Miten välttää maksamasta ylihintaa yms, tänne voitaisiin kasata vinkit.
Mitä noista laivareissuista kannattaa maksaa, siis noista mitä lähtee klo 10aikoihin satamasta ja takaisin klo 15, alkoholilla tai ilman? Itse olen maksanut 10e reissusta sis softdrinkit. Onko ok hinta? Kuvaajahan noissa on mukana kaikissa, mitä olette maksaneet niistä kuvista?
Entä esim taksi lentokentälle? Gazipasaan olen maksanut 25e ja meitä oli 3.
Onko kukaan käynnyt kreikan puolella sillä lautalla, mitä maksaa ja pääseekö samana päivänä takaisinkin?
MIten välttää huijatuksi tuleminen
4
380
Vastaukset
- VihainenIsiJaÄiti
Älkää Herran tähden menkö noille risteilyille jos teillä on alaikäisiä pellavapäisiä lapsia.
Meillä on 10- v poika ja 12 vee tyttö. Oli karmeaa kun henkilökunta oli koko ajan hiplaamassa lapsia ällöttövällä tavalla.
Kun yhden karkoitti niin tuli toinen läähättämään. Karkuun laivalta ei pääse.
Inhottavia pervertikkoja kaikki saatanan turkkilaiset sanon minä. - Kotiliesippi
Kantaako pienellä matkakassalla edes lähteä reissuun ,on se aika tressi jos joka hetki joutuu miettimään ,ette petettiinkö nyt ja maksoinko liikaa ,eli melkein kantaa jäädä vaan koti-Suomeen ja säästää lisää siihen matkakassaan .
- gttrtr
Alanya-Gazipasa tai Gazipasa -Alanya transfer 25try
Alanya-Antalya tai Antalya-Alanya transfer 45 try
Älkää maksako huijareille enempää kuoin on normaali hinta. - ei_ylim_aikaa
ihan huuhaata, kenelläkään ei ole aikaa hiplailla mukuloitanne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.716257- 1355648
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4733509Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1111892- 381296
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3831293- 681098
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471004Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110932Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan54900