäsi


      • Liiveissä

        Mä panisin sut sen jälkeen helläksi!!


      • Liiveissä kirjoitti:

        Mä panisin sut sen jälkeen helläksi!!

        Ihanaa. Tuntuu hyvälle saada kulliasi sisääni. Saisit panna takaa ja edestä ja vielä ratsastaisin kalullasi. Lopuksi saisit työntää spermaisen kiimakullisi suuhuni


      • Liiveissä

        Aaah..se tuntuisi hyvälle! Vieläkö tänään joutuu runkkaamaan?


      • Liiveissä kirjoitti:

        Aaah..se tuntuisi hyvälle! Vieläkö tänään joutuu runkkaamaan?

        Kylläpä meni kalu illalla helläksi, kun jouduin runkkaamaan niinpaljon. Kokoajan vain pystyssä, kun ajattelin sinua naimassa minua ja kontillaasi pylly pystyssä edessäni.


      • Liiveissä

        Kiihoittavaa kuulla...tehdään uusiksi joskus!


      • Liiveissä kirjoitti:

        Kiihoittavaa kuulla...tehdään uusiksi joskus!

        Ihan milloin vain. Tekee niin kaiheasti mieli hyväillä kaluasi ja sukkispyllyäsi, myös liivitisujasi olisi ihana hyväillä


      • Liiveissä

        Kiihoittaa kun haluat hyväillä kaluani joka sukkisten sisällä, se käy heti kovenemään. Liivitissini tykkäisi jos hieroisit niitä. Runkkaisit mua nyt!!! Haluaisin!


      • Liiveissä kirjoitti:

        Kiihoittaa kun haluat hyväillä kaluani joka sukkisten sisällä, se käy heti kovenemään. Liivitissini tykkäisi jos hieroisit niitä. Runkkaisit mua nyt!!! Haluaisin!

        Hyväilisin ja nuolisin kaluasi sukkiksissa, niin kauan että melkein tulisit. Sitten ottaisin ihanan kullisi käteeni ja runkkaisin sitä ja ottaisin sen suuhuni. Saisit laueta suuhuni. Sitten hyväilisin pikkutisujasi ja runkkaisin spermat liivellesi


      • Liiveissä

        Mulla on nyt tosi kovana, kun ajattelen mitä sä teet mulle nyt... Olen ihanassa kiimanesteessä nyt! Saisinpa ottaa nyt samalla kalusi käteeni, niin runkkaisn sua samalla kun runkkaan munaani nyt!


      • Liiveissä kirjoitti:

        Mulla on nyt tosi kovana, kun ajattelen mitä sä teet mulle nyt... Olen ihanassa kiimanesteessä nyt! Saisinpa ottaa nyt samalla kalusi käteeni, niin runkkaisn sua samalla kun runkkaan munaani nyt!

        Ihanaa. Minulla myös kovana ja kädessä. Kumpa olist runkkaamassa kaluani nyt. Haluaisi laueta päällesi


      • Liiveissä

        Kaluni sykkii kuumasti...täytyy vähän hidastaa ja nauttia vielä!Laitoin pitsistringit jalkaani, annan nesteiden purkautua niihin.


      • Liiveissä kirjoitti:

        Kaluni sykkii kuumasti...täytyy vähän hidastaa ja nauttia vielä!Laitoin pitsistringit jalkaani, annan nesteiden purkautua niihin.

        Voisin nuolla stringisi puhtaanrsteistäsi


      • Raksamies43 kirjoitti:

        Voisin nuolla stringisi puhtaanrsteistäsi

        Siis puhtaaksi nesteistäsi. Kiimassa kirjoitusvirheet lisääntyy


      • Liiveissä

        Kävin vaatehuoneessa ja täytyi laittaa vielä sukkahousut jalkaani! Olen tosi kovana....


      • Liiveissä kirjoitti:

        Kävin vaatehuoneessa ja täytyi laittaa vielä sukkahousut jalkaani! Olen tosi kovana....

        Olisi kiva olla mukana katsomassa, kun pukeudut. Hyväilisin kaluasi ja peppuasi sukkiksissa ja laukaisisin kalusi pöksyihin


      • Liiveissä

        Sehän olisi kiimaista kun katselisit. Näkisin kun sulla alkaa seisomaan katsellessa pukeutumistani! Antaisin sulle myös sukkikset ja sä laittaisit ne jalkaasi...kiihoittuneena pyytäsit myös liivit... Kiihoittaa ajatus, että hyväilet kaluani ja peppuani sukkisten läpi!


      • Liiveissä

        Sitten olisi mun vuoro hyväillä sun sukkispeppua ja kalua. Saisit laskea nesteesi sukkiksiin ja mä nuolisin nesteitäsi sukkisten läpi....


      • Liiveissä kirjoitti:

        Sitten olisi mun vuoro hyväillä sun sukkispeppua ja kalua. Saisit laskea nesteesi sukkiksiin ja mä nuolisin nesteitäsi sukkisten läpi....

        Ihanaa. Olisi kiimaista pukea sukkikset ja liivit. Sitten hyväiltäisiin toisiamme pitkään ja riisuttaisiin sukkikset ja rakasteltaisiin rajusti


      • Liiveissä

        Vois olla peppu sen jälkeen hellänä ;) molemmilla!


      • Liiveissä kirjoitti:

        Vois olla peppu sen jälkeen hellänä ;) molemmilla!

        Kyllä. Mutta se olisi ihanaa


      • Liiveissä

        Niin olis.. molemmilla tupla nesteet sisään.. ja sen jälkeen pikkuhousut jalkaan ja töihin kosteana!


      • Liiveissä kirjoitti:

        Niin olis.. molemmilla tupla nesteet sisään.. ja sen jälkeen pikkuhousut jalkaan ja töihin kosteana!

        Kiihottaa ajatus, että nesteet valuis pitkin reisiä töissä


      • Liiveissä

        Samoin, shortsit jalassa kuumana...


    • Liiveissä

      Tänään myös tyttöily-päivä ja ilta. Ostoksilla tänään pitsihousut farkkushortsien alla, oli kiimanestettä runsaasti pikkuhousuissa! Ostin H&M:stä uudet liivit ja sukkahousut! Myyjälle piti selittää, että menee lahjaksi!

      • make40

        Lidlissä on usein tarjolla kivoja naisten alusasuja ,rintsikoita pikkareita ja sukkiksia olen sieltä ostellutkin ja hinnatkin on ihan kohtuullisia1


      • Liiveissä

        Olen samaa mieltä sun kanssa, sieltä on löytynyt monet tyttöilyasut!


    • Samat on mieltymykset minulla ja olisi tosi mukava, jos joku nuori innokas kaveri nuolisi kalua ja pusseja. Voisin antaa pannakin ja vaikka voisin hieman maksaakin nuorelle panomiehelle.

      • Liiveissä

        Tykkäätkö pitää kalusi ja pussit paljaana?


      • Liiveissä kirjoitti:

        Tykkäätkö pitää kalusi ja pussit paljaana?

        Pussit kyllä, mutta kalun siistin.


      • Liiveissä
        jii.korhonen kirjoitti:

        Pussit kyllä, mutta kalun siistin.

        Ajoin eilen omani täysin paljaaksi! Haluaisitko imeä mua? Olis kiihoittavaa ottaa kalusi käteeni ja runkata sitä!


      • Haluisinpanna

        Missä päin asut olis ihana imee ja runkata sua


      • Haluisinpanna kirjoitti:

        Missä päin asut olis ihana imee ja runkata sua

        Asustelen pääkaupunkiseudulla. Imijää kaivattaisiin ja olisi ihana olla perse pystyssä kun saisit nostaa hametta ja naida tiukkaa persettä.


      • Poslari

        Kuulostaa hyvälle!!!!


      • Poslari

        jii.korhonen Kerro lisää...


      • Poslari kirjoitti:

        jii.korhonen Kerro lisää...

        Laita viestiä privana.


      • Poslari
        jii.korhonen kirjoitti:

        Laita viestiä privana.

        Mites se priva toimii? Olen uusi ja vähä ujo näiden juttujen kans...


      • Poslari kirjoitti:

        Mites se priva toimii? Olen uusi ja vähä ujo näiden juttujen kans...

        Pistä viestiä vaikka [email protected]


    • Lkh

      Sulla Kik sukkikset kiihottaa

    • Löytyiskö toista tyttöilijää. Itse tykkään käyttää korsetteja,sukkia,pikkareita,sukkanauhaliivejä, minihameita,stayuppeja ja leluja.olen 47v175,85,15 ukm Vantaalta.kik m40cdlover

      • Liiveissä

        Kuumia kuvia sulla! Kostuu nailoneissa tänään kun katselin. Ajattelin samalle, että olisit ratsastanut mun kaluni päällä ;)


    • Karzee55

      Ottaisin kyllä mielelläni

    • Sukkisenonmukana

      Äitini kertoi kerran pikkuhuppelissa, että hänen veljensä, siis enoni tykkäsi kovasti lainata äitini asuja jo lapsuudesta alkaen. Koska minä itse taas olin illoin tällöin lainaillut äitini alusasuja salaa, alkoi enon harrastukset kiinostamaan aika kovasti. Kerran eno tapasi minun kaupungilla ja pyysi mukaansa mökille nostamaan laituri maalle syksyn tullessa. Koetin estellä kauheasti, koska minulla oli farkkujen alla sukkanauhaliivit, nailonit ja pikkarit. No ajattelin, että kai siitä selvitään, mutta ei siinä ihan niin käynytkään. Putosin veteen melkein nivusiin saakka ja siinä jouduin änkyttelemään aiak kovasti, kun piti selitellä, miksi minulla oli sellaiset alusvaatteet... No eno kertoi, ettei se lainkaan haitannut, sillä häneläkin oli naisten alusasut. Siitä se alkoi. MInusta tuli enon kaveri ja imuteltiin aika usein yhdessä, tietenkin tyttöily sisältyi kaikkeen kivaan ja sitä on jatkunut ja sai se äitimuorikin lopulta asian selville, muttei ollut milläskään, pyysi vaan nautiskelemaan elämästä.

    • kyllä ottaisi loppuun asti

    • Liiveissä

      Tänään myös tyttöilypäivä, ihanat uudet liivit päällä ja kosteana nailoneissa nyt!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      76
      4948
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      40
      1650
    3. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1557
    4. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      53
      1243
    5. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      66
      1179
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      1000
    7. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      115
      997
    8. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      91
      914
    9. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      50
      810
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      59
      778
    Aihe