Ja upean vartalosi pihallani
Milloin nään sinut nainen ?
26
1298
Vastaukset
- Vailyhyethortsit
Haluatko,että laitan vesirajamekon ?
- kutentiedät
Lyhyt mekko tai hame on paras.
- Eräänhaluaisinnähdänoin
kutentiedät kirjoitti:
Lyhyt mekko tai hame on paras.
Varmaan sopisi,farkkuminari tai vastaava
- kesäkeikistelyä
Kutsu, niin tulen.
- Reitesisun
Eräällä on voimassaoleva kutsu reisiensä kera
- Reitesisun
Eräällä on aina voimassaoleva kutsu,ennenkin leikitellyt hän.
- Reitesisun
Reitesisun kirjoitti:
Eräällä on aina voimassaoleva kutsu,ennenkin leikitellyt hän.
Ei ole vaan oo hmisen numeroa itsellä,ehkä nainen tullut ei miehen kutsumana
- Unelmointia
Joku blondi saisi käydä taas
- Reitesisun
Huomenna aamusta ysiltä oisi upea törmätä kävelylenkillä johonkin naiseen.Eli joku kutsuttu.Kävelen etelään päin.
- Muumies
Miten ja milloin viimeks oot keikistellyt ?
Peppuako?? - Reitesisun
Ei näkynyt ketään,vaikka kutsuin täällä eilen :/
- Reitesisun
Kutsuttiinko @kesäkeikistelyä keikisteleen?
- Reitesisun
Milloin ?
- Nainenkysyy
Millaiset reidet hänellä on?
- Kuinunelmat
Reidet,kuin täydellinen kesäaamu,aurinko nousee,linnut visertää, hetki jota ei voi sanoin kuvailla,vaan se täytyy kokea,nähdä ja aistia.
- Sivustashortseissa
Upeat, seksikkäät,todella kiihottavat ja tiukan športtiset
- Enkehtais
Sivustashortseissa kirjoitti:
Upeat, seksikkäät,todella kiihottavat ja tiukan športtiset
Ai sullakin pullottaa? Minifarkkushortsit on kova juttu varsinkin yli viisikymppisille miehille. Sinäkin seuraat vain sivusta? 😉
- Eieiei
Enkehtais kirjoitti:
Ai sullakin pullottaa? Minifarkkushortsit on kova juttu varsinkin yli viisikymppisille miehille. Sinäkin seuraat vain sivusta? 😉
En noin vanhaa naista katso joka yli viisikymmentä on.Eikä sulle ollut tuo
- Pullukkareisi
Enkehtais kirjoitti:
Tämä tarkkanäköisyys on joskus ... no ... se kertoo enemmän kuin miljoona sanaa.
- Tuojäisanomattasulta
Millainen nainen kysyy?
- Reitesisun
Miehen pitämät reidet on seksikkäät,kiihottavat ainakin miehen mielestä
- reitesisun
Edellyttäen että nainen noin haluaisi miehen ajattelevan
- Reitesisun
reitesisun kirjoitti:
Edellyttäen että nainen noin haluaisi miehen ajattelevan
Kaikki edellyttää naisen suurta kiinnostusta miestä kohtaan monin eri tavoin.Aktiivisuutta ja ,yhteyttä
- Reitesisun
Ehkä huomenna suotuisa aamukävely
- Reitesisun
Milloin ?
- Reitesisun
Milloin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831519Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671315Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2081281Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301265Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134989Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 88913
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123828