Kahville.mieli

kahville.mieli

Mitähänvarten kylänlahdessa vanhalla kaupalla oleva kahvila Lystikäs lammas ei ole enää auki? Ajeltiin jokuaika sitten ohi ja se olis suljettu? Eikö ole ollut asiakkaita vai mistä johtuu?

18

564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salassapiettävää

      Hyh hyh1

    • miksi.suljettu

      Syy? Onko kahvilanpito nykyään rikollista vai?

    • matkalaiset

      Onko Lystikäs lammas kahvila tänään auki?

    • Isijaviille

      Käy kahtomass eläkä yritä provoilla.

    • matkalaiset

      Kahville menoko provoilua? Eihän tässä sitten enää voi missään käydä jos se on provoilua! Voihan olla ettei se kahvila ole enää koskaan auki, joten pitää käydä muualla!

    • Aloittajahoi

      Taas yhtä yksoikoinen kuin se joka ei linja-auto lippua saanut ostettua.

      • linja-autoromatiikkaa

        Mistä ei saa linja-autolippua ostettua? Minä ostan lipun aina kuljettajalta, nykyään kun ei ole enää linja-autoissa rahastajatyttöjä. 1960-luvulla vielä oli. Matkustin usein 50- ja 60-luvuilla Lieksasta Hatunkylälle eli Viisikolle Ahosten veljesten Lassin tai Olavin kyydissä. Linja-auto kävi Naarvassa kääntymässä.


    • hähähähähhhäää

      Taitaa demareille olla vielä katkerapaikka nuo talven tapahtumat, kun vetelevät hernettä nenuun minkä kerkiää!

    • Kahvistakyselty

      Ihan samaa mietitty, miks ei oo auki? Oli symppaattinen kahvila.
      Asiallinen aloitus, vastaukset ei.
      Meneekö nahkan alle herkästi?

    • Nurmijärvellä on kahvila jossa on myös silmänruokaa. Ei ole missit mitään Annukan rinnalla.

      • Kuhmossakävijä

        Ja oluttrerassi avataan jo aamuyhdeksältä.


      • kiskontietoinen.siisti

        Sinulla on silmää kuin tienpenkan viuhkassa tai auraajan viitassa. Tie on ajamista varten, kuten elämä. Kahvilanpitäjän suhteen olen täysin samaa mieltä kanssasi. Enempiä paljastamatta on niin kuin sanoit.
        Ei ole helppoa yrittää syrjässä. Ei ole helppoa, jos useat sanoo ja, huolaa. Tarkoituksellista? No se siitä.
        Annukalle kaksi kipaletta, vaikka kahvila ei lautalla ole.
        https://www.youtube.com/watch?v=EpFcjJWq6yI
        https://www.youtube.com/watch?v=Bp1tKhpiUPY
        Pidän sinusta. Jos mehtuu reissuni käyvät sitä kautta. Käyn kahvilla, vain.


    • Joo, eikä se tarvii välttämättä sitäkään olutta.

    • odotellaan-syksyä

      Syksyllä voi ratketa moni muukin aukiolo kuin sen kahvilan!

    • Yrittäjäse

      Kylänlahteen on suunniteltu entisaikojen Pubia eli Olut ja kahvibaaria josta myös saisi burgereita/hamppareita tms . Uusi nimi on Vinkuva Sika!

    • no.sehän.se

      Tuleeko entisen opiston tiloihin?

    • omatsumpit

      Juokee vaen ne juhlamokkanne ja saludonne mökkilöissnne. Että työ mittää kahviloita tarvihe.

    • efbafvdscaxdcv

      Eikä uskaltaisi lasten kanssa mennäkkään!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe