Unelmavävy

ihanne

Kuka palstalainen olisi unelmavävysi?
Täytyykö olla armeijan / sodan käynyt?

28

460

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eeeeeiiiiiiii

Unelmavävy?
      Tyttärillekö yli kuusikymppinen ukko, eeeeeiiiiiiii

• ihanne

La Señora sarjassa Gonzálezin tytär nai 60 vuotiaan ukkelin.

• ihanne kirjoitti:

No jos noin mittavia saa haaveilla niin ilman muuta Ancel olisi joka suhteessa unelma vävy..))

• ei.anoppia.täältä
        demeter1 kirjoitti:

No jos noin mittavia saa haaveilla niin ilman muuta Ancel olisi joka suhteessa unelma vävy..))

Vävy? Häh?

• ei.anoppia.täältä kirjoitti:

Vävy? Häh?

Niin. Ancel oli mies. Pappi ja paavin legaatti.

• demeter1 kirjoitti:

Jätetääs nyt tässäkin aloituksessa Ancie rauhaan...
        Näpit irti siis.

H.

• enkelii
        hunksz kirjoitti:

Näpit irti siis.

H.

Mitä sekoilet?????

• Sivustaseurannut
        enkelii kirjoitti:

Mitä sekoilet?????

Hunkkeli on ottanut etuoikeudekseen haukkua kaikki aloitukset ja kirjoittajat vuorollaan. Ihan törkeä äijä jolla ei ole mitään sanavaltaa alkaa neuvoa muita kenet pitäisi jättää rauhaan. Mies on kuin jätkän räkä.

• hunksz kirjoitti:

Näpit irti siis.

H.

Enhän minä Anciesta mitään puhunut. Sinulle kysymyksen asetin, mutta ei sitten...

• demeter1 kirjoitti:

Enhän minä Anciesta mitään puhunut. Sinulle kysymyksen asetin, mutta ei sitten...

siis tuolla toisessa ketjussa kysyin... Hunksi.
        Skarppaa nyt vähän.

• kivako
        ihanne kirjoitti:

Teki Haukiot.

• Jaa. Näillä palstan miespuolisilla on jos sen verran elämänkokemusta takana että painvat tytäreni kanssa hiukan eri sarjassa joten ei kukaan täällä olevista.

• Mun on turha haaveilla vävyistä, miniöistä vain ja nekin on jo plakkarissa...

• demeter1 kirjoitti:

Mun on turha haaveilla vävyistä, miniöistä vain ja nekin on jo plakkarissa...

Minulla on lupa haaveilla vävystä ja miniästä. Kokelaita on mutta ei vielä pysyvää plakkarissa :D.

• siilenämää kirjoitti:

Minulla on lupa haaveilla vävystä ja miniästä. Kokelaita on mutta ei vielä pysyvää plakkarissa :D.

Sepä onkin jännä aikaa. Mutta surullista on se, jos oma suosikki poistuu listalta ennen papin aamenta. Meillä mennään avioliittoon, paitsi mummo ei enää mene..))

• demeter1 kirjoitti:

Sepä onkin jännä aikaa. Mutta surullista on se, jos oma suosikki poistuu listalta ennen papin aamenta. Meillä mennään avioliittoon, paitsi mummo ei enää mene..))

Niin. Mulla on melko pysyvä vävykokelas mutta häitä ei ole tulossa. Ainakaan hänen kanssaan :). Poika on vielä niin nuori että saa viel kasvaa minunkin mielestäni jotta kannattaa johonki pysyvämpään miniään kiinnittyä. Mutta itsehän päättävät. Olen sanonut vain että jos lapsia meinaatte hankkia niin koittakaa ottaa huomioon että mummo haluaisi olla siinä kunnossa ja iässä että saisi heistä vielä nauttia :).

• Ei kukaan 60 palstalta

• Onpa erikoinen kysymys. Kuka kummassa haluaisi itseään vanhemman miehen vävykseen?

Itse olen tuntenut vävyni jo alle 20 vuoden ikäisenä, kun hän vietti usein aikaa kavereitten kanssa kotonamme. Nuoret viihtyivät meillä ja minäkin tutustuin heihin samalla. Tyttäreni ihastui vävyyn jo melko nuorena, taisi olla suorastaan ensi-ihastus joskus 16-17-vuotiaana. Tytär hämmästyi, että minäkin olin huomannut asian, kun hän kertoi ihastuksestaan.

Niihin aikoihin toivoin, että tytär olisi valinnut toisin, mutten ole kertonut siitä koskaan. Nyt voi sanoa, että tuskin tytär olisi voinut onnistua paremmin valinnassaan. Minulla on aivan ihastuttava, likimain täydellinen vävy ja hänellä on todella hyvä parisuhde tyttäreni kanssa. Iloitsen heidän puolestaan.

• Onneksi ainoa tyttäreni on jo ollut kaksikymmentä vuotta naimisissa saman miehen kanssa ja vaikka en olisi itse häntä valinnut tyttärelleni, niin kyllä he toisilleen sopivat ja täydentävät temperamenteillaan toisiaan ja ovat kasvaneet tavallaan aikuisiksi yhdessä, koska olivat kovin nuoria, kun alkoivat hengailemaan yhdessä, tunsivat toisensa jo alle murkkuikää.
      Ei taida olla täällä kukaan joka sopisi paremmin hänelle.

• itsekkyyshuipussaan

"Vaikka en olisi itse häntä valinnut tyttärelleni"

Eikö sointunut sisustukseen vai puuttuiko korkea koulutus ja arvonimi?
        Itselleen hän miehen valitsi, eikä sinun arvomaailmasi edustajaksi.

• itsekkyyshuipussaan kirjoitti:

Tuliko taas kylymä?

• korppis kirjoitti:

Tuliko taas kylymä?

Ei tullut :)
        Mutta olivat kovasti lapsia silloin vielä molemmat ja mistä sitä tietää. Mutta olin samassa paikassa duunissa sen mamman (siis tyttären tulevan anopin) kaa ja tykkäsin että äitinsä kasvattama poika ja äiti on aivan tolkun ihminen niin jospa se siitä….ja niinhän se.

• itsekkyyshuipussaan kirjoitti:

Tuo ylempi oli sitä "kieli poskessa"-huumoria jota joidenkin on vaikeaa tajuta huumoriksi.
        Kai me kaikki ajattelemme ensi sijassa lastemme onnellisuutta kun he ovat muodostamassa parisuhteitaan. Koska tunnemme omat lapsemme tiedämme myös jonkun verran mitä heidän partnereiltaan edellytetään että liitto onnistuisi.

• Paloma.se.co kirjoitti:

Ei tullut :)
        Mutta olivat kovasti lapsia silloin vielä molemmat ja mistä sitä tietää. Mutta olin samassa paikassa duunissa sen mamman (siis tyttären tulevan anopin) kaa ja tykkäsin että äitinsä kasvattama poika ja äiti on aivan tolkun ihminen niin jospa se siitä….ja niinhän se.

En vastannut sinulle vaan tälle pähkinäaivolle joka tuntee kylmää helteeläkin.

• korppis kirjoitti:

En vastannut sinulle vaan tälle pähkinäaivolle joka tuntee kylmää helteeläkin.

Joo, minulla meni hieman solmuun.

• Itsekkyys.vaati.pätemist
        itsekkyyshuipussaan kirjoitti:

Rasittavaa, että tänne aina ilmestyy typeriä, omaan negatiiviseen mielikuvitukseen perustuvia kommentteja, joilla yritetään ilmeisesti tyydyttää omaa pätemisen tarvetta. Voi ressukoita. Tulee suru tuollaisen puolesta puseroon.

• oikees-oot
        Itsekkyys.vaati.pätemist kirjoitti:

Rasittavaa, että tänne aina ilmestyy typeriä, omaan negatiiviseen mielikuvitukseen perustuvia kommentteja, joilla yritetään ilmeisesti tyydyttää omaa pätemisen tarvetta. Voi ressukoita. Tulee suru tuollaisen puolesta puseroon.

korppis ja paloma?
        juu, parhaita tuhkattuna.

• oikees-oot kirjoitti:

korppis ja paloma?
        juu, parhaita tuhkattuna.

Sinun jälkeesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      911
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      786
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe