Kateellisten kaupunki

Sivustaseurannut

Varkaus on kaupunki joka on täynnä rumia ja kateellisia eukkoja.

20

821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaunismenestyvä

      Olen huomannut. Menestyvä kaunis nainen saa osakseen kyräilyä,mutta tarviiko siitä välittää? Itse en ainenkaan välitä. Menestyn vaan. Kivaa kesää siulle kateellinen. Kauppa käy,karavaani kulkee.

    • EikunNautitaan

      Sama aurinko paistaa kaikille. Nauttikaa. Minusta on ihanaa uida,grillata,mökkeillä. Täällä toimii nettikin.

      • valluveeti

        Ei keskustelunavaaja voi olla tosissaan mielipiteessään. Ei ole kateellisia eikä rumia.


      • Vai
        valluveeti kirjoitti:

        Ei keskustelunavaaja voi olla tosissaan mielipiteessään. Ei ole kateellisia eikä rumia.

        Lienee katsonut vahingossa peiliin


    • Selihava

      Minä en ole kateellinen. Kun katson liikuntavammaisia,olen kiitollinen liikuntakyvystäni. Kun katson epämuodostuneita,olen kiitollinen normaaleista kehonosistani. En ole olevinani pätevä. Olen minä ja kelpaan tällaisena. Hyväksy itsesi,ole kiitollinen mitä olet,älä ole kateellinen ,sillä et voi muuttaa kuin omaa tilannettasi. Itse en tarvitse muutosta. En haikaile korkeita. Tiedän,että voisin olla ja saada sitä ja tätä,mutta en halua. Tänään iloitsen työstäni. Loma meni jo. Sekin meni hyvien asioiden parissa.

    • Shanghuitaing

      Ei tarvitse olla kateellinen,kun on järjestänyt oman elämän niin,että on onnellinen. Minun elämä on minun näköinen ja en muuta tarvitse. Olen onnellinen. Tänäänkin on monenlaista , mortoniin kahville ja ruokailemaan. Loma loppuu ensi viikolla. Sekään ei haittaa,koska työni on mielekästä. Kiitollisena elän jokaisen päivän. Joskus elämä loppuu. Siihen asti ystävällisenä ja onnellisena.

    • FatBalloon

      Kaikki Varkauden naiset ovat yhtä kauniita ja siten auttavat miehiä arjessa sekä viikonloppuisin !

      • Omatupaomalupa

        Tai sitten eivät. Elävät itsenäistä mukavaa elämää, kenenkään määräämättä;) Mukavuuden haluisena kaikki ei suostu kynnysmatoksi. On mukavaa elää vapaana. Ei tarvitse joka liikkeestään raportoida jollekin nahjukselle. On aika kuuma muuten,täällä mökin terassillakin.


    • DEMARINKULMA

      Varkaus tuo kyttääjien kaupunki.Tosin sillä erotuksella,että nyt nämä kyttääjät ovat näitä perheellisiä,jotka pelkäävät yksinäisten vievän heidän elintilansa .Lapsiperheet pitävät kaupungin taloutta. yllä,juu varmasti pitävät pankkeja ainakin.Velkaa on ,ei tarvitse selitellä

      • Vapausparasta

        Sinkkuna on kiva elää. Seksiä saa tarvitessaan. Muutoin ei tarvitse perässäkulkijaa. Elää kuin lystää ja kotona ei kukaan mäkätä.


    • Thisislastmessage

      Minua ei kiinnosta kaupungin eikä asukkaiden asiat.En myöskään ole kiinnostunut Varkautelaisista naisista missään mielessä,joten lopettakaa se vitun kyttääminen ja paskanlevittäminen.En noteeraa millään lailla.Turha on myös irviä ja naureskella seläntakana. 👆siinä teille.En ole täällä teidän sontaa katsomassa.On muutakin tekemistä.

    • Kaverikaveri

      Kateelliset ilmoittelee paskaa toisista. Tietämättä asioiden oikeaa tolaa.

    • Kuppinurin

      Juu ja tänä yksi verotoimiston vasikka ja lääkityksentarkastelija.Halvat huvit helteellä

    • TerveisetJoroisista

      Huomenta, jokos on lantut seipäile levitetty.Lumet kolattu pihasta.Ihmisten asiat kytätty ja vatvottu

    • Hihhohhah

      Pitää puolensa. Sanoo tuijottajille,että etkö oo ihmistä ennen nähny. Viri viri täät täät . Näin pärjää ja tekee asioita mistä tykkää ja elää omaa elämää. Niin ei ole vaikeaa.

      • Juuri näin tai parempi,jos ei sano mitään. Kohtelee kuin ilmaa.


    • TSYGELI

      Joku ,kuuluisa Joku ,kirjoitti oikein .Warkaudessa on paljon kyttääjiä ,ja nimettömänä ilmoitusten tekijöitä .Vainoaminen on nykyään rikoslain alainen teko ,ja mummojen ,olkoon sitte mies tai nais tai jotai siltä väliltä ,nii jos jatkuvasti kyttää ja tekee nimettömiä ilmiantoja,se on rikos .Mikäli luulet etteivät voi selvittää aiheetonta ilmiantoa,niin kyllä voivat,viranomaiset .

      • Jos sanoo Epäilen niin se ei ole perätön ilmianto...


    • Oppinut,ettei näe niitä negatiivisia asioita. Ja elää omaa elämää,omat asiat. En auta ketään.

    • Nykyaikaonkiireistä

      Ilmeneekö kateus millä tavalla... En ole huomannut. Tosin enpä hirveästi pohdi muiden elämää tai asioita. Joskus mietin vain miten ihmiset jaksaa,esim kahta työtä painaa ,että saa maksettua kaikki talovelan ,autojen lainat... Eli kun perheessä kaksi autoa. Meillä vanha auto, tasan yksi siis ... Asunto on maksettu jo aikaa sitten,kun tämä on sieltä halvemmasta päästä eikä talosta uskalleta haaveilla,kun ei ehdittäisi pihatöitä edes tejdä kuitenkaan... Silti en osaa olla kateellinen mistään. Joskus kiireistä arki,että ei ehdi kuin moikata tuttavia. Joskus olisi kiva wanhan ajan tapaan kahvitella,istua ja kiireettä jutustella,mutta ei aika riitä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe