Hyvä aihealue tavoitella

UntenRajalla

vaikka mikään mutkatonta ollut olekkaan tai tulisikaan. Hyvän yön toivotusten saattelemana viileitä unia. Naiselle -> mieheltä.

21

748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kenelle

      hyvät yöt ja komea on kuu.

    • Paitsisydämessä

      Hyvää yötä. Vähän viileämpää onkin jo.

    • Yhdelle. Halaus. Olit taas mielessä... Voisinpa kipusi kantaa ja edes hieman lohduttaa. Koskee ajatus ettei olla ikinä me. Toivottavasti sulla on kuitenkin joku rakas vierelläsi.

    • jäävaatettasinulle

      Eihän tämä mutkatonta ole ollut, mutta kyllä se vaan on silti niin, että tämä rakkauspalsta on juuri se oikea sinua ajatellessa. Ja olen tainnut siitä joskus mainitakin sinulle.

      Äläkä sit pahastu nimimerkistäni..

      • eipalstoistapuhuttu

        Ei me kyllä koskaan ole mistään näistä palstoista puhuttu.


      • jäävaatettasinulle
        eipalstoistapuhuttu kirjoitti:

        Ei me kyllä koskaan ole mistään näistä palstoista puhuttu.

        Ei ollakaan puhuttu, mutta olen maininnut asiasta kirjoittaessani hänelle.


      • samoin_miettinyt

        Sinun takiasihan minäkin täällä vierailen. Tämä on juuri oikea palsta.


      • jäävaatettasinulle
        samoin_miettinyt kirjoitti:

        Sinun takiasihan minäkin täällä vierailen. Tämä on juuri oikea palsta.

        Mitä kuuluu nyt tällä hetkellä?
        Minulla vielä tämä viikko lomaa..
        Kuule mitä minä oikein teen? En pysty unohtamaan sinua, en sitten millään.


      • samoin_miettinyt
        jäävaatettasinulle kirjoitti:

        Mitä kuuluu nyt tällä hetkellä?
        Minulla vielä tämä viikko lomaa..
        Kuule mitä minä oikein teen? En pysty unohtamaan sinua, en sitten millään.

        Mitäs minulle kuuluu, ei kummasia. Juuri tällä hetkellä kaipailen sinua, kuten varmaan arvaat kun tätä kirjoitan parhaillaan. Ihan kiva kuulla, ettet pysty sinäkään unohtamaan. Enpähän ole yksin tässä. Mitäs sinulle muuten kuuluu?


      • jäävaatettasinulle
        samoin_miettinyt kirjoitti:

        Mitäs minulle kuuluu, ei kummasia. Juuri tällä hetkellä kaipailen sinua, kuten varmaan arvaat kun tätä kirjoitan parhaillaan. Ihan kiva kuulla, ettet pysty sinäkään unohtamaan. Enpähän ole yksin tässä. Mitäs sinulle muuten kuuluu?

        En ole onnellinen, siinäpä se lyhyesti. Ahdistaa ihan helvetisti tämä nykyinen elämä..
        Kaipaan sinua joka päivä ihan kamalasti. Tiedän, että vuosia on kulunut yksi jos toinenkin, mutta en vaan pysty unohtamaan sinua. Eikä olla edes koskaan kunnolla juteltu muusta puhumattakaan :)
        Ja voit olla varma, että olen ajatellut paljon kaikkea sitäkin, mitä olet joutunut raha-asioiden takia kokemaan..


      • jäävaatettasinulle

        Joskus olen lukenut jostain, että jos nainen valittaa jostain, niin mies kokee ikään kuin hänen tehtävänsä olisi ratkaista naisen ongelma, vaikka nainen ei todellakaan tarkoita rasittaa miestä tms. Toivottavasti et säikähtänyt.
        En halua, että koet minut jollain tavalla rasittavaksi. Sitä en todellakaan halua!

        Tiedän, että elämässäsi on ollut ja on joku tärkeä ihminen viimeisen vuoden ajan. Kai minun pitäisi olla otettu, kun ylipäätään muistat minua joskus, kun aika moni muukin nainen varmaan haluaisi sinut ikiomaksi minun lisäksi ja nauttisi siitä sinun ajoittaisesta huomiosta, mitä minä olen saanut. En vaan taida osata olla kiitollinen, kun haluaisin paljon enemmän.

        Ettei jää vaan sinulle epäselväksi, minä en ole ollut tällä palstalla se, joka on kirjoittanut jostain polusta tms. Toivoin joskus keväällä mielessäni, että toivottavasti et luullut erään Polku-viestin olleen minulta, kun se oli niin surullinen ja masentava mielestäni.

        On vähän tämä unirytmi sekaisin... :)


    • kivojafiiliksiä

      Miettiköhän muuan mies muuatta naista viime yönä? Tuli vain sellainen etiäinen.

    • Heivaan

      Ja hyvää yötä epäsuorasti.

    • suorasti

      Ai mitä/kenet sinä heivaat?

      • pärjääilmanminua

        Ei tarvitse kertoa, sillä oli epäsuoraa. Vilkutus täältä.


      • suorasti
        pärjääilmanminua kirjoitti:

        Ei tarvitse kertoa, sillä oli epäsuoraa. Vilkutus täältä.

        No mitä sinä teet ylipäätään tällä palstalla, jos et ole halukas kertomaan yhtikäs mitään?
        Kiitti vilkutuksesta. Mutta en kyllä v...u pärjää ilman!


      • pärjääilmanminua

        En minä tullut heivaamaan. Mutta suojelen itseäni.


    • pärjäillään

      Samoin sinulle vilkutuksia.

      • mitähaluaahän

        En ole palstaa lukenut lomalla, mutta tämä , jostain tunteesta se on syntynyt. Uteliaisuudesta? Satsaisin kyllä heränneisiin ajatuksiin, jos olisin hänelle ainoa laatuaan. Tavallaan olemmekin toisillemme, emme vaan vielä tiedä sitä. Ehkä se ei koskaan selviä. Toiseen paremmin tutustuessa huomaa, onko kyseessä pelkkä haavemaan kuvitelma, onko toinen aivan liian pinnallinen itselle nin että aitoja tunteita olisi kuitenkaan. Kyllä sen sitten näkee.


    • sydämessä

      on se, hyvä aihealue tavoitella

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4513
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      94
      4484
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4096
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3017
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2621
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2173
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2125
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2089
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1725
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1472
    Aihe